Vrei să te angajezi la Serviciul de Ambulanţă? Află ce posturi sunt vacante

Serviciul de Ambulanţă Judeţean Constanţa, instituţie publică care are ca scop principal acordarea asistenţei medicale de urgenţă şi transport medical asistat, a anunţat organizarea unui concurs pentru ocuparea postului de Secretar la Compartimentul Secretariat - Staţia Centrală Constanţa şi pentru Asistent medical PL la Substaţia Mangalia.

Actele necesare la dosarul de înscriere la concurs pentru primul post vacant-Secretar - şi condiţiile de angajare sunt: diplomă de bacalaureat sau diplomă de absolvire a şcolii generale,vechime în activitate de 6 luni, concurs pentru ocuparea postului.

Instituţia specifică că depunerea dosarelor pentru postul de secretar va avea loc în perioada 27.06.2016- 08. 07. 2016 (07.30-15.30), urmând ca persoanele care se vor înscrie să susţină o probă scrisă pe data de 19.07.2016, ora 09.00, şi  proba de interviu pe 20.07.2016, la ora 09:00.

Pentru ocuparea postului de Asistent medical principal PL, dosarul trebuie să fie compus din următoarele acte şi condiţii: diploma de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii posliceale, examen pentru obţinerea gradului de principal, 5 ani vechime în muncă ca asistent medical, concurs pentru ocuparea postului.

Potrivit calendarului publicat de instituţie, conform căruia se va defăşura concursul, depunerea dosarelor se va face în intervalul 27.06.2016-08.07.2016 (07:30-15:30), proba scrisă va avea loc pe data de 18.07.2016, ora 09:00, iar candidaţii vor fi invitaţi la interviu pe data de 19.07.2016, ora 09:00.
 
Pentru relaţii suplimetare cei interesaţi pot contacta telefonic Compartimentul RUNOS, 0241/ 624. 711  sau pot consulta site-ul instituţiei, www.ambulance-ct.ro.
 
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Două funcții contractuale vacante Serviciul de Ambulanţă Judeţean Constanţa angajează

15 Sep 2015 2303