Ce onorarii vor percepe avocații. Lista cu tarife a fost decisă de UNBR. Sumele solicitate pentru fiecare serviciu

Consiliul Uniunii Naționale a Barourilor din România a analizat propunerea de adoptare a Tabloului onorariilor minimale înaintată, în formă unitară, la 18 august 2017 și a comunicat-o membrilor Consiliului UNBR pentru a finaliza dezbaterea, în barouri, a  „Ghidului orientativ privind onorariile minimale aferente serviciilor profesionale ale avocaților”.
 

”Potrivit acestui document „Avocatul înscris în tabloul baroului are dreptul să asiste și să reprezinte orice persoană fizică sau juridică, în temeiul unui contract încheiat în formă scrisă, care dobândește dată certă prin înregistrarea în registrul oficial de evidență …”, iar ”avocații pot conveni cu clienții onorarii superioare celor stabilite în tabloul onorariilor minimale adoptat de Consiliul U.N.B.R.” Consiliul UNBR a dezbătut și adoptat cu majoritate de voturi „Tabloul onorariilor minimale”, reglementare cu caracter de recomandare care are ca scop instituirea de bune practici privind aplicarea dispozițiilor art. 127, art. 175, art. 176 alin. (1) lit. d) și alin. (2) din Statutul profesiei de avocat adoptat prin Hotărârea Consiliului UNBR nr. 64/2011 (M. Of. nr. 898/19 decembrie 2011) cu modificările și completările ulterioare”  se arată în hotărârea CUNBR.

Dezbaterile din ședința Consiliului UNBR au reafirmat hotărârea organelor de conducere a profesiei de la nivel central și local de a acționa pentru protecția, menținerea și stimularea concurenței profesionale în profesia de avocat și dezvoltarea unui mediu concurențial normal, astfel încât „Tabloul onorariilor minimale” să se aplice evitându-se restricționarea concurenței profesionale, cu respectarea dreptului avocaților la onorariu stabilit liber între avocat și client în limitele legii și ale Statutului profesiei de avocat, în raport de criteriile prevăzute de Statutul profesiei de avocat și cu observarea interesului beneficiarilor serviciilor profesionale de a obține servicii profesionale de calitate, realizate cu respectarea standardelor în materie. Se are în vedere și interesul public al respectării legislației privind sistemul Casei de Asigurări a Avocaților.
„Tabloul onorariilor minimale” va fi avut în vedere și în cazul contractelor de asistență juridică încheiat prin orice mijloc de comunicare la distanță, precum și în situația în care contractul de asistență juridică ia forma unei scrisori de angajament potrivit art. 121 alin. (3) din Statutul profesiei de avocat - se arată în documentul citat. 

”Respectarea reglementărilor legale care consacră caracterul de recomandare al „Tabloului onorariilor minimale” pentru serviciile prestate potrivit legii de formele de exercitare a profesiei de avocat și fundamentarea reglementării pe baza legislației aplicate și în alte state ale Uniunii Europene impun verificarea impactului reglementării și îmbunătățirea permanentă a acesteia pe baza propunerilor avocaților.
Consiliul UNBR a decis să adopte și să dea publicității forma „Tabloului onorariilor minimale” în varianta rezultată în urma dezbaterilor, tehnoredactată și înaintată UNBR de Grupul de lucru care a fost însărcinat cu sistematizarea Tabloului și înregistrarea sa cât mai grabnică la UNBR, în vederea publicării” - se mai arată în documentul analizat.


 
Hotărârea intră în vigoare după 30 de zile de la publicarea sa pe site-ul UNBR.
 
 
TABLOUL ONORARIILOR MINIMALE
 
         
Art. I. Onorariile minimale sunt următoarele:
 
A.      ÎN MATERIE CIVILĂ/CONTENCIOS ADMINISTRATIV ȘI FISCAL
 
1.      Activități și cereri cu caracter necontencios

1.1.   Notificări – onorariu orar, dar nu mai puțin de 225 lei;
1.2.   Activități profesionale de obținere a apostilării actelor / de traducere legalizată a actelor - 225 lei;
1.3.   Asistare sau reprezentarea părții la mediere/conciliere/negociere - 240 lei ședință;

1.4.   Asistare sau reprezentarea părții în fața instituțiilor publice, altele decât instanțe/parchete/poliție - 240 lei;
1.5.   Asistare sau reprezentarea părții în fața terților – 120 lei
1.6.   Cereri de strămutare – 240 lei;
1.7.   Cereri de recuzare  - 240 lei ;
1.8.   Consultații juridice, redactarea de acte juridice tranzacții/contracte civile/acte adiționale/statute și acte constitutive pentru înființarea unor persoane juridice – 120 lei /ora;
1.9.   Activitățile de atestare prevăzute la art.3 lit. c) și d) din Legea 51/1995 -  120 lei;
1.10. Activitățile prevăzute la art.3 lit. g) și h) din Legea 51/1995 – 1 % din valoare, dar nu mai puțin de 120 lei;
1.11. Activitățile prevăzute la art.3 lit.i1 ) din Legea 51/1995 – 240 lei.
         
 
2.      Activități profesionale în procedura contencioasă
 
2.1.   Acțiuni /cereri cu caracter special
2.1.1. cererile de valoare redusă, soluționate potrivit procedurii speciale prevăzute de titlul X al cărții a VI-a din Legea nr. 134/2010 privind Codul de procedură civilă, republicată, cu modificările și completările ulterioare, denumită în continuare Cod de procedură civilă -  360 lei;
2.1.2. cererile privind ordonanța de plată, prevăzută de titlul IX al cărții a VI-a din Codul de procedură civilă -  50 % din onorariul prevăzut la pct.2.2,  nu mai puțin de 360 lei;
2.1.3. cererile de evacuare din imobilele folosite sau ocupate fără drept, soluționate potrivit procedurii speciale prevăzute de titlul XI al cărții a VI-a din Codul de procedură civilă -  840 lei;
2.1.4. cererile formulate pe cale de ordonanță președințială - 840 lei;
2.1.5. cereri de reexaminare; cereri de scutire de la plata taxei judiciare de timbru - 240 lei.
 
2.2. Acțiuni și cereri evaluabile în bani:
2.2.1. până la valoarea de 5.000 lei - 450 lei;
2.2.2.  între 5.001 lei și 25.000 lei – 5 % din valoarea litigiului, însă nu mai puțin de 700 lei;
2.2.3.  între 25.001 lei și 100.000 lei – 4 % din valoarea litigiului nu mai puțin de 1250 lei ;
2.2.4.  între 100.001 lei și 250.000 lei -3 % din valoarea litigiului însă nu mai puțin de 4000 lei;
2.2.5. peste 250.000 lei – 2 % din valoarea litigiului însă nu mai puțin de 7500 lei;
2.2.6. peste 1 000 000 1 % din valoarea litigiului dar mai puțin de 12500 lei.
 
Sunt acțiuni evaluabile în bani și se vor aplica onorariile stabilite mai sus următoarelor categorii de cereri:
a) în constatarea nulității, anularea, rezoluțiunea sau rezilierea unui act juridic civil patrimonial;
b) privind constatarea existentei sau inexistentei unui drept patrimonial;
c) prin care se solicită pronunțarea unei hotărâri judecătorești care ține loc de act autentic de înstrăinare a unor bunuri imobile sau de constituire a unor drepturi reale asupra acestora;
d) acțiunile posesorii;
e) acțiuni petitorii - acțiunile care au ca obiect un dezmembrământ al dreptului de proprietate;
f) în revendicare;
g) privitoare la servituți;
h) în materia partajului judiciar;
i) având ca temei plata nedatorata/îmbogățire fără just temei;
j) în declararea simulației unui act juridic;
k) reglementate de legislația privind reparațiile cuvenite celor care sunt victime ale regimului comunist (Legea 10/2001; Legea 290/2003, etc).
 
2.3.  Acțiunile/cererile cu  caracter nepatrimonial:
2.3.1. cereri pentru constatarea existentei sau inexistentei unui drept nepatrimonial  - 960 lei;
2.3.2. cereri in anularea sau in constatarea nulității unui act juridic nepatrimonial -  960 lei ;
2.3.3. cereri care privesc dreptul de folosință a bunului închiriat sau arendat, daca acestea nu privesc si plata anumitor sume de bani - 960 lei;
2.3.4. acțiunile în grănițuire - 1200 lei.
 
 
2.4. În materia executării silite:
2.4.1. asistență/ reprezentare în procedura executării silite cu caracter patrimonial – se aplică onorariul de la pct.2.2;
2.4.2. asistență/ reprezentare în procedura executării silite cu caracter nepatrimonial – 960 lei;
2.4.3. contestație la executarea împotriva executării silite având caracter patrimonial -  se aplică prevederile pct.3;
2.4.4. contestația la executare împotriva executării silite având caracter nepatrimonial  - 1200 lei;
2.4.5. cereri de suspendare a executării silite, respectiv a executării provizorii - 480 lei;
2.4.6. cererile de întoarcere a executării silite  - 1200 lei.
 
2.5. Acțiuni și cereri referitoare la raporturile de familie :
2.5.1. pentru cererea de divorț  fără minori -  960 lei;
2.5.2. pentru cererea de divorț  cu minori  -  1680 lei;
2.5.3. pentru cererile care nu sunt accesorii cererii de divorț si care au ca obiect: stabilirea locuinței copilului, exercitarea autorității părintești, stabilirea contribuției părinților la cheltuielile de creștere si educare a copiilor, dreptul părintelui sau al altor persoane decât părinții de a avea legături personale cu copilul, locuința familiei - 840 lei;
2.5.4. tutela, curatela  -  840 lei ;
2.5.5.  punere sub interdicție - 840 lei;
2.5.6. tăgada paternității  - 1200 lei ;
2.5.7.  asistare /reprezentare adopție -  1440 lei.
 
2.6. În materia contenciosului administrativ
2.6.1. redactare plângere prealabila administrativă  - 840 lei;
2.6.2. acțiune contencios administrativ  -  1200 lei;
2.6.3. suspendare act administrativ, în condițiile art.14 din Legea 554/2014 - 960 lei;
2.6.4. redactare contestație executare act administrativ fiscal - 960 lei;
2.6.5. acțiune contestație act administrativ fiscal - 1680lei;
2.6.6.  suspendare act administrativ fiscal - 1200 lei;
2.6.7. cereri/contestații privind achizițiile publice în fata Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (în continuare CNSC) - 1200 lei;
2.6.8. plângere împotriva deciziilor CNSC – 1680 lei .
 
 
2.7 . Acțiunile, cererile, obiecțiunile, contestațiile introduse la instanțele judecătorești  în temeiul Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificările și completările ulterioare
2.7.1. cereri de deschidere a procedurii de insolvență – 480 lei;
2.7.2. asistenta/reprezentare procedura insolvenței la fond – 120 lei termen;
2.7.3. contestații și cereri  în procedura insolvenței – 960 lei.
      
2.8. În materie contravențională
2.8.1. plângerea împotriva procesului-verbal de constatare si sancționare a contravenției – 600 lei.
 
2.9. Acțiunile și cererile în materie de carte funciara – 840 lei;
 
2.10. a) cereri de intervenție înregistrare acte/mențiuni la Oficiul Național al Registrului Comerțului (în continuare, ONRC) - 840 lei;
          b) plângere împotriva rezoluției Directorului ONRC – 840 lei .
2.11. Cererile privind  litigiile de munca si drepturi și obligații  cu caracter social:
2.11.1. contestații împotriva deciziilor emise cu privire la încheierea, executarea, modificarea și încetarea CIM – 1200 lei;
2.11.2. stabilirea și plata pensiilor, precum si alte drepturi prevăzute prin sistemele de asigurări sociale - 960 lei;
2.11.3. stabilirea și plata ajutorului de șomaj, a ajutorului de integrare profesionala și a alocației de sprijin, a ajutorului social, a alocației de stat pentru copii, a drepturilor persoanelor cu dizabilități și a altor forme de protecție sociala prevăzute de lege - 960 lei.
 
2.12. Activitățile de curatelă care presupun servicii de asistență și reprezentare avocațială
2.12.1. Remunerația minima a curatorului special numit de instanță în condițiile art.80 alin. (4) și art.167 din Codul de procedură civilă - 360 lei.
 
 
B.      ÎN MATERIE PENALĂ
 
1.      Consultații juridice, prestații ocazionale și/sau redactarea unor acte
 
1.1. Consultație juridică inițiala în materie penală - 240 lei;
1.2. Consultație juridică incidentală (ocazionată de formularea unor cereri, excepții, concluzii etc. sau de instrumentarea unui act procesual) în materie penala - 120 lei;
1.3. Contactul direct dintre avocat și cel aflat în stare de reținere / arest / internat medical pentru pregătirea apărării (grefa inițială) – 360 lei;
1.4. Contactul direct dintre avocat și cel aflat în stare de reținere / arest / internat medical pentru documentarea în vederea pregătirii apărării, subsecvent grefei inițiale sau pentru redactarea unei cereri / memoriu, formularea unei excepții, etc. (grefă incidentală) – 240 lei;
1.5. Studierea dosarului – 120 lei în cursul urmăririi penale in personam, la care se adaugă câte 120 lei pentru fiecare faza sau etapa procesuală ulterioară studiată în plus;
1.6. Formularea unui act de sesizare a organelor de urmărire penală, exclusiv în calitate de persoană vătămată – 360 lei;
1.7. Formularea constituirii de parte civilă – 2% din valoarea pretinsă, dar nu mai puțin de 840 lei (respectiv conform dispozițiilor art. I lit. B pct. 2.2. supra);
1.8.  Formularea ocazională a unor sesizări, contestații sau cereri – 360 lei;
1.9. Asistență juridică și reprezentare în contestații privind măsurile asiguratorii pentru alți subiecți procesuali - 2% din valoarea bunului indisponibilizat, dar nu mai puțin de 1680 lei.
 
2.      Urmărirea penală
 
2.1. Asistența/reprezentarea juridică generală (include activitățile prevăzute la art. I lit. B, pct. 2.3., 2.4. infra) în fata organelor de urmărire penala - 1440 lei/pentru fiecare subiect procesual;
2.2. Asistența/reprezentarea juridică generală (include activitățile prevăzute la art. I lit. B, pct. 2.3., 2.4. infra) în fața organelor de urmărire penală  - 1680 lei/pentru fiecare parte;
2.3. Formularea unei cereri, excepții, plângeri, a unui memoriu sau a oricărui alt act – 240 lei;
2.4. Participarea la efectuarea actelor de urmărire penală – 120 lei / convocare;
2.5. Asistența/reprezentarea subiecților procesuali/părților în cursul medierii sau în procedura desfășurată în vederea împăcării sau pentru finalizarea unei proceduri prevăzută de lege care atrage stingerea acțiunii penale – 360 lei;
2.6. Formularea unei cereri de inițiere a acordului de recunoaștere a vinovăției – 240 lei;
2.7. Asistența/reprezentarea juridică a inculpatului în fata procurorului în cursul acordului de recunoaștere a vinovăției – 360 lei;
2.8. Asistența în fața judecătorului de drepturi și libertăți – 360 lei pentru fiecare sesizare;
2.9. Formularea plângerilor împotriva ordonanței de clasare – 360 lei pentru fiecare plângere;
2.10. Asistența/reprezentarea juridică în fața judecătorului de cameră preliminară în plângerea împotriva soluției – 360 lei;
2.11. Asistența/reprezentarea juridică în fața judecătorului de camera preliminară în procedura confirmării la renunțarea la urmărirea penală – 360 lei;
2.12. Asistența/reprezentarea juridică în fața judecătorului de camera preliminara în alte proceduri (Titlul IV Capitolele V, VII - IX) – 360 lei;
2.13. Formularea contestației privind durata procedurii – 240 lei;
2.14. Asistența/reprezentarea juridică în fața judecătorului de drepturi și libertăți în contestația privind durata procedurii – 360 lei;
2.15. Asistare/reprezentarea juridică a inculpatului în fața instanței în procedura acordului de recunoaștere a vinovăției – 360 lei;
*
În cazul redeschiderii urmăririi penale, onorariile mai sus indicate, se percep din nou.
 
3. Camera preliminară
 
3.1. Formularea cererilor și/sau excepțiilor – 360 lei;
3.2. Asistența juridică în procedura verificărilor privind legalitatea măsurilor preventive – 360 lei pentru fiecare verificare;
3.3. Asistența sau reprezentarea juridică în dezbateri – 360 lei;
3.4. Declararea contestațiilor – 120 lei fiecare;
3.5. Motivarea contestației împotriva soluției date în camera preliminară – 480 lei
3.6. Asistența/reprezentarea juridică în dezbaterile privind judecarea contestației formulate împotriva soluției date în camera preliminară – 480 lei
 
4. Judecata în primă instanță
 
4.1. Formularea în scris a unei cereri, excepții, plângeri sau a unui memoriu (altele decât cele vizând aplicarea procedurii simplificate) – 240 lei;
4.2. Declararea contestațiilor împotriva încheierilor privind măsurile preventive și asiguratorii – 120 lei fiecare;
4.3. Asistența/reprezentarea juridica a parților în procedura recunoașterii învinuirii, fără schimbarea încadrării sau repunerea cauzei pe rol – 360 lei;
4.4. Formularea concluziilor scrise în procedura recunoașterii învinuirii, vizând latura penală a cauzei – 240 lei;
4.5. Formularea concluziilor scrise în procedura recunoașterii învinuirii, vizând ambele laturi ale cauzei – 360 lei;
4.6. Formularea concluziilor scrise în procedura recunoașterii învinuirii, în contextul schimbării încadrării sau al repunerii pe rol – onorariile de mai sus, majorate cu 120 lei;
4.7. Asistența/reprezentarea juridică a parților în procedura recunoașterii învinuirii, în contextul schimbării încadrării sau al repunerii cauzei pe rol – 600 lei;
4.8. Asistența/reprezentarea juridică a părții în procedura judecării cauzei prin administrarea probelor, fără constituire de parte civila – 840 lei, dar nu mai puțin de 240 lei/termen;
4.9. Formularea concluziilor scrise în procedura judecării cauzelor prin administrarea probelor, fără examinarea laturii civile – 360 lei;
4.10. Asistența/reprezentarea juridica a părții în procedura judecării cauzelor prin administrarea probelor, inclusiv prin examinarea laturii civile – 1200 lei, dar nu mai puțin de 360 lei/termen;
4.11. Formularea concluziilor scrise în procedura judecării cauzelor prin administrarea probelor – 600 lei;
4.12. Apărarea subiecților procesuali prevăzuți la art. 34 C.pr.civ. – jumătate din onorariul perceput părților.
 
5. Judecata în apel
 
5.1. Motivarea apelului, incluzând studierea dosarului – onorariul egal cu cel aferent formulării concluziilor scrise pentru cei care își continuă mandatul sau egal cu suma dintre onorariul aferent formulării concluziilor scrise și onorariul aferent studierii dosarului, dacă nu a fost perceput anterior;
5.2. Formularea în scris a unei cereri, excepții, plângeri sau a unui memoriu (altele decât motivele de apel) – 360 lei;
5.3. Asistența/reprezentarea juridica a părților in procedura recunoașterii învinuirii, fără schimbarea încadrării sau repunerea cauzei pe rol – 540 lei;
5.4. Asistența/reprezentarea juridica a părților în procedura recunoașterii învinuirii, pentru schimbarea încadrării sau în caz de repunere a cauzei pe rol – 960 lei;
5.5. Asistența/reprezentarea juridica a părților în procedura judecării cauzei prin administrarea probelor, fără constituire de parte civila – 960 lei, dar nu mai puțin de 360 lei/ termen;
5.6. Asistenta/reprezentarea juridica a părții in procedura judecării cauzei prin administrarea probelor, vizând ambele laturi ale cauzei – 1440 lei, dar nu mai puțin de 360 lei/termen;
*
Pentru formularea concluziilor scrise se percep onorariile stabilite pentru fiecare ipoteză prevăzută la art. I lit. B, pct. 4.4 – 4.6, 4.9 și 4.11, majorate cu câte 120 lei fiecare;
Pentru ipoteza în care onorariul nu se stabilește pentru prestații diferențiate în fiecare cauză, se aplică onorariile minimale corespunzătoare judecății în fond la prima instanță, majorate cu 50%.
 
6. Căile extraordinare de atac
 
6.1. Motivarea căii extraordinare de atac, incluzând studierea dosarului – un onorariu egal cu onorariul aferent formulării motivelor de apel pentru cazul în care se continuă activitatea profesională de același avocat sau egal cu suma dintre onorariul aferent activității de formulare a motivelor de apel și onorariul aferent studierii dosarului, dacă avocatul nu a perceput un onorariu anterior în legătură cu cauza;
6.2. Asistența/reprezentarea juridică a părții la judecarea căii de atac – jumătate din onorariul aferent activității de motivare a căii de atac, dar nu mai puțin de 480 lei/termen.
 
 
7. Executarea hotărârilor penale și legile speciale de executare
 
7.1. Formularea contestației la executare – 360 lei;
7.2. Asistenta/reprezentarea juridica a părții în contestația la executare – 480 lei;
7.3. Formularea cererii de liberare condiționată – 360 lei;
7.4. Asistenta/reprezentarea juridica a părții în cererile de liberare condiționată - 360 lei;
7.5. Formularea cererilor privind regimul de executare, plângerilor împotriva masurilor și altele asemănătoare -  240 lei;
7.6. Asistenta/reprezentarea juridică a părții în cererile privind regimul de executare, plângerile împotriva masurilor si altele asemănătoare - 360 lei;
7.7. Formularea cererilor privind obligațiile din conținutul supravegherii -  240 lei;
7.8. Asistenta/reprezentarea juridică a părții în cererile privind obligațiile din conținutul supravegherii - 360 lei;
7.9. Asistenta/reprezentarea juridică a părții în cererile privind revocarea suspendării sub supraveghere - 360 lei;
7.10. Asistența/reprezentarea juridică a părții in executarea cheltuielilor judiciare sau a altor dispoziții - 240 lei;
7.11. Declararea cailor de atac – 120 lei.
 
8.Reabilitarea
 
8.1. Formularea cererii de reabilitare – 360 lei;
8.2. Asistența/reprezentarea juridică a părții în cereri de reabilitare - 480 lei;
8.3. Declararea contestației – 120 lei.
 
9. Asistenta judiciară internațională în materie penală
 
9.1. Consultația juridica – 360 lei
9.2. Asistenta si/sau reprezentarea părților – 720 lei
 
Onorariile minimale prevăzute la art. I au în vedere situația contractelor de asistență juridică încheiate cu persoane fizice. În cazul contractelor de asistență juridică solicitate de persoane juridice, societăți fără personalitate juridică ori de persoane fizice autorizate, onorariile minime prevăzute la art. I se majorează cu un procent de 50%.
 
Onorariile minimale prevăzute / stabilite potrivit prevederilor de mai sus nu conțin TVA
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Fost primar al orașului Cernavodă, în instanță cu Prefectura Constanța pentru recuperarea indemnizației de consilier local

10 Oct 2023 1077

Insolvențe Constanța City Cab SRL, din Constanța, are un nou lichidator judiciar!

24 Sep 2023 1153

Neptun Olimp SA și-a chemat în instanță fosta conducere! Ce decizie a luat tribunalul

20 Jun 2023 2312

ABADL, citată să achite un onorariu impresionant pentru expertizarea unui teren pe care îl revendică drept faleză! Judecătorii au rămas în pronunțare

10 May 2023 1760

Fiul fostului consilier județean PNL, Baiazid Memiș cheamă din nou în judecată Consiliul Local și primarul municipiului Constanța

01 May 2023 1312

City Protect SRL, una dintre cele mai cunoscute firme de pază din Constanța, are un nou administrator judiciar!

01 Aug 2022 2741

Ridica un imobil când instanța a anulat autorizația Black Sea Estate Constanța a pierdut procesul! Trebuie să plătească și onorariul avocatului municipalității

17 Nov 2021 2040

Aveți nevoie de un apărător? Iată cât va costa să angajați un avocat. Onorariile au fost aprobate de Consiliul Uniunii Naționale a Barourilor din România

01 Aug 2020 10776

Parchetul General caută doi experți specializați în investigarea infracțiunilor evaziune fiscală și spălare de bani

08 Jun 2020 1546

Un constănţean îşi va repara maşina pe banii Primăriei Constanţa

22 Feb 2019 1515

Numeroase contracte de la CJC Mara Construct SRL a intrat în insolvenţă. Se schimbă administratorul judiciar

15 Feb 2019 5456

Judecătorii au decis. Mondo Cafe nu scapă de faliment

10 Dec 2018 1671

George Veron Puia rămâne în spatele gratiilor

11 Feb 2018 1810

Alex Building SRL, firma afaceristului Lucian Orban, a băgat în insolvenţă Mineral Grup Construct SRL

05 Jul 2017 6699

Difenis SRL a intrat în insolvenţă!

26 Jun 2017 3142