Cine va da cu mătura în sediile DSP Constanţa în 2015 (document)

 

Direcţia de Sănătate Publică Judeţeană Constanţa anunţă intenţia de achiziţie a serviciilor de curăţenie şi igienizare a sediilor. Potrivit anunţului de invitaţie 385703/11.03.2016, publicat pe licitatiapublica.ro, valoarea estimată a contractului „Servicii curăţenie şi igienizare“ este de 299.000 de lei. Perioada de prestare este cuprinsă între 1.04.2016 şi 31.12.2016. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 23 martie, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 12.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 4.140 de lei.
 
Persoanele care deţin funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de atribuirea contractului sunt: ec. Cristina Schipor - director executiv, ec. Luminiţa Enica - director executiv adjunct economic, Dana Ciorbaru - compartimentul Achiziţii, Giorgiana Andrea Chirică - avocat, Sica Buşu - acordare viză.

Condiţii pentru ofertanţi

Societăţile ofertante vor prezenta media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani, care trebuie să fie egală sau mai mare decât suma de 414.000 de lei. Ofertantul trebuie să facă dovada că în ultimii trei ani a prestat servicii similare în valoare cumulată de minimum 207.000 de lei fără TVA, în cadrul unui contract - maximum trei contracte prezentate. De asemenea, ofertantul va depune o declaraţie pe proprie răspundere în care va preciza că materialele folosite pentru curăţenie prezentate în cadrul ofertei vor fi folosite la realizarea contractului. Spaţiile vor fi curăţate folosind soluţii profesionale, de înaltă calitate, fabricate după standardele impuse de Uniunea Europeană.
 
Lunar, va fi nevoie de următoarele cantităţi de materiale de curăţenie: detergent lichid pentru spălat sticle - 60 de litri, detergent lichid pentru spălat gresie - 50 de litri, detergent pentru spălat faianţa - 30 kg, soluţie antistatică de şters praful - zece bucăţi, soluţie degresantă pentru spălat sticlărie - 50 de litri, detergent lichid pentru autoclave (de vase) - 40 de litri, 200 de pastile de clor, clor lichid - 50 de litri, praf de curăţat obiecte sanitare şi casnice - 15 kg, dezinfectant lichid - 30 de litri, soluţie de curăţat depunerile de calcar şi de rugină - opt litri, soluţie pentru geamuri - 16 litri, soluţie pentru curăţat parchetul - 20 de litri, soluţie pentru lustruit suprafeţele de lemn - opt litri, detartrant - 24 de litri, soluţie de curăţat obiectele din inox - patru litri, odorizant WC - 50 de bucăţi, finet - 15 ml, 30 de bureţi de curăţat suprafeţe metalice, 30 de bureţi menajeri, lavete umede - set 16 bucăţi, 30 de perii pentru curăţat sticlăria, zece pămătufuri de desprăfuit, 30 de mănuşi de protecţie, 30 de mănuşi menaj, 500 de saci de gunoi de zece litri, 300 de saci de gunoi de 40/50 de litri, 100 de saci de gunoi de 120 de litri, 25 de săpunuri, 32 de mopuri, mături PVC, perie pentru curăţat WC, găleţi - patru pe lună.
 
Echipamentele şi utilajele individuale vor fi dotate cu mecanisme individuale de aspirare şi filtrare, agrementate prin standarde naţionale sau europene, iar prezenţa lor va fi asigurată cel puţin pe fiecare nivel al imobilului.

Unde va fi prestat contractul

Serviciile de curăţenie vor fi executate la următoarele sedii: Constanţa, strada Nicolae Iorga nr. 89, imobil S+P+3 (birouri şi laboratoare) cu suprafaţa utilă desfăşurata S+P+3 de 1.766,61 mp şi teren de 487 mp; Constanţa, aleea Lăcrămioarei nr. 1, mobil P+1 (birouri) cu suprafaţa de 554,02 mp, teren - 620 mp; Constanţa, bulevardul Mamaia nr. 57, imobil P (birouri) cu suprafaţa utilă desfăşurată de 210 mp; Constanţa, Cabinet Incinta Port Constanţa (cabinete medicale); Mangalia, laborator exterior (birouri şi laboratoare).
 
Personalul pentru curăţenie va fi repartizat în felul următor: pe strada Nicolae Iorga nr. 89 - patru persoane, pe aleea Lăcrămioarei nr. 1 - o  persoană, pe bulevardul Mamaia nr. 57 - o persoană, în Cabinet Incinta Port Constanta - o persoană şi în Laboratorul exterior Mangalia - o persoană.
 
În anul 2015, contractul „Servicii curăţenie şi igienizare - incinte“, în valoare de 190.000 de lei, a fost adjudecat de Marshal Clean SRL.  Aceeaşi societate a obţinut contractul, în valoare de 168.000 de lei, şi în anul 2014.

În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de intenţie publicat de Direcţia de Sănătate Publică Judeţeană Constanţa.
 

 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

O firmă de pază locală a reușit să anuleze la CNSC o licitație organizată de Direcţia de Sănătate Publică Constanţa

27 Nov 2023 817

DSP Constanța a organizat o licitație publică. Despre ce este vorba (DOCUMENT)

28 Mar 2022 1773

DSP Constanța cumpără servicii de curățenie și igienizare

13 Apr 2021 1988

Secţia de Oncologie din Constanţa va fi sufocată După închiderea Radioterapiei şi „Casa Soarelui” a apus pentru bolnavii de cancer în fază terminală! (galerie foto)

19 Sep 2017 40811

Curăţenia şi igienizarea sediilor DSP Constanţa, date pe mâna societăţii Marshal Clean (document)

16 Jun 2017 4651

Contractul de achiziţie a serviciilor de curăţenie şi igienizare a sediilor, scos la licitaţie de DSP Constanţa (document)

14 Apr 2017 1986

CNSC a dispus reluarea licitaţiei Sediile DSP Constanţa rămân nemăturate şi neigienizate (document)

18 Aug 2014 2693