Fiecare Copil în Grădiniță alAsociației OvidiuRo

În cadrul campaniei „Zâmbet de copil”, clienții Lidl împreună cu angajații au strâns 100.000 de lei pentru sprijinirea educației copiilor săraci, beneficiari ai programului  Fiecare Copil în Grădiniță alAsociației OvidiuRo

Bucureşti, 28octombrie2014–În cadrul unei noi ediții a campaniei „Zâmbet de copil”, desfășurată în perioada 10 iulie–31 august, urnele de donații aflate la casele de marcat din magazinele Lidl au colectat 100.000 lei. Fondurile strânse vor contribui la sprijinirea educației copiilor săraci din programul Fiecare Copil în Grădinițăal Asociației OvidiuRo.

Și la această ediție a campaniei „Zâmbet de copil”, clienții Lidl împreună cu angajații au demonstrat că sprijinul fiecăruia contează pentru a face o schimbare în bine în comunitate. Fondurile strânse în această ediție a campaniei vor fi direcționate către sprijinirea a 93de copii săraci, beneficiari ai programului Fiecare Copil în Grădiniță, derulat de Asociația OvidiuRo.

După zece ani de programe de integrare școlară și socială a grupurilor dezavantajate, Leslie Hawke și Maria Gheorghiu, cofondatoarele Asociației OvidiuRo, au observat că majoritatea copiilor săracinu reușesc să recupereze decalajul educațional față de colegii lor, dacă nu beneficiază de oportunități de învățare de la vârste cât mai fragede. Decizia de a începe un program educațional pentru preșcolari a venit firesc și, astfel, s-a născut Fiecare Copil în Grădiniță, lansat în 2010,cu girul Ministerului Educației.

„Le suntem recunoscători atât clienților, cât și angajaților Lidl. Prin această inițiativă, reușim să continuăm ceea ce am început. Astăzi susținem 2200 de copii să meargă la grădiniță, oferindu-le părinților tichete sociale de 50 de lei pe lună cu condiția să-i aducă zilnic să învețe. Programul a crescut prezența zilnică de la mai puțin de 45% la peste 80%. Prin activitatea noastră, am arătat că părinții extrem de săraci își duc copiii la grădiniță, dar au nevoie de puțin sprijin", spun cele două fondatoare ale Asociației OvidiuRo.

„Continuăm să oferim zâmbete copiilor! Prin intermediul acestei noi ediții a campaniei „Zâmbet de copil”, clienții și angajații Lidl au vrut să le ofere celor mai săraci copii din România șansa la educație și la un start mai bun în viață.Sprijinirea educației copiilor este una dintre preocupările fundamentale din cadrul programului de responsabilitate socială Lidl. Fiecare om are dreptul la educație, iar copiii săraci au nevoie de sprijinul nostru pentru a-și dezvolta capacitățile intelectuale încă din primii cinci ani de viață, oferindu-le șansa să meargă la grădiniță”, a declarat Georgiana Tugearu, PR Manager, Lidl România.

Despre programul Fiecare Copil în Grădiniță
Programul Fiecare Copil în Grădiniță al Asociației OvidiuRo a obținut de două ori premiul întâi la Gala Societății Civile și a fost citat ca model de bună practică de prestigioasa publicație The Economist și de Banca Mondială. În prezent, OvidiuRo sprijină 2200 de copii săraci din 11 județe să meargă zilnic la grădiniță.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1211

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1254

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1291

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1224

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1387

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1527

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 1982

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1592

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1533

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1458

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1630

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1874

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3810

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3140

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6218