A trecut un an de la semnarea contractului pentru ranfluarea navei Queen Hind, eșuată în Portul Midia

  • Pe 14 ianuarie 2020, era semnat contractul pentru ranfluarea navei Queen Hind
  • Pe 24 noiembrie 2019, la ora 11:30, nava Queen Hind  a eșuat în Portul Midia
  • Avea la bord pest 14.600 de berbeci
  • Pe 25 februarie 2020 a fost adusă la cheu
  • Ranfluarea navei a fost efectuată de Grup Servicii Petroliere, câștigătorul unei licitații organizată de CN APM Constanța

Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța a semnat, pe 14 ianuarie 2020, cu Grup Servicii Petroliere, contractul privind serviciile de dezeșuare și ranfluare a navei Queen Hind și scoaterea și neutralizarea încărcăturii din interiorul navei.

Valoarea contractului era de 19.150.000 lei, durata acestuia fiind de 35 zile de la semnare. Procedura de selecție a început pe 31 decembrie 2019, Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța invitând 9 companii din țară și străinătate, trei dintre ele depunând oferte.

Grup Servicii Petroliere anunța pe 25 februarie încheierea cu succes a ranfluării navei Queen Hind. Epava a fost transportată și asigurată la cheu. Peste 100 de angajați și colaboratori GSP au lucrat non-stop la acest proiect. Echipa de 20 de scafandri a lucrat chiar și în patru ture.

De altfel, pe 24 noiembrie, aproape de ora 12.00, nava Queen Hind era înclinată în portul de la malul mării. Nava a fost îndreptată, dar zile întregi autoritățile s-au chinuit să scoată cadavrele ovinelor din apă, dar și cele prinse în navă.


Citește și

Un an de la eșuarea navei Queen Hind, în Portul Midia. Cronologie, ranfluare și încercarea de a vinde epava
 

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Procurorii din Constanța au deschis un dosar penal după ce nava Queen Hind a eșuat în Portul Midia. Stadiul cercetărilor

27 Jan 2021 1097

Epopeea fără de sfârșit Queen Hind. Oile de pe navă, aruncate într-o groapă comună la Tulcea. Ce spunea șeful ANSVSA atunci

23 Jan 2021 1379

Un an de la eșuarea navei Queen Hind, în Portul Midia. Cronologie, ranfluare și încercarea de a vinde epava

27 Nov 2020 1290

Licitația pentru vânzarea navei Queen Hind nu s-a ținut. Care a fost motivul

20 Oct 2020 1150

Nava Queen Hind, scoasă, din nou, la licitație. Prețul, scăzut drastic

05 Oct 2020 2618

Nava Queen Hind, eșuată în Portul Midia, scoasă la vânzare de executorul judecătoresc. Care este prețul de pornire (document)

26 Jun 2020 2427

Obiectivele de infrastructură pe agenda vizitei ministrului Lucian Bode în județul Constanța (galerie foto)

22 May 2020 1127

Decizie surpriză a instanței cu privire la procesul dintre proprietarul navei Queen Hind și CN APM Constanța

05 May 2020 2929

Nava Queen Hind a fost dezeșuată, șenalul eliberat, oile incinerate. Încep procesele. Proprietarul navei și CN APM Constanța, protagoniști

22 Apr 2020 3558

Nava Queen Hind, eșuată cu mii de animale în Portul Midia. Ce s-a mai întâmplat între timp. Ultimele informații de la autorități

03 Apr 2020 4205

CN APM Constanța Încărcătura navei Queen Hind a fost descărcată și trimisă la neutralizare

12 Mar 2020 981

Câte oi au fost scoase din nava Queen Hind, eşuată în Portul Midia. Ce spune şeful ANSVSA

04 Mar 2020 3332

GSP a început descărcarea încărcăturii biologice din Nava Queen Hind (galerie foto)

28 Feb 2020 1805

Precizări legate de infecția cu coronavirus, la Constanța. Numărul persoanelor în carantină a crescut

27 Feb 2020 3244

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență, în ședință. Pe ordinea de zi, planul pentru ecarisarea încărcăturii navei Queen Hind (galerie foto)

27 Feb 2020 1403