28 Jan, 2019 09:13
2353
Daniela MOLDOVEANU
RADET Constanța aduce la cunoștința consumatorilor că, în cazul în care din diverse motive au închis pentru o perioadă determinată de timp instalația de încălzire, trebuie să informeze deîndată furnizorul RADET pentru a se verifica oprirea și pentru a putea fi luată în calcul această perioada de nefurnizare la stabilirea consumului. De asemenea, se va informa RADET și la reluarea furnizării energiei termice.
”În cazul în care nu veți informa despre eventualele opriri/reluări ale furnizării, vom considera că s-a furnizat energie termică în toată perioada între cele două citiri succesive ale contoarelor, consumul fiind stabilit pentru întreaga perioadă, conform procedurii” - au mai transmis reprezentanții RADET Constanța.
Informarea privind oprirea/reluarea furnizării se vor anunța la:
-prin adresa scrisă depusă la registratura RADET din str. Badea Cârțan nr 14A, sau
-prin pagina de internet a RADET www.radet-constanța.ro la secțiunea „Sesizări și Reclamații”-petiții online, sau
-prin e-mail la adresa www.office@radet-constanta.ro .
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: