Brico Depôt vine mai aproape de clienți la nivel național, acum în 34 magazine

  • Acțiunile de transformare au fost gândite ținând cont de modul în care clienții își planifică proiectele de renovare și amenajare
  • Un nou slogan – „it’s good to be home”
  • O premieră:  catalogul „Idei pentru grădină și balcon”, inspirat din poveștile a 7 clienți,  disponibil în magazine și online 
Brico Depôt România, parte a Kingfisher plc, companie internațională de îmbunătățire a locuinței, finalizează procesul de transformare a celor 19 magazine Praktiker în Brico Depôt și anunță o nouă poziționare de brand, mai apropiată de clienți. Noua rețea de magazine Brico Depôt numără acum 34 de magazine, în 25 de orașe din țară.
 
Acțiunile de transformare a magazinelor Praktiker în Brico Depôt au fost gândite ținând cont de  modul în care clienții își planifică proiectele de renovare și amenajare, de suprafețele și bugetele de care dispun, dar și de uneltele de care au nevoie. Clienții vor beneficia, astfel, de o experiență îmbunătăţită de cumpărare, adaptată așteptărilor și cerințelor lor și vor putea găsi mult mai ușor și mai repede produsele la raft. De asemenea, au fost prevăzute și amenajate noi spații inspiraționale, precum showroom-uri de baie, în care clienții pot testa și vedea în realitate cum va arăta baia lor. În plus, datorită noului mod de dispunere a produselor – mai intuitiv și ușor de urmărit – alegerile clienților vor fi mult mai simple.
 
Odată cu finalizarea procesului de transformare, Brico Depôt marchează trecerea către o nouă etapă a strategiei operaționale și lansarea unei noi poziționări de brand, însoțită de un nou slogan: „it’s good to be home”.
 

„Le propunem clienților un nou Brico Depôt și o nouă abordare, mai apropiată de nevoile și așteptările acestora. Credem că fiecare dintre noi ar trebui să aibă o casă în care să se simtă bine, iar obiectivul nostru este ca îmbunătățirea locuinței să devină accesibilă tuturor. Îi invităm în noile magazine, în care vor descoperi soluţii adaptate diverselor provocări cu care se confruntă în proiectele de amenajare și renovare, precum și game inovatoare de produse, la prețuri mici zilnic”, declară Adela Smeu, CEO Brico Depôt România.

 
34 de amenajări interioare pentru 34 de clienți

Finalizarea procesului de transformare este sărbătorită alături de clienți, în toate magazinele Brico Depôt, prin organizarea de concursuri cu premii instant, dar și a unei tombole cu premii constând în 34 de amenajări interioare realizate cu ajutorul unui designer.

Recomandările Brico Depôt pentru primăvara 2019 vin sub forma unui nou catalog, care propune clienților o selecție de produse preferate, ideale pentru o amenajare personalizată a locuinței, la prețuri mici. Catalogul este valabil în perioada 15-28 martie.
 
Inspirație pentru grădină și balcon

Brico Depôt a lansat, în premieră, noul catalog „Idei pentru grădină și balcon”, inspirat din poveștile a șapte clienți cu provocări diferite de reamenajare a grădinii sau balconulului. În cele 118 pagini, clienții pot găsi inspirație pentru noi proiecte, dar și soluții inteligente și idei de amenajare, astfel încât să obțină spații funcționale și de efect, indiferent de suprafața și bugetul pe care le au la dispoziție. Catalogul este valabil în perioada 15 martie – 30 iunie 2019, fiind disponibil în magazinele Brico Depôt și online.
 

Mai multe informații despre noile game Brico Depôt sunt disponibile în cele 34 de magazine din țară, pe website, la adresa www.bricodepot.ro și prin aplicația Brico Depôt.
 
Despre Brico Depôt România

Brico Depôt România este parte din grupul Kingfisher, companie internațională de îmbunătățire a locuinței, care a intrat oficial pe piața locală în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. Compania a redenumit lanțul de magazine nou preluat, care a devenit Brico Depôt.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: http://www.bricoDepôt.ro și pagina de Facebook Brico Depôt România.
 
Despre Kingfisher

Kingfisher, companie internațională de îmbunătățire a locuinței, deține 1.300 de magazine în 10 țări din Europa și Turcia. Brandurile sale principale sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt și Screwfix. Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: http://www.kingfisher.com/.
 
 
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Rafturi Depozitare

24 Apr, 2019 20:34

Oferim rafturi metalice modulare, profesionale, la standarde europene. Rafturi Depozitare pot realiza un aranjament de depozitare suplimentar pentru o bucătărie împreună cu dulapuri. https://tehnologistica.ro/rafturi-depozitare/

Sam

18 Apr, 2019 13:58

Apreciez foarte mult postarea pe blog. Vă mulțumim pentru partajare. Este foarte benefic pentru mine. Alege cele mai calitative Rafturi Metalice de pe site-ul nostru. Noi suntem cei mai buni distribuitori de rafturi metalice din Romania. Convinge-te acum de acest lucru! https://tehnologistica.ro/rafturi-depozitare/

Articole asemanatoare

Înreruperi de curent în județul Constanta! În ce zile și unde

04 Oct 2023 1694

Undă verde de la Primăria Constanţa Magazinul Praktiker de pe şoseaua Mangaliei, rebranduit în Brico Depot

02 Jul 2019 4235

Magazinul Praktiker din municipiul Constanţa va fi rebranduit în Brico Depot. Detalii

02 Feb 2019 5230

Top 300 Capital Ediţia 2018 Milionari în euro cu afaceri la Constanţa. Azi, familia Idu, Florin Cârstocea, Omer Susli şi Nicolae Bucovală

10 Dec 2018 9564

Bricostore Constanţa a devenit Brico Depot. Marea deschidere are loc pe 13 martie

27 Feb 2015 5356

Magazine Bricostore din cinci orașe vor fi închise. Se vor transforma în depozite Brico Depot

29 Aug 2014 7502