În cadrul campaniei Nestlé Fitness, Fundiţele #CheckYourSelfie din România pe locul II la nivel mondial - 11 noiembrie 2014

Bucureşti, 11 noiembrie 2014 – Prin intermediul campaniei #CheckYourSelfie, desfăşurată în octombrie, luna de promovare a luptei împotriva cancerului la sân, aproximativ 400 de fundițe roz au fost “agățate” pe harta României, țara noastră clasându-se la nivel global, pe locul al doilea după Portugalia. Campania a avut un real succes, popularizându-se, astfel, și în rândul femeilor din România importanța propriei examinări a sânilor. În plus, Nestlé Fitness s-a implicat și în cros-ul organizat de Asociația Casiopeea și a ajutat la strângerea fondurilor pentru achiziția de proteze, printr-o donație.

Mesajul campaniei de pe pagina de Facebook a Nestlé Fitness, din perioada 15 septembrie – 30 octombrie, a înregistrat peste 3.000.000 de impresii, în aproximativ 50 de postări. Hashtagul #CheckYourSelfie a fost asociat în peste 153 de postări.
Bra Cam – video-ul postat pe pagina de YouTube a Nestlé Fitness România a fost vizualizat de peste 250.000 de ori, iar la nivel global a avut peste 20 de milioane de vizualizări.

“Ne bucurăm că datorită campaniei #CheckYourSelfie, din ce în ce mai multe femei s-au alăturat luptei împotriva cancerului la sân și au conștientizat importanța autoexaminării. Mesajele primite ne-au încurajat să continuăm această campanie și în anii următori pentru a trage un semnal de alarmă în legătura cu această afecțiune”, a declarat Olimpia Nadolu, Associate Marketing Manager, Breakfast Cereals Nestlé România.
“Mulţumim Nestlé Fitness, un partener de încredere al Asociației Casiopeea și o companie foarte implicată în susținerea cauzei noastre. În urma cros-ului din București, la care au participat alături de alte 2.700 de persoane și angajații Nestlé, am reușit să strângem 30.000 de euro şi să donăm 320 de proteze mamare femeilor care luptă împotriva cancerului la sân”, a declarat
Dr. Marina Oțelea preşedintele Asociaţiei Casiopeea.
Campania #CheckYourSelfie și-a dorit să aducă în prim-plan importanţa autoexaminării și de a determina cât mai multe femei din România, dar și din întreaga lume, să îşi facă un control periodic al sânilor, esențial în detectarea şi prevenirea cancerului la sân.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1211

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1256

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1291

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1225

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1388

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1527

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 1982

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1592

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1534

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1460

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1632

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1874

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3816

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3140

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6220