Ce preferă românii să cumpere de Black Friday? Anul trecut, au cheltuit sute de milioane de lei

Black Friday a devenit una dintre zilele în care românii cheltuiesc sute, chiar mii de lei pentru achiziţionarea de produse la reducere. Importată de la americani, „sărbătoarea” este reîmprospătată an de an cu diverse oferte. Dacă au fost ani în care lingourile de aur, dar şi tractoarele se numărau printre oferte, majoritatea oamenilor preferă să cumpere electronice şi electrocasnice. Potrivit unui studiu realizat de agenţia de digital marketing adLemonade, cei mai mulţi români au cheltuit la ediţia de anul trecut între 500 şi 1.000 de lei pe diverse produse.
 
Întrebaţi ce au în plan că cumpere anul acesta de Black Friday, majoritatea, 52,5%, au confirmat că îşi doresc să achiziţioneze electrocasnice şi electronice. Pe locul doi se află segmentul fashion, 16,6% dintre participanţi intenţionând să cumpere haine, încălţăminte şi accesorii. Pe locul 3 se află segmentul destinat cărţilor, cu un procent de 9,1%. Iar 5,7% dintre respondenţi şi-au propus să cumpere articole de casă şi grădină şi tot 5,7% cosmetice şi produse de îngrijire personală.
 
Pentru 47,3% dintre respondenţi, principala sursă de informare cu privire la ofertele Black Friday este eMag. Site-urile brandurilor ocupă locul 2 în preferinţele participanţilor - 16,6%, urmate de comparatoarele de preţuri - 11,2%.
 
Cei mai mulţi respondenţi preferă să facă cumpărăturile în dimineaţa zilei de Black Friday. Seara ocupă locul 2 în preferinţele participanţilor, iar miezul nopţii se poziţionează pe locul 3. Cei mai puţini aleg intervalul prânzului pentru a-şi cumpăra produsele de Black Friday.
 
Potrivit studiului efectuat, 38,5% dintre respondenţi au alocat în 2017 un buget între 500 şi 1.000 de lei pentru cumpărăturile de Black Friday, 31,7% dintre ei au ales să cheltuiască peste 1.000 lei, în timp ce 29,8% au cheltuit între 1 şi 500 de lei.
 
În primele 10 ore ale zilei de Black Friday 2017, cumpărăturile monitorizate de PayU România (vânzări exclusiv online) au însumat 90,3 milioane de lei, iar livrările eMAG (inclusiv offline) au totalizat 270 de milioane de lei, înregistrându-se 24 de vânzări pe secundă.
 
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

De Black Friday la Brick, reduceri substanțiale la sute de produse

13 Nov 2023 725

IPJ Buzău Recomandări ale polițiștilor buzoieni pentru a fi evitate fraudele la cumpărături de Black Friday

10 Nov 2023 540

IPJ BacăuInformează cetățenii cu privire la riscul de victimizare în cazul cumpărăturilor on line.

10 Nov 2023 455

De Black Friday, reduceri la hotelurile din stațiunea Mamaia, pentru vara 2024!

10 Nov 2023 787

Black Friday 2023. Cine a început deja campania

10 Nov 2023 773

De "Black Friday 2023", numărul de tranzacţii online ar putea crește de 20 de ori față de o zi obişnuită

05 Nov 2023 798

Editorial V-ați făcut lista pentru Black Friday?

05 Nov 2023 1113

Black Friday 2023 Cumpărături online în siguranță. Cum să eviți fraudele și înșelăciunile

05 Nov 2023 799

Recomandări pentru Black Friday. Iată ce trebuie să știm

03 Nov 2023 967

Încă două săptămâni de înscrieri pentru posturile de soldat/gradat profesionist! Câte locuri sunt la Constanța

16 Jun 2023 1655

Editorial Black Friday sau cum să arunci cu banii pe care nu îi ai

12 Nov 2022 2087

Black Friday la Emag Șase mașini, aproximativ 4 kg de aur și peste două tone de carne cumpărate până în jurul prânzului

11 Nov 2022 1402

Black Friday cu discounturi substanţiale la autovehicule rulate din gama premium la Das Welt Auto Constanța

11 Nov 2022 1399

Black Friday. În "Minutul de aur" au fost raportate 7.150 de tranzacţii

11 Nov 2022 1311

Black Friday 2022. Recomandările Poliţiei Române pentru cumpărături online în siguranţă

10 Nov 2022 1079