Ai studii cu profil tehnic sau economic şi cursuri în domeniul aviaţiei? Aeroportul Mihail Kogălniceanu angajează director general

Consiliul de Administraţie al Aeroportului Internaţional Mihail Kogălniceanu a scos la concurs postul de director general, ocupat în prezent de Bogdan Ionuţ Artagea. În acest sens, se va organiza o procedură de selecţie, cei interesaţi având ca termen-limită de depunere a dosarelor data de 25 aprilie.
 
Candidaturile şi documentele solicitate trebuie depuse până pe data de 25 aprilie, ora 16.00, la sediul SN Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu - Constanţa SA. Lista persoanelor ale căror candidaturi au îndeplinit criteriile minime anunţate se va publica și va fi afișată pe data de 26 aprilie, pe site-ul societăţii. Candidaţii declaraţi admiși la etapa de selecţie a dosarelor vor fi evaluaţi în cadrul unui concurs ce se va desfășura în data de 13 mai, la ora 15.00.
 
Printre condiţiile eliminatorii impuse candidaţilor se numără:
- cetăţenia română sau cetăţenia altor state membre ale UE sau a statelor aparţinând SEE şi domiciliul în România;
- cunoaşterea limbii române (scris şi vorbit), cunoaşterea unei limbi străine de circulaţie internaţională cel puţin la nivel mediu;
- studii de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau studii superioare în sistem Bologna + master (profil tehnic/economic) sau echivalente;
- capacitate deplină de exerciţiu, stare de sănătate corespunzătoare funcţiei pentru care candidează;
- să nu fie destituit dintr-o funcţie publică sau să nu îi fi încetat contractul individual de muncă din motive disciplinare;
- să nu fie persoane incapabile, potrivit legii, ori care au fost condamnate pentru gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals, uz de fals, înşelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită, pentru infracţiuni prevăzute de Legea nr. 656/2002 privind prevenirea şi sancţionarea spălării banilor, precum şi privind instituirea unor măsuri de prevenire şi combatere a finanţării actelor de terorism, cu modificările şi completările ulterioare;
- să fie absolvent/ă al/a unor cursuri aprobate sau acceptate de către AACR, respectiv curs în domeniul aviaţiei civile, adecvate funcţiei de director general;
- să deţină certificat de acceptanţă pentru funcţii de conducere eliberat de AACR, în conformitate cu ordinul MT nr. 479/2010;
- să aibă experienţă în activitatea de conducere la nivel de „top level“ a unor societăţi din sectorul de stat sau societăţi comerciale din sectorul privat de minimum trei ani;
- să aibă experienţă în activitatea cu specific aeroportuar de minimum trei ani.
- să cunoască sistemul reglementărilor aeronautice civile şi cadrul legislativ naţional.
 
Odată cu dosarul de înscriere în competiţie, candidaţii vor depune şi un proiect al planului de management, care trebuie să aibă cel mult zece pagini şi să conţină o strategie de management al aeroportului. Examinarea scrisă a cunoștinţelor teoretice constă în şapte subiecte, notate fiecare cu zece puncte, conform bibliografiei următoare: Constituţia României; Hotărârea Guvernului nr. 1096 din 18 septembrie 2008 pentru modificarea unor acte normative privind înfiinţarea aeroporturilor de interes naţional; Legea 31/1990 privind societăţile comerciale, cu modificările şi completările ulterioare; Ordonanţa de Urgenţă nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu completările şi modificările ulterioare; Hotărârea Guvernului nr. 523/1998 privind înfiinţarea Societăţii Naţionale Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu - Constanţa - SA, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 336 din 7 septembrie 1998, cu completările şi modificările ulterioare; Codul Aerian (OUG 27/1997), cu completările ulterioare; RACR-AD-AADC (Autorizarea aerodromurilor civile), ediţia în vigoare; RACR-AD-PETA (Proiectarea şi exploatarea tehnică a aerodromurilor), ediţia în vigoare; Regulamentul (CE) 216/2008 - Norme comune în aviaţia civilă (Articolul 8a - Aerodromuri și Anexa Va - Cerinţe Esenţiale privind Aerodromurile), Regulamentul (UE) 139/2014 - Cerinţe pentru Aerodromuri, Regulamentul (CE) 300/2008 - Norme comune în securitatea aviaţiei civile, Regulamentul (CE) 185/2010 - Detalii standard privind securitatea aviaţiei civile.
 
Evaluarea probei scrise a cunoașterii unei limbi străine de circulaţie internaţională constă în traducerea unui text din limba română în limba străină de circulaţie internaţională cel puţin la nivel mediu. Pentru concurs se stabileşte un maximum de 100 de puncte, rezultatul obţinut de candidat reprezentând suma punctelor obţinute la această probă. Punctajul minim necesar pentru a fi declarat „admis“ este de 70 de puncte.
 
Anunţul de angajare a fost postat pe site-ul aeroportului.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nu exista articole asemanatoare.