Actualitate

ANR achiziţionează servicii de comunicații publice pentru rețelele virtuale din cadrul Căpităniilor Zonale (document)

 
Autoritatea Navălă Română anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Comunicaţii date, voce fixă de tip IP, videoconferinţă", în valoare estimată cuprinsă între 400.000 şi 800.000 lei.
 
Ofertele  şi cererile de participare vor fi depuse până pe  13.05.2020, ora 15.00. Acestea vor fi deschise în aceeaşi zi.  Se vor achiziționa serviciile de comunicații publice, date fixe, voce fixă de tip IP, videoconferință pentru asigurarea funcționării rețelelor virtuale private (VPN) existente în ANR și în cadrul Căpităniilor Zonale și a punctelor de lucru distante ANR, asigurarea necesarului de servicii de comunicații în vederea funcționării în bune și sigure condiții a sistemelor IT&C ale instituției, bază a proceselor administrativ-operative, menținerea unui sistem de comunicații funcțional, unitar, securizat, flexibil, scalabil, redundant, în concordanță cu legislația și standardele specifice domeniului, care să asigure necesarul optim de comunicații conform cerințelor de business/operative/strategice existente precum și perspectivelor de dezvoltare ale ANR. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor iar numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor : 20 zile
Locul de executare Autoritatea Navală Română şi Căpităniile Zonale (Constanţa, Galaţi, Dr. Tr. Severin, Tulcea, Giurgiu, București). Frecventa și valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 01.05.2020 - 31.12.2020, 01.01.2021 - 31.12.2021, 01.01.2022 - 01.05.2022, 02.05.2022 – 02.09.2022. Numărul minim de contracte de achiziție publică subsecvente este de 3 contracte, iar numărul maxim este de 3 contracte. Contractul de achiziție publică subsecvent cu cea mai mare valoare este estimat la: cantitatea minima – 350 bucăţi (valoarea minima – 292.783 lei), cantitatea maximă – 370 bucăţi (valoarea maximă – 337.890 lei). Contractul de achiziție publică subsecvent cu cea mai mica valoare este estimat la: cantitatea minimă – 175 bucăţi (valoarea minima – 146.392 lei), cantitatea maximă – 185 bucăţi (valoarea maximă – 168.945 lei). Achizitorul nu se obliga să încheie contracte de achiziție publică subsecvente de furnizare pentru cantitățile prevăzute în acordul cadru.
 

Responsabili de atribuirea procedurii publice

 
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante care sunt implicate în desfăşurarea procedurii de atribuire sau care pot influenţa rezultatul acesteia în cadrul autorităţii contractante, sunt: Cosmin Laurențiu Dumitrache – director general, Tiberiu Calboreanu - director general adjunct, Zanfir Laurențiu - director Direcția Inspecții Siguranța și Securitate Navală, Cristina Călinţaru – director Direcţia Economică, Costel Liviu Grigore - director Direcţia Personal Navigant, Roxana Oana Papp – şef Serviciu Financiar Contabilitate Bugete Tarife, Elena Şincan – şef Serviciu Administrativ, Aprovizionare, Reparaţii, SSM , Mircea Steluţa - Serviciu Administrativ Aprovizionare, Reparaţii, SSM, Vasilescu Naiden Gabriela- Andreea – şef Birou Juridic şi Contencios, Apostol Silviu – șef Serviciul comunicații și IT, Bălan Gabriel – şef Birou IT, Ursache Gilda - şef Serviciu Contabilitate, Stanca Gabriela - Serviciu Contabilitate, Ilie Raluca - Serviciu Administrativ, Aprovizionare, Reparaţii, SSM, Baniţă Anişoara - Birou Juridic şi Contencios, Tăbăcaru Daniela - Birou Juridic și Contencios, Alexandra Chiriac - Birou Juridic și Contencios, Gurgu Nicoleta- Serviciu Administrativ, Aprovizionare, Reparaţii, SSM, Avramiuc Viviana Mădălina – Birou IT, Ciopa Ciprian – Serviciu Comunicații și IT.
 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a celor două contracte.
 
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
 
Citește și:
 
ANR a semnat cu o firmă din Constanţa un contract pentru livrarea de documente nefalsificabile (document)

 

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Căpitănia Zonală Constanţa vinde două șalupe. Iată prețul de pornire

01 Oct 2020 682

Autoritatea Navală Română achiziționează servicii CASCO și RCA (document)

24 Sep 2020 692

Foști directori din Autoritatea Navală Română, achitați definitiv

21 Sep 2020 557

Autoritatea Navală Română caută firmă care să se ocupe de întreținerea unui acvariu (document)

05 Sep 2020 459

Licitație publică ANR cumpără autoturisme 4x4 prin programul Rabla și Rabla Plus (document)

02 Sep 2020 443

ANR cumpără servicii de reparații și suport tehnic pentru sistemele informatice RORIS și MSW (document)

25 Aug 2020 1959

DSP Constanța informează Focar COVID-19 la Autoritatea Navală Română

13 Aug 2020 1711

Autoritatea Navală Română cumpără centrală termică (document)

12 Aug 2020 517

Ce firmă a semnat cu Autoritatea Navală Română. Despre ce este vorba (document)

30 Jul 2020 1853

Trei foști directori ai ANR, trimiși în judecată de DNA, achitați în primă instanță. Cazul, din nou în atenția judecătorilor

23 Jul 2020 948

Licitație publică Autoritatea Navală Română cumpără șalupe multifuncționale, în cadrul proiectului „Danube Safety Net” (document)

02 Jul 2020 702

Mai multe angajate ale Autorității Navale au dat în judecată instituția. Cum s-a terminat procesul

24 Jun 2020 1026

Obiectivele de infrastructură pe agenda vizitei ministrului Lucian Bode în județul Constanța (galerie foto)

22 May 2020 851

Cei trei inculpați din dosarul Autorităţii Navale Române, achitați. S-a stabilit un nou termen în apel

24 Apr 2020 2123

Spațiu comercial, amenajat de Heinrig Impex SRL, Filiala București în zona Poarta 1 a Portului Constanţa

14 Apr 2020 956