CN APMC expertizează unele construcţii ce vor fi demolate. Care sunt acestea (galerie foto + document)

Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa scoate din conturi circa 71.500 de lei pentru expertiza tehnică necesară obţinerii autorizaţiei de desfiinţare a unor construcţii din Portul Constanţa.
 
În acest sens, va fi organizată o procedură publică pentru atribuirea celor trei loturi ale contractului:
  • lotul 1 - „Servicii de expertiză tehnică pentru obţinerea Autorizaţiei de desfiinţare construcţii Port Constanţa“
  • lotul 2 - „Servicii de expertiză tehnică pod rulant“,
  • lotul 3 - „Servicii de expertiză tehnică a cazanelor aferente sistemelor de producere a energiei termice în Portul Constanţa“.
 
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 26.09.2019, ora 15:00. Ofertele vor fi deschise în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră. Cuantumul garanţiei de participare este de 30 lei pentru lotul 1, 185 lei pentru lotul 2 şi 500 lei pentru lotul 3.
 
CN APM SA Constanţa are în derulare un contract de prestări servicii - „Proiectare lucrări de demolare construcţii din Portul Constanţa“. Prin certificatul de urbanism obţinut de Primăria Municipiului Constanţa a fost solicitată o expertiză tehnică ce nu face obiectul contractului care se doreşte a fi încheiat. Astfel, pentru continuarea demersurilor necesare obţinerii în final a autorizaţiei de desfiinţare este necesară achiziţia serviciilor de elaborare a unei expertize tehnice, aşa cum s-a cerut prin certificatul de urbanism.
 
De asemenea din cauza vechimii în funcţionare a podului rulant, este necesară efectuarea imediată a unor investigaţii/examinări cu caracter tehnic în scopul evaluării stării tehnice, estimării duratei de funcţionare remanente şi stabilirii condiţiilor de funcţionare în siguranţă a maşinii de ridicat. Raportul de expertiză va sta la baza prelungirii autorizaţiei de funcţionare a podului rulant.
 
Conform prescripţiilor tehnice colecţia ISCIR, la echipamentele care au durata de funcţionare expirată se impune în mod obligatoriu verificarea tehnică în utilizare pentru investigaţii/examinări cu caracter tehnic, în vederea evaluării stării tehnice, precum şi a estimării duratei de funcţionare remanenţă şi stabilirea condiţiilor de funcţionare în siguranţă a cazanelor cu o putere mai mare de 400 kW.
 

Responsabili de atribuirea contractului

 
Ofertantul nu trebuie să se afle în conflict de interese cu oricare din următoarele persoane care deţin funcţii de decizie din cadrul CN Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa: Șerban Daniela - director general, Adina Baz - director general adjunct, Maria Mergiu - director economic, Patrichi Teodor - director Direcţia Exploatare, Hanganu Ciprian - director coordonator, Tomescu Ion - director Direcţia Tehnica, Crăciun Madalin Alexandru - director Direcţia Comercială, Ifimov Otilia - şef Departament Achiziţii Publice, Pepi Tanase Iulian - şef Serviciu Juridic şi Contencios, Kiss Laszlo Eduard - şef Sucursala Energetică Port Constanţa, niculescu Daniel - şef Sucursala de Servicii Port Constanta, Banias Emil Sorin - şef Sucursala Nave Tehnice Port Constanţa, Moldoveanu Antoniela - Serviciu Tehnic Reparaţii-Secretar CTE, Bola Laura Valentina - Serviciu Tehnic reparaţii-Secretar CTE(rezervă), Gamalan Nicoleta Adina - şef Birou Control Financiar Preventiv, Anca Diana Angelescu - Departament Achiziţii Publice, Constantin Brandi - şef Serviciu Patrimoniu; Sebastian Subţirică - Compartiment Tehnic Administrativ SEP; Ștefan Margarit - Compartiment Tehnic Administrativ SEP.
 

Condiţii pentru ofertanţi

 
Operatorul economic participant trebuie să facă dovada prestării în ultimii 3 ani de servicii similare cu cele care fac obiectul contractului, a căror valoare cumulată să fie de cel puţin 1.500 lei fără T.V.A, la nivelul unui contract sau al mai multor contracte de servicii, finalizate sau aflate în curs de derulare - pentru lotul 1; 9.000 lei fără T.V.A, la nivelul unui contract sau al mai multor contracte de servicii, finalizate sau aflate în curs de derulare - pentru lotul 2; 25.000 lei fără T.V.A, la nivelul unui contract sau al mai multor contracte de servicii, finalizate sau aflate în curs de derulare - pentru lotul 3.
 

Iată ce construcţii vor fi demolate!

 
Construcţia „Obelisc bariera Poarta nr. 2“ a fost pusă în funcţiune în septembrie 1966, ca făcând parte din proiectul de „Sistematizare a portului în limitele actuale, post control Poarta 2". Este o construcţie din beton armat având înălţimea de 13 m, cu tencuieli exterioare din praf de piatră. A doua componentă a mijlocului fix este o barieră electrodinamică din metal (ţeavă) acţionată de un electromotor ASL 1,1kw prin intermediul unui reductor RSO 2-1:50, acţionarea făcându-se dintr-un tablou de comandă amplasat un punctul de control. Întregul ansamblu este complet nefuncţional şi de asemenea locaţia pe care este amplasat nu mai corespunde scopului iniţial, poziţia Porţii nr. 2 fiind modificată.

 
Podul rulant supus este amplasat şi deservit în clădirea Sucursalei Energetice Port Constanţa. Acesta a fost pus în funcţiune in anul 1908. Structura de rezistenţă a podului este construcţie grindă. Pe grinzi a fost montat un cărucior de sarcini, iar pe acesta lucrează un electropalan cu cablu. Electropalanul are ca destinaţie ridicarea sarcinilor cu acţionare electrică de la sol. Căruciorul este construcţie din 2002.
 

Clădirea PT punct termic nr. 9  este situată la rădăcina molului 5 şi este corp comun cu o clădire aparţinând Iui SC MINMETAL SA. Întreaga construcţie face parte din investiţia «Extindere Port Constanţa. Construcţii şi amenajări interioare. Etapa a IV-a». Partea de clădire ce aparţine CN APM SA a fost pusă în funcţiune în 1985, iar din anul 2003 când a fost transferată către Direcţia Infrastructură, centrala termică a fost dezafectată. Având în vedere că nu a mai fost utilizată, construcţia a suferit degradări importante, după cum urmează: zidurile sunt crăpate cu tencuiala căzută pe zone mari;  acoperişul este deteriorat cu infiltraţii pe zone întinse; tâmplăria şi instalaţia electrică sunt deteriorate total. Deoarece clădirea face parte dintr-o construcţie din care SC Minmetal deţine cca. 75% şi CN APM SA cca. 25%, desfiinţarea va fi realizată împreună cu SC Minmetal SA.
 
Toaletă publică supraterană, pusă în funcţiune în anul 1951, localizată în zona platformei Betonaj II, cu următoarele caracteristici tehnice: construcţie parter cu pereţi din zidărie de cărămidă de 25 cm grosime; planşeu beton armat de 10 cm grosime; învelitoare tablă zincată - compartimentări interioare din zidărie de cărămidă de 12.5cm grosime; suprafaţa 37.80 mp; instalaţie electrică de iluminat şi instalaţie interioară de alimentare cu apă şi canalizare.
 
Toaleta publică supraterană, pusă în funcţiune în anul 1950, localizată între magaziile Ceremag 1 şi 2, la nord de Dana 27, cu următoarele caracteristici tehnice: construcţie parter cu pereţi din zidărie de cărămidă de 25 cm grosime; planşeu beton armat de 10 cm grosime; şarpantă din lemn, cu învelitoare de tablă; compartimentări interioare din zidărie de cărămida; suprafaţa de 37,80 mp; instalaţie electrică de iluminat; instalaţie interioară de alimentare cu apă şi canalizare.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
Sursa foto: Imaginile sunt preluate din caietul de sarcini al achiziţiei.
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nu exista articole asemanatoare.