Contracte de peste 12 milioane de euro estimate pe perioada târgului CARNEXPO 2015

Fuziunea dintre cele doua târguri INDAGRA FOOD şi CARNEXPO a atras un număr important de vizitatori specializaţi, ceea ce a generat discuţii de business în toate stand-urile companiilor participante. Obiectivul organizatorilor de a transforma acest eveniment în cea mai importantă platformă de promovare pentru producătorii români şi investitorii străini interesaţi de piaţa agro-alimentară românescă a fost atins, expozanţii declarându-se încântaţi de contactele şi negocierile realizate pe perioada târgului. Organizatorii au estimat contracte în valoare de peste 12 milioane de euro, negociate la târgul CARNEXPO şi materializate imediat după încheierea evenimentului.

În perioada 28 octombrie – 1 noiembrie 2015, un număr de peste 170 de companii şi aproximativ 65 de mii de vizitatori din peste 27 de ţări au fost prezenţi în cadrul centrului expoziţional Romexpo, unde s-a desfăşurat târgul INDAGRA FOOD & CARNEXPO, dar şi alte evenimente importante pentru agricultura şi industria alimentară din România. 
 
“Feedback-ul din partea companiilor prezente în acest an la CARNEXPO a fost unul pozitiv, cu atât mai mult cu cât unii expozanţi au reuşit să încheie contracte încă din prima zi. Ne-am bucurat că au fost alături de noi un număr foarte mare de vizitatori profesionişti, din ţară şi din străinătate, care au adus plus valoare târgului CARNEXPO. Ne dorim ca în 2017, când organizăm cea de-a patra ediţie CARNEXPO, să reuşim să dezvoltăm relaţiile de business dintre companiile româneşti şi cele străine, precum şi atragerea unui număr tot mai mare de expozanţi pe toate sectorarele industriei cărnii şi domeniile conexe. Întotdeauna este loc pentru mai bine, de aceea urmăm exemplul târgurilor internaţionale şi îmbunătăţim în permanenţă serviciile pe care le oferim partenerilor noştri” a declarat Eugen Capra, director general CARNEXPO.

CARNEXPO 2015 a arătat încă o data potenţialul industriei cărnii din România şi faptul că este într-o continua schimbare, prin investiţii importante în tehnologii de ultimă generaţie şi standarde de producşie şi de calitate foarte exigente. Abatoarele şi fabricile de mezeluri din România sunt printre cele mai bine dotate unităţi de producţie din Europa, iar produsele româneşti câştigă teren în competiţia acerbă de pe piata europeană. Liderii industriei cărnii din România au fost prezenţi în cadrul târgului INDAGRA FOOD & CARNEXPO 2015 şi au anunţat pentru perioada următoare lansări de produse noi în piaţa locală, investiţii în extinderea capacităţilor de producţie şi abordarea pieţelor externe cu mai multă încredere. 
 
Producătorii din industria cărnii şi-au dorit un eveniment complet, axat pe promovarea tuturor segmentelor de baza, începand de la zootehnie, abatorizare, procesare, materii prime, echipamente, utilaje şi nu în ultimul rand, retail şi HoReCa. Cu alte cuvinte, un produs agro-industrial INTEGRAT. CARNEXPO 2015 a preluat mesajul industriei si l-a transformat într-un  bun prilej prin care să arătăm tuturor că România este un partener de încredere la nivel european, iar produsele procesate româneşti sunt competitive pe piaţa agro-alimentară internaţională.

În 2015, CARNEXPO, cel mai mare târg dedicat industriei cărnii şi zootehniei din Sud-Estul Europei a fuzionat cu INDAGRA FOOD, târgul internaţional pentru industria alimentară. INDAGRA FOOD este un eveniment care se desfăşoară în fiecare an sub patronajul Romexpo, în timp ce CARNEXPO are loc o dată la doi ani, organizat de revista de specialitate INDUSTRA CARNII.RO. Cele două târguri se vor reuni din nou în 2017.
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nu exista articole asemanatoare.