Licitație de peste un milion de lei pentru proiectare și asistență tehnică în cadrul Policlinicii 2 din municipiul Constanța. Cine răspunde de atribuirea contractului?

  • Consiliul Județean Constanța organizează licitație pentru sediul Policlinicii 2, Serviciul Clinic Județean de Medicină Legală Constanța și Secția Clinică Medicală III
  • Este vorba despre servicii de proiectare servicii asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie de lucrări pentru obiectivul „Gospodărie de apă”
  • Valoarea totală estimată a contractului de lucrări este de 1.118.255.54 lei
 
O nouă licitație organizată de Consiliul Județean Constanța pentru obiectivul „Gospodărie de apă” din cadrul sediului Policlinicii 2, Serviciul Clinic Județean de Medicină Legală Constanța și Secția Clinică Medicală III.
Este vorba despre servicii de proiectare (D.A.T.C.+P.Th), servicii asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie de lucrări pentru obiectivul „Gospodărie de apă” pentru imobilul situat în Str. Stefan cel Mare nr. 133.
Valoarea totală estimată a contractului de lucrări este de 1.118.255.54 lei și se compune din: cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică - 204.200,00 lei fără TVA, din care:  Studii - 136.200,00 lei fără TVA, compusă din: Studii de teren - 6.200,00 lei fără TVA; -Supraveghere şi cercetare arheologie - 130.000,00 lei fără TVA; Proiectare - 53.000,00 lei fără TVA, compusă din: Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor - 6.000,00 lei fără TVA, Proiect tehnic şi detalii de execuţie - 47.000,00 lei fără TVA;  Asistenţă tehnică - 15.000,00 lei fără TVA, compusă din: Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor: 12.500,00 lei fără TVA.
Pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii: 2.500,00 lei fără TVA, cheltuieli pentru investiţia de bază: 897.547,92 lei fără TVA, din care: construcţii şi instalaţii: 657.907,61 lei fără TVA, montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 2.397,31 lei fără TVA, utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care nu necesită montaj: 237.243,00 fără TVA Alte cheltuieli și organizarea de şantier: 16.507,62 lei fără TVA.
Persoanele cu funcţie de decizie în cadrul autorităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Țuțuianu Marius Horia-Președinte; Learciu Dumitru Daniel-Vicepreședinte; Palaz Claudiu lorga-Vicepreședinte; Matichescu Mirela Florența-Administrator public; Belu Mariana-Secretar al județului; Banciu Mihaela Leila-Director General-Direcția Generală de Administrație Publică și Juridică; Blacioti Georgeta-Director General-Direcția Generală Economico-Financiară; Cristache Florina-Director General Adjunct-Direcția Generală Economico-Financiară; Georgescu Elena-Director General-Direcția Generală de Proiecte; Nache loan Mihai-Director General Adjunct-Direcția Generală de Proiecte; Petrachi Mihaela Anca-Director Executiv-Direcția de Dezvoltare Județeană și Coordonarea Instituțiilor de Sănătate, Sport și învățământ; Jeaca Dumitru-Director Executiv-Direcția Turism Coordonarea Instituțiilor de Cultură Subordonate; Rancichi Sebastian Florin-Director General-Direcția Generală Administrarea Domeniului Public și Privat Autoritatea Județeană de Transport; Hagea Cristian Adi-Director General Adjunct-Direcția Generală Administrarea Domeniului Public și Privat-Autoritatea Județeană de Transport; Voitinovici Diana Roxana-Director General Adjunct-Direcția Generală Tehnică Urbanism și Amenajarea Teritoriului; Tănase Carmen Ioana-Arhitect Șef-Direcția Generală Tehnică Urbanism și Amenajarea Teritoriului; Bănică Marian-Șef Serviciu-Serviciul Promovare Proiecte Europene-Direcția Generală de Proiecte; Căluț Ciprian Lucian-Șef Serviciu-Serviciul Achiziții, Analiză Piață, Urmărire Contracte, Direcția Generală Economico-Financiară; Cîrciu Veronica-Șef Serviciu-Serviciul Buget-Direcția Generală Economico-Financiară; Comănici Carmen-Șef Serviciu-Serviciul Resurse Umane Salarizare-Direcția Generală Economico-Financiară; Dumitru Irina Roxana-Șef Serviciu-Serviciul Dezvoltare și Coordonare, Direcția de Dezvoltare Județeană și Coordonarea Instituțiilor de Sănătate, Sport și învățământ; Dimitrov Cristina Mădălina-Șef Serviciu-Serviciul Urbanism, Programe Naționale de Dezvoltare Locală-Direcția Generală Tehnică Urbanism și Amenajarea Teritoriului; Iordache Elena Mihaela-Şef Serviciu-Serviciul Financiar-Direcţia Generală Economico-Financiară; Istrate Gabriela-Șef Serviciu- Serviciul Turism, Promovare Turistică și Coordonarea Centrului de Excelență în Turism; lacob Constantin Răzvan-Șef Serviciu-Administrație Publică, Relații Internaționale, Arhivă și ONG-uri, Direcția Generală de Administrație Publică și Juridică; Manea Elena Liliana-Şef Serviciu-Serviciul Juridic şi Contencios-Direcţia Generală de Administraţie Publică şi Juridică; Orozan Florentina-Lăcrămioara -Șef Serviciu-Serviciul Protecția Mediului-Direcția Generală de Proiecte; Prini Raluca Florentina-Șef Serviciu–Serviciul Management Proiecte-Direcția Generală de Proiecte; Stoica Carmen Magdalena-Șef Serviciu-Serviciul de Analiză Strategică și Creșterea Competitivității (Intelligence Competitive); Tănasă Getuța-Șef Serviciu-Serviciul Investiții - Direcția Generală Tehnică Urbanism și Amenajarea Teritoriului; Voicu Silvia-Șef Serviciu-Serviciul Administrarea Domeniului Public și Privat-Direcția Generală Administrarea Domeniului Public și Privat-Autoritatea Județeană de Transport; Pedestru Carmen Luminița Adriana-Șef Birou-Birou Informatică-Direcția Generală Economico-Financiară;Tudosoiu Adriana - Șef Birou - Biroul Pavilion Expozițional - Direcția Generală Administrarea Domeniului Public și Privat - Autoritatea Județeană de Transport; Popescu Irina - Manager proiect Sistem de Management Integrat al Deșeurilor. Consilieri județeni: Beres Adrian-Petre, Bizineche Adrian, Prodan Ecaterina, Bola Bogdan-Alexandru, Boldea Lavinia, Ciobanu Cosmin, Ciucă Nicolae, Crușoveanu Marian, Donțu Gheorghe, Drăghici Rareș-Cosmin, Enescu Dumitru-Marius, Florea Dumitru, Gălușcă Constantin, Gheorghe Veronica- Adriana, Gima Stelian, lordache Marian, luruc Luminița, Lămureanu Gheorghe, Lebidov Steluța, Lokman Ionela, Marinescu Ion, Matei Radu-Bogdan, Memiș Baiazid, Moldovanu Vasile, Nedelcu Sabrina-Maria, Niță Luminița, Pintilie Mircea, Popa Liviu, Senopol Virgil-Cristian, Șavlovschi Marcel, Tromiadis Mircea, Topolov Geanina-lonela, Turcu Daniel și Zahariuc Cristian-Florin.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 29.07.2020 în SEAP.


 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Licitații publice Consiliul Județean Constanța a bătut palma cu o firmă din Buzău pentru cadastrarea unor imobile ale județului (DOCUMENT)

28 Mar 2024 352

LIVE VIDEO-TEXT Președintele USR Constanța, Stelian Ion, declarații de presă înaintea ședinței de Consiliu Local (FOTO+VIDEO)

28 Mar 2024 610

Ce firmă va furniza pliante pentru promovare de activități culturale pentru CJ Constanța (DOCUMENT)

28 Mar 2024 360

LIVE Consiliul Local Municipal votează rectificarea bugetară și mai multe vânzări de terenuri (FOTO+VIDEO+DOCUMENTE)

28 Mar 2024 761

Ordinea de zi a ședinței ordinare a Consiliului Local al Municipiului Constanţa, suplimentată (DOCUMENTE)

27 Mar 2024 450

LIVE VIDEO+TEXT Biroul Politic Național a validat candidații PSD pentru Primăria și Consiliul Județean Constanța (GALERIE FOTO+VIDEO+DOCUMENTE)

27 Mar 2024 2707

LIVE TEXT Consiliul Județean Constanța se reunește în ședință ordinară. Iată ce se discută (DOCUMENTE+FOTO)

27 Mar 2024 810

Când vor fi anunțați candidații PSD la Primăria și Consiliul Județean Constanța

26 Mar 2024 901

Proiect pe masa consilierilor din Constanța Peste 55 de milioane de lei pentru modernizarea tronsonului de drum cuprins între Tuzla și Biruința (DOCUMENT)

26 Mar 2024 402

Repartizarea unor spații către Teatrul „Căluțul de Mare” și către Centrul Cultural Județean „Teodor Burada” Constanța, pe masa consilierilor județeni (DOCUMENTE)

25 Mar 2024 603

Ședință CJ Constanța Rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al județului Constanța pe 2024, pe ordinea de zi (DOCUMENT)

25 Mar 2024 486

Ședință CJ Constanța Programul de lucrări la drumurile județene din județul Constanța, pe anul 2024 pe ordinea de zi (DOCUMENT)

24 Mar 2024 882

Ședință CJ Constanța Aprobarea situațiilor financiare la finalul anului 2023 a instituțiilor și serviciilor publice finanțate integral sau parțial din bugetul local, pe ordinea de zi (DOCUMENT)

24 Mar 2024 533

Ședință CJ Constanța Se votează cotizațiile și contribuțiile UAT Județul Constanța la mai multe asociații, pe anul 2024 (DOCUMENT)

24 Mar 2024 620

Ședință CLM Constanța Apartenența la domeniul privat al municipiului Constanța a două terenuri, printre proiectele de pe ordinea de zi (DOCUMENT)

24 Mar 2024 567