Contractul de achiziţie a materialelor de sterilizare, scos la licitaţie de Spitalul Judeţean Constanţa (document)

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sf. Apostol Andrei“ achiziţionează materiale de sterilizare (cinci loturi), pentru care va achita circa 3.460.770 de lei.
 
Potrivit anunţului de participare 176767/4.07.2017, publicat pe licitatiapublica.ro, va fi organizată o procedură publică, pentru atribuirea contractului având ca obiect materiale de sterilizare. Unitatea sanitară va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pe o durată de 36 de luni. Cele cinci loturi sunt:
- lot 1 - hârtie de împachetat
- lot 2 - role sterilizare
- lot 3 - pungi şi benzi sterilizare
- lot 4 - kit sterilizare cu oxid de etilenă
- lot 5 - indicatori chimici şi biologici pentru sterilizare.
 
Ofertele de participare pot fi depuse până pe data de 7.08.2017, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 1.09.2017, ora 18.00.

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: manager - ş.l. dr. Cătălin Grasa; director financiar-contabil - ec. Violeta Androne; director Îngrijiri - as. licenţiat Cornelia Banu; medic-şef Secţie Sterilizare - dr. Mihaela Butcaru-Pundiche, şef Serviciul Achiziţii - jr. Violeta Stoica.
 
Societăţile ofertante vor prezenta lista principalelor furnizări de produse similare lotului/loturilor ofertate în ultimii trei ani (calculaţi până la data-limită de depunere a ofertei) conţinând valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi.
 
Produsele vor fi livrate de către ofertant pe cheltuiala sa, cu mijloace de transport amenajate şi autorizate conform legislaţiei în vigoare şi destinate special în acest scop, la sediul beneficiarului, Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa, unde se va face recepţia calitativă şi cantitativă, cu participarea furnizorului. Dacă unele produse nu corespund calitativ sau cantitativ, autoritatea contractantă are dreptul să respingă produsele respective, iar ofertantul are obligaţia de a înlocui într-un termen de maximum cinci zile produsele refuzate, respectiv lipsurile constatate.
 
Transportul produselor va fi asigurat de către ofertant, fără vreo modificare a preţului de achiziţie. Condiţiile de transportare şi livrare a produselor licitate trebuie să păstreze o temperatură constantă şi conformă tipului de produs transportat, încât să nu producă vreo alterare a produselor în vreun fel, în caz contrar, produsele alterate ca urmare a condiţiilor de transport vor fi refuzate. Valabilitatea produselor ofertate - minimum 12 luni de la data livrării. Termenul de livrare a produselor este de maximum cinci zile calendaristice de la emiterea comenzii. Livrarea se face în tranşe stabilite ulterior încheierii contractului şi numai în baza comenzii ferme emise de către autoritatea contractantă, în limita disponibilului bugetar lunar.

 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

fara nume

25 Jul, 2018 18:27

Nu ii mai satura Dumnezeu de spagi. Nici unul nu face nimic pentru spital, doar fura!

Articole asemanatoare

Licitații publice CJC organizează o nouă achiziție pentru reabilitarea bazinelor de tratament de la secția de Balneologie din Eforie-Sud

12 Mar 2024 667

Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sf. Apostol Andrei” Constanța atribuie prin cumpărare directă servicii de asistență tehnică informatică

19 Feb 2024 750

Consiliul Județean Constanța achiziționează servicii de verificare tehnică pentru construirea noului spital „Mama și Copilul”

02 Feb 2024 932

Licitații publice CJC organizează achiziție pentru reabilitarea bazinelor de tratament de la secția de Balneologie din Eforie-Sud

05 Sep 2023 907

Licitație de la Spitalul Județean Constanța, contestată în instanță de Farmatin Medical SRL (DOCUMENT)

03 Aug 2023 1312

Spitalul Clinic Județean de Urgență Constanța a încheiat contracte cu două firme din București și Brăila (DOCUMENTE)

02 May 2023 1215

Cine livrează mai multe materiale sanitare către Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sf. Apostol Andrei” (DOCUMENTE)

23 Feb 2023 2059

Spitalul Județean Constanța cumpără proteze ortopedice (DOCUMENTE)

22 Feb 2023 1959

Spitalul Județean Constanța, acord-cadru cu o societate din București pentru Laboratorul de Radioterapie. Peste 680.000 de euro pentru serviciile de mentenanță

04 Feb 2023 1604

Direct Pharma Logistics SRL a bătut palma cu Spitalul Județean de Urgență Constanța. Ce va livra (DOCUMENT)

23 Oct 2022 2292

Rik SRL, contract nou cu Spitalul Județean Constanța. Ce va furniza firma (DOCUMENTE)

28 Sep 2022 1563

Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sf. Apostol Andrei“ Constanța achiziționează hârtie pentru copiatoare și xerografrică (DOCUMENT)

11 Aug 2022 1455

Licitație publică privind închirierea unui spațiu comercial situat în incinta Spitalului Clinic Județean de Urgență „Sf. Apostol Andrei” Constanța

15 Jun 2022 1816

Licitație publică privind închirierea unui spațiu comercial situat în incinta Spitalului Clinic Județean de Urgență „Sf. Apostol Andrei” Constanța

14 Jun 2022 1365

Spitalul Județean Constanța a încheiat un contract cu Tipografia București (DOCUMENT)

07 Jun 2022 1060