21 Oct, 2021 18:49
1276
Daniela MOLDOVEANU
Primăria Comunei Grindu, Județul Tulcea, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, de execuție, vacante, de asistent medical comunitar.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
- nivelul studiilor – studii medii/superioare;
- vechime în specialitatea studiilor necesară ocupării postului – nu se solicită.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 03 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
- 09 noiembrie 2021, ora 10.00: proba interviu.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 5 zile de la publicarea anunțului.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la Primăria Comunei Grindu, cu sediul în comuna Grindu, Str. Principală nr. 50, judeţul Tulcea, tel. 0340/501.001.
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: