Mamaia devine Global Village pentru 60 de studenți străini

Acesta are menireade aîmbunătăți imaginea României la nivel internațional și național, în rândul populației tinere, prin promovarea culturii și patrimoniului național, dar și prin încurajarea voluntariatului în rândul tinerilor și a oportunităților de voluntariat și intershipuri profesionale în țară și în străinătate.

CONFERINȚA DE PRESĂ A EVENIMENTULUI VA AVEA LOC SÂMBĂTĂ, 23 AUGUST, ÎNCEPÂND CU ORA 11, LA SEDIUL RADIO VACANȚA. VOR PARTICIPA IZABELA CATÎRU, CHIEF MARKETING OFFICER AIESEC ROMÂNIA, UN REPREZENTANT AL MINISTERULUI TINERETULUI ȘI SPORTULUI ȘI CÂTE UN STUDENT INTERNAȚIONAL DE PE FIECARE ZONĂ DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI.

Manifestarea, care face parte din proiectul internațional “Discover România Beyond Dracula”, proiect finanțat de Ministerul Tineretului și Sportului, îi va avea ca protagoniști pe cei 60 de studenți veniți din 28 de țări pentru a cunoaște România dincolo de mitul lui Dracula. În cadrul evenimentului, tinerii internaționali vor avea oportunitatea de a-și prezenta țara din care provin, inclusiv aspecte pe care străinii nu le cunosc și vor avea oportunitatea să înfățiseze noua imagine, una mai complexă, pe care și-au conturat-o despre țara noastra. Evenimentul va cuprinde un moment de gătit preparate tradiționale din fiecare țară participantă și degustări, în laboratorul Colegiului Comercial Carol I, dansuri tradiționale din țările partenere proiectului și o expoziție de fotografii realizate de internaționali pe tot parcursul șederii lor în România și care prezintă cele mai frumoase locuri din țara noastră. Fotografiile au fost deja incluse în articole jurnalistice pe care participanții la proiect le-au elaborat și pe care le-au publicat pe bloguri, rețele sociale și chiar în ziare din țările respective.
În perioada 24-31 august, vor fi organizate evenimente de încheiere a proiectului, tinerii vor avea șansa să-și împărtășească experiențele trăite în țara noastră și se vor întoarce acasă cu amintiri plăcute, dar și cu o nouă imagine, una pozitivă, consolidată pe termen lung, despre țara noastră. Opinia pe care și-o vor crea despre România va fi exprimată, printr-o comunicare interpersonală, prietenilor, colegilor și familiilor, iar brandul nostru de țară va fi promovat în rândul grupurilor sociale ale voluntarilor străini participanți la proiect. 
Cei 60 de tineri care vizitează țara noastră în cadrul proiectului provin din Canada, Brazilia, Belarus, Germania, Grecia, Albania, Italia, Lituania, Țările de Jos, Polonia, Portugalia, Rusia, Serbia, Ucraina, Egipt, Maroc, Turcia, Liban, India, Indonesia, Malaezia, Pakistan, Taiwan. Proiectul se desfășoară concomitent în 3 zone de implementare (Zona 1: Arad, Craiova, Oradea, Timișoara. Zona 2: București, Constanța, Galați, Iași, Pitești. Zona 3: Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu, Târgu Mureș).
“Îiinvitămpetoțiconstănțeniișituriștiiaflațipelitoralsă-i cunoascăpecei 60 de studențistrăinivenițiînRomâniapentru a-șiconstrui o nouă imagine – unamaicomplexă – desprețaranoastră. La rândullor, șistudențiiromânivoraveaocaziasăvizitezegratuit, tot încadrulunorproiect de tip Global Village, acestețări din care provinparteneriinostrișievenimentul din Mamaiaesteunul ideal pentru a-șialegeurmătoareaaventură”, declarăIzabela Catîru, Chief Marketing Officer AIESEC România.Website-uloficial al proiectuluiestewww.romaniabeyonddracula.aiesec.ro.

AIESEC este cea mai mare organizație de studenți din lume, non-profit, apolitică. Prezentă în 130 de țări și teritorii îi conferă un statut privilegiat și posibilități unice de creare de legături între națiuni, culturi, oameni. Astfel, AIESEC oferă tinerilor posibilitatea de a participa în intershipuri internaționale de voluntariat sau profesionale care au ca scop aducerea de impact pozitiv în societate și în dezvoltarea personală și profesională a tinerilor din întreaga lume. AIESEC a luat naștere în București, în anul 1990, fiind prima organizație non-guvernamentală din România, iar la ora actuală este prezentă în 14 centre universitare din Arad, Brașov, București, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Oradea, Pitești, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș și Timișoara. În cei 24 de ani de existență, AIESEC România a dezvoltat o serie de proiecte cu impact, cum ar fi: ZileleCarierei, AIESEC University, Marketing Summer School, Grow, Romania Youth Leadership Forum, Teaching Romanian Youth, Money Sense și Stagii de Practică Internațională (în jur de 500 de stagii anual).

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

AIESEC Constanța oferă oportunitatea de a caza un voluntar internațional

03 May 2018 2123

umblat.ro Un treat de evenimente monstruoase

24 Oct 2015 2841

Conduce o organizaţie care, anul acesta, împlineşte 100 de ani De vorbă cu tânăra care aduce la Constanţa nume mari ale scenei româneşti

26 Jan 2015 4470

Mamaia, gazda evenimentului Global Village 60 de studenţi străini vor prepara bucate la Colegiul Comercial „Carol I“

21 Aug 2014 3204

60 de studenți străini la Mamaia Global Village se mută la malul Mării Negre

20 Aug 2014 2395

Lansarea proiectului internațional “DISCOVER ROMANIA BEYOND DRACULA”

16 Jul 2014 1694

AIESEC lansează proiectul internațional „Discover Romania beyond Dracula”

15 Jul 2014 2581

„Împreună pentru viaţă!“ Farul 2010, Academia „Hagi“ şi două echipe de amatori au jucat fotbal pentru o fetiţă din Cernavodă cu afecţiuni medicale grave (galerie foto)

04 Jun 2014 2521

Subiect - Proiect umanitar „Împreună pentru viaţă!”

02 Jun 2014 2997

„Eveniment caritabil „Împreună pentru viaţă” la Sala Sporturilor din Constanţa

31 May 2014 4891