01 Feb, 2010 23:17
1282
Comunicat de presă Bucureşti, 1 februarie 2010
În parteneriat cu Booking.com, Blue Air oferă cele mai mici preţuri pentru cazare
Bucureşti – 1 februarie 2010. Vizitatorii secţiunii Hotels a siteului www.blueairweb.com pot alege acum un hotel din baza de date hotelieră numărul 1 din Europa. În această bază de date se regăsesc 73.000 hoteluri din 15.000 destinaţii, din 71 ţări. Opţiunile de cazare, oferite de Blue Air prin parteneriatul cu Booking.com le permit utilizatorilor să găsească variante de cazare potrivite oricărui buget. Printre acestea se numără hoteluri de 4 sau 5 stele, bed&breakfast şi multe altele. Vizitatorii pot găsi opţiunile cele mai potrivite, folosind criteriile căutării avansate, cum ar fi locaţia, numărul de stele, recenzii ale altor turişti, permiţându-le la final clienţilor Blue Air să descopere hotelul potrivit cu planurile lor. De asemenea, sunt prezentate şi opţiuni alternative de cazare, hărţi detaliate ale hotelului şi ale obiectivelor turistice situate în imediata apropiere.
Ofertele avantajoase puse la dispoziţie de Booking.com sunt acum disponibile şi pe website-ul Blue Air www.blueairweb.com, în 25 de limbi, inclusiv în română.
“Aşa cum am menţionat şi în trecut, ne străduim să le oferim clienţilor noştri soluţii complete. Astfel, accesând doar site-ul Blue Air, pasagerii îşi pot plănui excursia până la cel mai mic detaliu. Am ales Booking.com deoarece sunt cea mai puternică platformă de rezervări hoteliere din Europa. De aceea, suntem încrezători că fiecare clasă de pasageri va găsi soluţia cea mai compatbilă cu planurile de călătorie.”, declară Adrian Ionaşcu, director general Blue Air.
“Suntem foarte mândri că am fost aleşi ca partener hotelier pentru Blue Air. Dezvoltarea Blue Air din momentul intrării pe piaţă la care se adaugă rezultatele impresionante din 2009 au reprezentat asigurarea că acest parteneriat va fi un succes. Având în vedere că tarifele noastre sunt extrem de competitive, că oferim un portofoliu cuprinzător, disponibil în mai multe limbi şi că există posibilitatea de a efectua rezervări în ultimul moment, suntem siguri că această colaborare va fi una benefică pentru pasagerii Blue Air.” , declară Stefania Dell’Orefice, Partner Account Manager Distribution Central Europe al Booking.com
Despre Booking.com
Booking.com face parte din grupul priceline.com (Nasdaq: PCLN) şi este lider în domeniul portalurilor hoteliere. Website-ul companiei atrage în jur de 30 milioane de vizitatori pe lună. În medie, se operează mai mult de 100.000 de rezervări prin intermediul Booking.com, în fiecare zi. Booking.com propune mai mult de 73.000 de hoteluri afiliate direct, rezervările putând fi realizate în 25 de limbi pentru mai mult de 15.000 destinaţii. Peste 4.000.000 de recenzii actualizate şi autentice ale turiştilor ajută clienţii să facă cea mai bună alegere. Companii are în prezent peste 25 de sedii în lume.
Despre Blue Air
Blue Air, singura companie de smart flying cu capital 100% privat românesc, este autorizată să efectueze zboruri regulate interne şi internaţionale de pasageri, zboruri de tip charter la cerere şi transporturi cargo.
În prezent, Blue Air operează 11 aeronave: 9 avioane Boeing 737 şi două aparate SAAB 340. Flota Boeing 737 numără: trei aeronave seria 737 – 300, două aeronave seria 737 – 400, o aeronavă seria 737-500 şi trei aeronave 737 – 800 Next Generation, cu capacităţi între 126 şi 189 de locuri. Cele două avioane SAAB 340 au o capacitate de 33 de locuri fiecare.
Compania a semnat în 2008 contracte pentru achiziţionarea a cinci avioane Boeing 737 Next Generation (două aeronave din seria 800 şi trei din seria 900), care vor deservi zborurile Blue Air.
În 2009, Federaţia Internaţională a Jurnaliştilor şi Scriitorilor de Turism (FIJET) a acordat companiei Blue Air premiul Mărul de Aur, una dintre cele mai renumite distincţii în materie de turism. În fiecare an, FIJET oferă premiul Mărul de Aur acelor ţări, oraşe sau organizaţii care au avut o contribuţie marcantă la promovarea turismului şi a domeniilor conexe. Pentru România, celelalte două premii „Marul de Aur” s-au dus către Zona Ecoturistică Mărginimea Sibiului şi respectiv către Rezervaţia Biosferei Delta Dunării.
Pentru anul 2009, compania Blue Air a inregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 140 de milioane de Euro şi peste 1,7 milioane de pasageri.
Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: