23 Jan, 2011 16:10
1163
Au fost stabilite lucrarile castigatoare in cadrul concursului EcoPaparazzi, editia de sarbatori. Cele 64 de materiale foto si video inscrise in competitie provin din toata tara si ilustreaza bune sau rele practici fata de mediul inconjurator, axandu-se pe specificul perioadei sarbatorilor de iarna. Au fost acordate 4 premii, dupa cum urmeaza:
Premiul I (Aparat foto digital si BTH Plantronics Explorer 260): Radu Bogdan Visan (judetul
Mehedinti), pentru fotografia „Iarba verde plina de deseuri"
Premiul II (BTH
Plantronics Explorer 260 si MP3 player Philips GoGear): Iuliana
Hainarosie (judetul Vrancea), pentru fotografia „Padurea curata"
Premiul III (MP3 player Philips GoGear): Cristina-Mihaela Fulga (judetul Mehedinti), pentru
fotografia „Iarba verde"
Mentiune (BTH Plantronics Explorer
260): Adela Balan (judetul Vaslui), pentru filmul „Ecovoiniceii - primii
pasi in formarea comportamentului ecologic"
Lucrarile castigatoare pot fi accesate la adresa http://www.trilulilu.ro/canal/ecopaparazzi/castigatori-editia-de-sarbatori.
Concursul s-a desfasurat intre 1 decembrie 2010 si 15 ianuarie 2011 si a avut loc pe platforma de comunicare www.ecopaparazzi.ro, dezvoltata in colaborare cu Trilulilu.ro si cu sprijinul UPC Romania si al Asociatiei Environ.
Toate lucrarile au fost incarcate pe canalul EcoPaparazzi, iar castigatorii au fost desemnati in urma numarului de voturi primite. Premiile acestei editii sunt oferite de COSMOTE Romania si Asociatia Environ si vor fi trimise catre castigatori in perioada 20 ianuarie - 1 februarie 2011.
Fotografiile si filmele inscrise in competitie au avut o tematica eco, incercand sa surprinda felul in care este afectat mediul inconjurator in perioada de sarbatori. Participantii au aratat cum sunt taiati ilegal brazii pentru Craciun, au surprins imagini cu deseuri aruncate in zone nepermise sau cu defrisari care pun padurile in pericol. Au existat si mesaje pozitive, lucrarile demonstrand si felul in care se poate face educatie ecologica celor mici sau punand la dispozitia celor interesati idei eco pentru realizarea decoratiunilor de Craciun. Participantii provin din toata tara, atat din mediul urban cat si din cel rural - din Bucuresti, precum si din judetele Arges, Brasov, Calarasi, Constanta, Cluj, Dambovita, Dolj, Galati, Giurgiu, Ilfov, Mehedinti, Neamt, Sibiu, Vaslui si Vrancea.
EcoPaparazzi este un proiect al agentiei Media Image Factory. EcoPaparazzi isi propune sa devina o prezenta online permanenta. Concursul EcoPaparazzi.ro se va desfasura lunar, iar platforma va deveni un loc in care toti cei interesati de protectia mediului pot atrage atentia asupra problemelor pe care le sesizeaza in comunitatile lor. Aici pot interactiona, creand o comunitate cu o voce puternica - o comunitate care, treptat, sa poata provoca autoritatile la depistarea celor mai eficiente solutii pentru a trata problemele de mediu.
"EcoPaparazzi.ro isi propune sa devina locul in care noi toti putem aduce marturii ale indiferentei fata de mediu, pentru dezvoltarea spiritului civic. Doritorii pot incarca fotografii si filme la adresa www.ecopaparazzi.ro si pot discuta intre ei. Se urmareste activarea comunitatii eco in spatiul online, datorita posibilitatilor extinse pe care acesta le ofera pentru promovarea unui mesaj responsabil fata de mediul inconjurator." spune Nicoleta Talpes, Managing Partner Media Image Factory, initiator Ecopaparazzi.
Despre Media Image Factory
EcoPaparazzi este un proiect dezvoltat de agentia de comunicare si organizare evenimente Media Image Factory. Dezvoltat initial in cadrul caravanei educationale de film pe teme eco Guerilla Verde, EcoPaparazzi.ro a devenit, incepand cu editia din toamna anului 2010, un proiect de sine statator. Printre alte proiecte dezvoltate de agentia Media Image Factory se numara organizarea premierei nationale „4 luni, 3 saptamini si 2 zile", un film de Cristian Mungiu, primul film romanesc distins cu Palme d'Or la Festivalul de Film de la Cannes, in Bucuresti, Iasi, Brasov, Timisoara; organizarea caravanei „4 luni, 3 saptamini si 2 zile", proiect desfasurat in 15 orase din Romania care a inregistrat 18.000 de spectatori, si lansarea CharityGift.ro, primul magazin online caritabil din Romania prin care un procent (5% - 100%) din valoarea produselor vandute este donat catre o cauza umanitara.www.imagefactory.ro
Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: