Campania de informare „Viză pentru SUA", în metroul bucureştean

Metroul bucureştean susţine campania „Viză pentru SUA" 2011. Mesajul campaniei - „Cu cât ne arăţi că ai legături puternice cu România, cu atât e mai uşor să primeşti Viza pentru SUA", concentrat în sintagma „legături puternice cu ţara" - ajunge la public prin intermediul suporturilor de la mânerele din trenurile de metrou de pe liniile M1, M2 şi M3.

Prin cooptarea companiei Metrorex în calitate de partener instituţional, Ministerul Afacerilor Externe a stabilit o premieră în ceea ce priveşte modalitatea de comunicare cu publicul vizat de campania de comunicare a MAE „Viză pentru SUA".

Campania „Viză pentru SUA" urmăreşte să îi ajute pe toţi cetăţenii români care doresc să solicite o viză temporară pentru SUA să îşi pregătească mai bine dosarul de candidatură şi să contribuie în acest fel la scăderea ratei de respingeri ale solicitărilor de viză.

Reamintim că toate parteneriatele stabilite de MAE pentru continuarea campaniei sunt în regim de gratuitate.

Informaţii utile pentru pentru solicitarea unei vize temporare americane, precum şi detalii privind componentele campaniei „Viză pentru SUA" sunt accesibile şi pot fi descărcate de pe site-ul MAE, din cadrul secţiunii „Viză pentru SUA" (http://www.mae.ro/viza-pentru-sua).

Parteneri instituţionali:

MDRT, Metrorex, ANAT, TAROM.

Parteneri din mediul privat:

Grafitti BBDO, Affichage România, News Outdoor România.

Parteneri media din presa centrală şi locală - în ordine alfabetică:

Agerpres, Aspecte Diplomatice, Comunicaredepresă.ro, Curentul, Economistul, Gazeta de Sud, Glasul Maramureşului, Hotnews, Informaţia de Alba, Mediafax, Monitorul de Cluj, Monitorul de Vrancea, Monitorul de Suceava, NEWS-AR (Arad), Radio Severin, Societatea Română de Radiodifuziune (prin intermediul canalelor radio din subordine: România Actualităţi, Radio România Internaţional, Radio România Bucureşti FM, Radio România 3 Net, Agenţia de Presă Rador), Telegraf (Constanţa), TVR Info, Ziarul Financiar, Ziarul de Iaşi şi Ziua Veche.

Invităm şi alţi parteneri media să se alăture campaniei noastre.


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1205

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1249

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1286

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1219

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1379

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1515

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 1977

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1584

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1527

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1450

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1622

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1866

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3797

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3130

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6199