Brandul turistic al Romaniei

MINISTERUL TURISMULUI

COMUNICAT DE PRESĂ

Brandul turistic al României va fi realizat de asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres SA, asociere desemnată câştigătoare la licitaţia organizată în acest scop de Ministerul Turismului.

Pentru brandul turistic al României au concurat treisprezece companii sau grupuri de companii, cu cea mai bună reputaţie internaţională în domeniu, din care trei s-au calificat în ultima etapă a selecţiei. Câştigătoare a fost declarată oferta cu preţul cel mai scăzut.

Brandul turistic al României va fi realizat până cel târziu în luna aprilie a anului viitor şi presupune: elaborarea de studii pentru stabilirea imaginii curente a ţării noastre pe pieţele sursă de turism; determinarea avantajelor competitive ale României comparativ cu alte destinaţii; identificarea celei mai bune poziţionări a României ca destinaţie turistică; conceptualizarea, crearea şi proiectarea identităţii vizuale a brandului, liniile directoare pentru implementare şi pentru strategia de comunicare.

Suma pe care o va plăti Ministerul Turismului pentru aceste servicii este de 894.970 de euro, bani alocaţi României în acest scop de către Uniunea Europeană, prin Programul Operaţional Regional - Domeniul Major de Intervenţie 5.3: „Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică".

THR este una din cele mai prestigioase companii specializate în branding turistic şi marketingul destinaţiilor. Conform informaţiilor existente în ofertă, preşedintele companiei, Eulogio Bordas, liderul echipei, are peste 21 ani de experienţă în domeniu dezvoltând brandurile turistice naţionale pentru Spania, Croaţia, Argentina, Andorra, Chile, Guatemala, Bolivia, Grecia, Polonia, Belgia şi Cuba precum şi brandurile turistice supranaţionale pentru America Centrală, Europa, Maya World şi Amazonia. THR a creat şi brandurile turistice pentru numeroase destinaţii locale şi regionale precum Istria (Croaţia), Insulele Canare (Spania), Insulele Baleare (Spania), Cancun (Mexic), Huatulco şi Oaxaca (Mexic), Pará State (Brazilia), Estoril (Portugalia), Dubrovnik (Croaţia).

05 noiembrie 2009

Biroul de presa
Tel: 021 20 70 769
Fax:021 20 70 768
presa@turism.gov.ro


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Tratament pentru cancerul de sân, la cele mai înalte standarde, disponibil la Constanța

18 Apr 2024 628

Fostul senator Gigi Chiru, din Constanța, declarații după achitarea definitivă – „S-a făcut dreptate!“

12 Apr 2024 558

ZIUA LIVE Politica faptelor vs. Constanța proiectelor!

09 Apr 2024 615

#citeșteDobrogea Colonelul Anton Barbieri, un comandant italian pentru flota statului român

19 Mar 2024 2549

Armonia Hospital Constanța Cursul Lamaze, esențial pentru viitoarele mămici

11 Mar 2024 599

Iată de ce a fost delegat Mihai Stanciu procuror șef al DNA Constanța! (DOCUMENT)

08 Mar 2024 3737

Ce oferă experiența la cazinouri online?

28 Feb 2024 440

Descoperă Noul Mitsubishi ASX la Exclusiv Auto Constanța. Discount Minim Garantat de 2.380 € și Ecotichet de 1.000 €

25 Jan 2024 637

Farul Constanța l-a transferat și pe Cristian Ganea (VIDEO)

15 Jan 2024 1117

Prima zi de Crăciun marcată într-un mod inedit la Constanța! Un bărbat a făcut baie în mare (GALERIE FOTO+VIDEO)

25 Dec 2023 2138

In memoriam Aida Abagief, soprana de renume internațional „adoptată” de Constanța

30 Oct 2023 1316

Vina de a fi fericit Din ce motive poate apărea

22 Oct 2023 741

Costinești Imagini unice de la epava navei „Evangelia“! Un vicecampion mondial, Cristian Tranulea, în „expediție“ (GALERIE FOTO)

16 Sep 2023 3659

ISU Dobrogea Constanța „Eduard, o vizită la «eroii lui, pompierii»” (GALERIE FOTO)

02 Aug 2023 1028

UPDATE Autoturism înmatriculat în Neamț, blocat în nisip pe plaja din Eforie (VIDEO)

27 Jul 2023 1533