Telekom Romania susține Maratonul Internaţional Braşov

Competiţia se va desfăşura pe data de 14 iunie 2015 și va fi primul maraton de șosea din Brașov;
Toate taxele strânse la cursa de 5km, precum și 10% din valoarea taxei la probele din competiție vor fi donate, de către Fundația Telekom România, copiilor și tinerilor cu autism care provin din familii cu venituri modeste. 
Telekom Romania susține prima ediţie a Maratonului Internaţional Braşov care va avea loc pe data de 14 iunie 2015, ca parte a campaniei „Mişcarea face bine”, powered by Dolce Sport, canalul de sport al Telekom Romania. Evenimentul va pune Brașov pe harta maratoanelor de șosea din România, alături de București, Cluj și Arad, iar traseul va marca cele mai frumose obiective turistice ale acestuia.
 
Participanții se pot înscrie la următoarele probe, concepute special pentru toate preferințele celor pasionați de alergare:
 
Proba de maraton de 42 km;
Proba de maraton ștafetă în echipă de 4 participanți de 42 km;
Proba de semi-maraton de 21 km;
Proba de 10 km;
Proba de 5 km;
Curse speciale de 500 m până la 1km pentru copii cu vârste cuprinse între 4 – 14 de ani.Înscrierea se face online, pe site-ul Maratonului Brașov, până pe data de 7 iunie 2015. Taxele de participare variază între 90 – 140 de lei în funcție de perioada și proba la care se înscriu participanții.
 
Prin intermediul Fundației Telekom Romania, taxele strânse la proba de 5km și 10% din valoarea taxei la probele din competiție (maraton, ștafeta, semi-maraton și proba de 10km), vor fi donate copiiilor cu autism, beneficiari ai Asociației „Copiii de Cristal”. În acest proiect, Fundația Telekom Romania a ales să se alăture copiilor și tinerilor cu autism care provin din familii cu venituri modeste și care nu își permit să acopere costurile de recuperare prin tipurile de terapii necesare pentru integrarea acestora în sistemul de învățământ și în societate.
 
„Dincolo de importanța promovării unui stil de viață sănătos prin sport, pentru Telekom Romania implicarea în activitățile care sprijină comunitatea din care facem parte reprezintă angajamentul intregului Grup, iar rolul Fundatiei Telekom Romania este acela de a consolida contributia companiei in societate si de raspunde nevoilor reale ale acesteia in timp util.” afirmă Ruxandra Vodă, Director Comunicare Telekom.

 
Maratonul Internaţional Braşov este organizat de Asociaţia „Șapte Scări” Braşov, în parteneriat cu Primăria Municipiului Braşov şi Clubul Sportiv Smart Atletic.
 

Informații suplimentare despre competiție, precum și formularul de înscriere sunt disponibile pe pagina Maratonului Internaţional Braşov.
 
 
Despre Telekom Romania
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.
 
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT&C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
 
Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.
 
Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienți pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe și peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 228.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro  în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.
 
Despre Fundatia Telekom Romania
Fundatia Telekom Romania este o organizație non-profit care sprijină diferite categorii de persoane aflate în situații speciale, cauze sociale, copii diagnosticați cu boli grave, tineri talentați și răspunde apelurilor umanitare în cazul calamităților naturale. Fundația Telekom Romania se implică activ în identificarea oportunităților, dar și în rezolvarea situațiilor sociale dificile care apar în comunitate.
 
***
CONTACT:
TELEKOM ROMANIA
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS S.A.
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.A.
Corporate Communication
Phone: +40 21 400 6551
E-mail: mediarelations@telekom.ro
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nu exista articole asemanatoare.