Premiera Oficială V-Pro în România - 5 martie 2013, la Rin Grand Hotel

vpro.jpgV-Pro este noul instrument de loializare a clienţilor, care generează vânzări virale.

V-Pro se lansează oficial printr-un eveniment la Rin Grand Hotel, sala Barcelona, pe 5 martie 2013, începând cu ora 18:00 - Mobile & social marketing la nivel avansat. Participarea este gratuită pentru comercianţi, jurnalişti şi pentru reprezentanţii agenţiilor de publicitate, dar este necesară înregistrarea online pe www.v-p.ro/conferinte . Evenimentul se va transmite şi live, prin tehnologia webcast.

Funcţional deja efectiv pe piaţa românească, V-Pro atrage clienţi noi, în timp ce pastrează clienţii actuali ai oricărei firme sau brand. V-Pro utilizează platforma SoLoMo (Social-Local-Mobile), ce îmbină vânzările directe cu loializarea. Aplicaţia se va lansa în mod oficial în România pe data de 5 martie 2013. Evenimentul, programat a se desfăşura la Rin Grand Hotel din Bucureşti, va include o prezentare realizată chiar de către Vasilis Stamatakis, Director al Force Communication SRL, compania care deţine în România brandul V-Pro.

În cadrul evenimentului, Vasilis Stamatakis va aborda subiecte precum marketing online, social marketing, vânzări online şi fidelizare, cu aplicaţii directe dedicate industriilor de retail & FMCG, e-commerce, turism şi organizare evenimente - precum nunţi, evenimente corporative etc. Vasilis Stamatakis va prezenta traiectoria schimbării obiceiurilor cumpărătorilor, documentată cu exemple concrete.

V-Pro este un instrument online foarte eficient şi foarte flexibil, uşor de instalat pe site-ul oricărei companii, fără să fie necesară vreo modificare a acestuia. V-Pro ajută companiile să îşi păstreze clienţii existenţi, dar în acelaşi timp să atragă noi clienţi, folosind toate beneficiile noilor tehnologii - de la socializarea online (Facebook, Twitter) şi până la telefonul mobil, terminal pe care persoanele active din mediul urban îl au mereu alături, de multe ori pe post de "cel mai bun prieten".

În spatele simplităţii cu care este gestionată, V-Pro este o aplicaţie sofisticată elaborată de un grup de psihologi şi experţi în marketing direct. Elementele inspirate din jocuri, precum tabela liderilor în clasament, interactivitatea, câştigurile, concursurile şi ideea de oferte limitate în timp sunt unele dintre motivele pentru care V-Pro îi atrage pe reprezentanţii companiilor. V-Pro creşte vânzările în mod viral, eficienţa sa fiind uşor de testat.

La evenimenul de lansare a V-Pro pot participa gratuit reprezentanţii companiilor de orice dimensiune, din retail, turism, servicii şi din alte activităţi de tip business 2 consumer, companii care folosesc deja avantajele internetului (având spre exemplu o pagină web), dar care îşi doresc să exploateze mai puternic "volumul nelimitat de potenţiali clienţi care se află atât de aproape", după cum explică Vasilis Stamatakis. Pentru participare, este necesară înregistrarea în prealabil, la adresa: http://v-p.ro/conferinte .

V-Pro este o platformă SoLoMo (Social-Local-Mobile), ce îmbină vânzările directe cu loializarea, un sistem ce se bucură de succes în special pe piaţa americană, dar care prinde contur şi în Europa. O dovadă a expansiunii vânzărilor online, mixate cu fidelizare şi socializare, este chiar evoluţia pieţei de site-uri de cupoane de reduceri, inclusiv în România. Voucherele de discount se vând în număr tot mai mare, milioane de euro trec prin site-urile ce intermediază aceste vânzări. Prin V-Pro, fiecare companie ce utilizează serviciul poate avea propriul său modul de vânzări de cupoane de discount, cu un cost minim, fără comisioane din vânzări şi cu acces la multiple beneficii de fidelizare a clienţilor.

Soluţia V-Pro permite loializarea puternică a clienţilor şi implicarea acestora în activitatea de atragere a altor clienţi, pe principiul "prietenul clientului meu poate deveni prieten al afacerii mele, deci clientul meu". Cele mai multe persoane folosesc noile tehnologii pentru a-şi alege furnizorii de produse şi servicii, iar recomandările altor persoane joacă un rol esenţial în decizia de cumpărare. V-Pro speculează acest lucru într-un mod benefic şi pentru clienţi, şi pentru companii.

Clienţii fideli devin ei înşişi "agenţi de vânzări", răsplătiţi cu comisioane din vânzări, sub formă de puncte de fidelitate care se transformă, în cele din urmă, tot în beneficii constând în produse sau servicii vândute de companie. Totul se desfăşoară automat, simplu şi eficient, fără să fie necesară intervenţia comerciantului.

"Prietenii clientului se informează automat prin SMS şi toate comunicările permise de tehnologia modernă, iar compania vede doar rezultatele: un flux suplimentar de clienţi ce rezultă din natura virală a platformei V-Pro. Astfel, compania câştigă mereu, la fel şi clienţii, fără intermediari şi fără costuri în plus", mai spune Vasilis Stamatakis.

Detalii despre V-Pro pot fi accesate pe www.v-p.ro, unde clienţii interesaţi pot solicita să fie contactaţi de către un reprezentant de vânzări al companiei. Persoanele interesate să participe la evenimentul de lansare V-Pro de la Rin Grand Hotel se pot înregistra online, gratuit, la adresa: http://v-p.ro/conferinte .

Locurile sunt limitate, astfel încât cei interesaţi sunt sfătuiţi să se înregistreze cât mai rapid. Unul dintre participanţi va primi, cadou, un studiu de marketing şi aplicaţia V-Pro pentru o lună.


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1167

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1210

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1267

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1197

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1352

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1496

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 1938

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1565

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1503

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1427

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1602

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1844

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3696

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3097

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6155