Stilistul Adina Buzatu a inceput anul in forta. Pe
data de 5 ianuarie, a plecat intr-o calatorie de afaceri in Italia, unde
timp de 20 de zile se va ocupa de selectia colectiilor pentru noul
sezon. Ca in fiecare an, Adina Buzatu face comenzile, dupa ce isi
stabileste linia stilistica pe care doreste sa o imprime sezonului
respectiv. Fiind distribuitor unic pentru nu mai putin de 49 de branduri
pentru Romania, munca de creatie nu este usoara, pentru ca trebuie sa
se concentreze permanent asupra a ceea ce trebuie sa aleaga de la
fiecare in parte. Pe langa brandurile traditionale, care ii ofera
posibilitatea de selectie la showroom-uri, Adina vizeaza si branduri
noi, pe care le gaseste in targurile de moda de prestigiu precum Pitti
Uomo si White Milano. Participarea la aceste evenimente i-a prilejuit
stilistului si cateva intalniri de exceptie cu oameni foarte importanti
din lumea modei internationale.
La Milano, Adina a avut ocazia sa o
revada pe Vivienne Westwood, faimosul si excentricul designer britanic,
pe care il mai intalnise si anul trecut. "O admir si o respect enorm.
Creatiile ei imi plac mult si ma mandresc cu faptul ca am si eu am in
garderoba cateva rochii semnate de ea. Este o persoana speciala, am stat
de vorba minute in sir. Mi-a marturisit chiar cine urma sa fie vedeta
show-ului ei de a doua zi. Era vorba de rapperul sud-coreean Psy,
interpretul hit-ului "Gangnam style"", a spus Adina Buzatu.
La Pitti
Uomo de la Florenta, Adina a avut o intrevedere cu cel mai faimos
designer de camasi din lume, Sebastian Dollinger de la Eton, brand
suedez pe care Trends by Adina Buzatu il reprezinta in exclusivitate in
Romania, si s-a revazut cu vechile si bunele ei prietene, Babbette
Wasserman si Jan Leslie, faimosi designeri de bijuterii si butoni cu
care colaboreaza de multe sezoane.
De asemenea, una dintre
intalnirile notabile a fost si cea cu managerii Albert Thurston,
faimosul brand britanic de bretele, care i-au comunicat Adinei ca a
reusit performanta de a deveni clientul lor numarul 1 din toata lumea
doua sezoane consecutive. "Sunt foarte flatata, dar trebuie sa precizez
ca acest lucru se datoreaza in primul rand clientilor mei care au
inteles ca detaliile fac diferenta si ca nu reprezinta o cheltuiala, ci o
investitie", a spus Adina Buzatu.
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: