09 Nov, 2021 20:08
1357
Cătălina BĂLTĂREȚU
- Aproape orice afacere, fie online, fie magazin fizic, participă cu reduceri imbatabile, românii cheltuind bani mai mulți de la an la an.
Black Friday 2021, ziua cu cele mai mari reduceri din an, se anunță a fi o zi de senzație, datorită experienței acumulate în fiecare an, atat de magazine cât și de cumpărători, dar și datorită diversității magazinelor participante.
Aproape orice afacere, fie online, fie magazin fizic, participă cu reduceri imbatabile, românii cheltuind bani mai mulți de la an la an.
Peste 50% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani intenţionează să cumpere de Black Friday cel puţin un produs.
Dintre aceşti potenţiali cumpărători, 64,6% intenţionează să cumpere de la magazinele online, se menţionează în comunicatul Kantar România.
În ceea ce priveşte bugetul pe care intenţionează să îl cheltuiască de Black Friday, peste o treime dintre respondenţi au planificat până în 1.000 de lei, 40,7% dintre aceştia intenţionează să aloce un buget cuprins între 1.000 şi 3.000 de lei, iar 15,8% dintre respondenţi au declarat că vor cheltui peste 3.000 de lei de Black Friday, scriea
agerpres.ro.
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: