Reţeaua La Doi Paşi numără 500 de magazine deschise în România Judeţul Constanţa este al treilea în topul zonelor cu cel mai mare număr de unităţi deschise

Constanţa, 13 decembrie 2012: Reţeaua La Doi Paşi a devenit cea mai extinsă reţea de magazine de proximitate din ţară, cuprinzând 500 de magazine operaţionale. Judeţul Constanţa se află în topul zonelor cu cele mai multe unităţi, cu 31 de magazine deschise.

Lansat de către METRO Cash & Carry România în martie 2012, programul La Doi Paşi se adresează micilor comercianţi tradiţionali care vor să îşi dezvolte afacerea cu ajutorul unui lider global în comerţul modern.

Reţeaua La Doi Paşi înregistrează un ritm alert de dezvoltare în Muntenia şi Transilvania, regiunile cu cele mai multe unităţi deschise: 133, respectiv 114; urmate de Moldova cu 87; Oltenia, cu 55 de unităţi şi Dobrogea şi Crişana, cu 36, respectiv 22 de magazine LaDoiPaşi. Toate cele 500 de magazine poartă însemnele La Doi Paşi şi sunt amenajate cu ajutorul specialiştilor METRO Cash & Carry România, desfăşurându-şi activitatea la cele mai înalte standarde de merchandising.

Am crezut de la bun început în succesul acestui program şi suntem mândri de faptul că, după doar nouă luni, avem cea mai extinsă reţea de magazine de proximitate de pe teritoriul ţării. Evoluţia LaDoiPaşi ne-a încântat pe toţi, iar intenţia acestui program este de a oferi suport real micilor comercianţi independenţi, ajutându-i să se dezvolte într-un mediu foarte competitiv. Performanţa de a deschide 500 de magazine în mai puţin de un an arată că modelul nostru de franciză se potriveşte nevoilor clienţilor noştri de a-şi servi consumatorii", a declarat Marc Carena, Director Management Clienţi METRO Cash & Carry România.

Instrumentele de marketing şi consultanţă de afaceri pe care METRO Romania le pune la dispoziţia partenerilor LaDoiPaşi generează rezultate vizibile la scurt timp după ce afacerea a trecut printr-un proces de remodelare.

Cristina Badea, Administrator Briel Impex S.R.L., Mangalia, partener LaDoiPaşi: „Intrarea în franciza LaDoiPaşi a fost benefică pentru afacerea noastră, pentru că ne-a adus atât o creştere a veniturilor, cât şi o apreciere semnificativă din partea clienţilor".

Programul La Doi Paşi le oferă micilor comercianţi tradiţionali ocazia de a face parte dintr-o reţea naţională şi de a beneficia de numeroase avantaje, care să îi ajute în creşterea competitivităţii pe piaţă. METRO Cash & Carry România le oferă proprietarilor magazinelor LaDoiPaşi consultanţă în diverse domenii cu impact major asupra dezvoltării afacerii lor, precum: cursuri de instruire, consultanţă pe toată perioada desfăşurării parteneriatului şi asistenţă în programele de marketing. În plus, la fiecare două săptămâni, METRO Cash & Carry România publică broşuri publicitare şi promovează selectiv produsele proaspete şi ultra proaspete, precum şi produsele marcă proprie care aduc un plus în diferenţierea acestor magazine în piaţă. Începând cu luna octombrie, programul LaDoiPaşi este comunicat, la nivel naţional, şi prin execuţii radio.

METRO Cash & Carry România construieşte un parteneriat de durată şi reciproc avantajos cu comercianţii independenţi, oferindu-le proprietarilor de magazine posibilitatea de a-şi păstra independenţa financiară şi operaţională, pe durata întregii colaborări.

METRO Cash & Carry este reprezentată în 29 ţări cu aproximativ 700 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în 2011. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În 2011, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 67 miliarde €. Compania numără aproximativ 280.000 de angajaţi şi operează 2.200 de locaţii în 32 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: Metro/Makro Cash & Carry - liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn - lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi Piteşti şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1211

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1254

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1290

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1223

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1386

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1526

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 1982

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1592

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1533

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1456

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1629

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1872

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3808

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3140

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6216