Topcadex SRL va executa documentaţia cadastrală a oraşului Cernavodă (document)

Primăria Cernavodă a anunţat cine şi-a adjudecat contractul „Servicii atribuire număr cadastral şi înscriere în cartea funciară, lot 1 şi lot 2“.
 
Obiectul contractului îl constituie întocmirea documentaţiei cadastrale şi înscrierea în evidenţele de carte funciară a imobilelor aflate în proprietatea oraşului Cernavodă. Firma Topcadex SRL şi-a adjudecat atât lotul 1, în valoare de 60.000 de lei, cât şi lotul 2, în valoare de 144.000 de lei.
 
„Este vorba despre lotul 1, care presupune executarea cadastrului domeniului public şi privat al oraşului Cernavodă, şi lotul 2, care constă în evaluarea trenurilor şi a clădirilor care aparţin Primăriei Cernavodă“, a explicat Marian Iordache, consilierul primarului oraşului Cernavodă.
 
„Prin diferite hotărâri ale Consiliului Local al oraşului Cernavodă, s-a aprobat atestarea apartenenţei la patrimoniul privat al oraşului Cernavodă a imobilelor, iar în conformitate cu legislaţia în vigoare, este necesară elaborarea documentaţiei cadastrale de către o persoană fizică sau juridică autorizată în domeniul cadastrului pe teritoriul României. Aceste spaţii vor putea fi supuse vânzării doar după înscrierea lor în evidenţele de carte funciară în proprietatea UAT Cernavodă şi evaluarea lor“, se precizează în caietul de sarcini.

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele care deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Liviu Cristian Negoiţă - primar; Serif Cârjali - viceprimar; Silvica Buiculescu - secretar UAT; Iulia-Antonia Bruchental - director executiv buget - contabilitate, impozite şi taxe; Iordache Marian - consilier Cabinet Primar, Menat Aledin - şef Brigadă, Marin Aurica - Serviciul Protecţie şi Securitate; Dragomir Rodica - inspector principal Tehnic-Investiţii; Lungu Victoria - şef Serviciu Buget-Contabilitate; Murariu Sadet - arhitect-şef; Delia Florentina Carmen - inspector Serviciul Achiziţii; Florea Cătălin Constantin - inspector Serviciul Achiziţii; Ardelean Radu-Alexandru - şef Serviciul Achiziţii; Popa Adelina - şef Serviciul ADPP; Bănuţă Silviu Marian - şef Serviciul Tehnic; Carmen Marcu - şef Serviciul Asistenţă Socială; Marin Anişoara - inspector asistent Serviciul Asistenţă Socială; Alina Diana Barbulescu - şef Serviciul APFLCA; Laura Vasilica Nicolescu - şef Serviciul Strategie şi Proiecte; Raluca Georgiana Florea - inspector principal Strategie şi Proiecte, dar şi consilierii locali Bogdan Boarcă, Constantin Grăjdeanu, Gheorghe Virgil Hemeş, Floriean Hristea, Mariana Mircea, Aurelian-Gheorghe Molnos, Marilena-Laura Nicola, Ghiniţă Ioan, Cristian Popa, Gabriela Răducanu, Nicuşor Rusu, Marian Sava, Ecrem Suliman, Tudor Romeo, Dorel Ungureanu, Salem Zahra.

Despre Topcadex SRL 

Potrivit Registrului Comerţului, consultat pe data de 26 iulie, firma Topcadex SRL a fost înfiinţată în anul 1991 şi are sediul social în Bucureşti. Capitalul social subscris este de 300.000 de lei, integral vărsat, compus din 3.000 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 100 de lei. Dumitru Onose, născut pe 26.10.1950, în Murgeni, Vaslui, este asociat unic al societăţii. Persoane împuternicite sunt: Dumitru Onose - director, Aurel Florentin Cătălin Negrilă - administrator. Topcadex SRL desfăşoară activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.
 
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
 
 
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nu exista articole asemanatoare.