Mărul discordiei - sirenele electronice DAF ROM SRL a apelat la CNSC din cauza unei licitaţii la Primăria Constanţa (document)


 
Primăria Constanţa anunţase, în luna august a anului trecut, că intenţionează să cumpere sirene electronice. În acest sens, a fost organizată o procedură publică pentru atribuirea contractului „Sirene electronice de alarmare publică“.
 
Nemulţumit de rezultatul licitaţiei, unul dintre ofertanţi, SC DAF ROM SRL, a depus o contestaţie la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC), înregistrată cu nr. 477/8.01.2016. În baza legii şi documentelor depuse de părţi, CNSC a respins însă
contestaţia formulată de SC DAF ROM SRL, în contradictoriu cu Municipiul Constanţa, pentru neconstituirea garanţiei de bună conduită, şi a dispus continuarea procedurii de achiziţie publică.

În ce constă contractul de achiziţie publică

Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 377750/12.08.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, urmau să fie achiziţionate patru sirene electronice de 600 W, care vor fi instalate în patru locuri din municipiu şi centralizate la punctul de comandă aflat în sediul Primăriei, unde se află centrul electronic de comandă şi control. Valoarea estimată a contractului este de 205.645 de lei. Ofertele depuse au fost deschise pe data de 25 august 2015. Cele patru sirene electronice de alarmare vor fi dispuse în următoarele puncte: Şcoala Gimnazială nr. 17 „Ion Minulescu“, Şcoala Gimnazială nr. 31, Şcoala Gimnazială nr. 23 „Constantin Brâncoveanu“ şi Grup Şcolar de Industrie Alimentară Constanţa.

Despre DAF ROM SRL

Înmatriculată la Registrul Comerţului în anul 1993, societatea are sediul în municipiul Constanţa, strada Hatman Arbore. Capitalul social subscris, de 200 de lei, este deţinut de Lily Ana Grigore şi Andrei Liviu Grigore. Ambii asociaţi au câte 50% din capitalul social. Cei doi sunt şi administratorii societăţii, care desfăşoară „activităţi de management (gestiune şi exploatare) al mijloacelor de calcul“.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Decebal Făgădău - primar interimar, Gabriel Stan - viceprimar, Marcela Enache - secretar municipiu, Irina Roxana Pânzariu - director executiv, Fulvia Dinescu - director executiv adjunct, Daniela Corneanu - şef Serviciu, Mihaela Liuţă - şef Serviciu, Iuliana Voicu - şef Serviciu, Laura Bobeş - şef Serviciu, Gabriela Teşuleanu - şef Serviciu, Viorica Ani Merlă - director executiv, Mihaela Stan - director executiv adjunct, Carmina Ionela Popescu - şef Serviciu, Octavia Bardaşu - şef Serviciu, Georgiana Bratu - şef Serviciu, Mădălina Vascu-Laciu - director executiv, Cristina Laurenţia Itoafă - şef Serviciu, Nicolai Nuţu - şef Serviciu, Luiza Elena Tănase - arhitect-şef, Nicoleta Constantin - şef Serviciu, Georgiana Gospodaru - director executiv, Nicoleta Florescu - şef Serviciu, Mihai Balaban - şef birou, Daniela Nanu - director executiv adjunct, Veaveghiul Borali - şef Birou, Ghiulnihal Mutalâp - şef Serviciu, Marcela Frigioiu - director executiv, Georgeta Gheorghe - director executiv adjunct, Oana Dobre - şef Serviciu, Lenuţa Petcu - şef Serviciu, Camelia Dudaş - director executiv, Monica Hagi - şef Serviciu, Sânziana Ene - şef Serviciu, Dorel Vârlan - şef Birou, Ionuţ Pripişi - director executiv adjunct, Daniel Bratu - director executiv adjunct, Dan Baltag - şef Serviciu, Ionuţ Dumitru - şef Serviciu, Mugurel Leonard Petcu - şef Serviciu, Adrian Constantin Untaru - şef Serviciu, Florin Tudose - şef Serviciu, Mihaela Rodica Nache - şef Birou, Aurora Traşcă - director executiv, Doina Gheondea - director executiv adjunct, Irina Gavriz - şef Serviciu, Gheorghe Coman - şef Serviciu, Dragoş Morcov Manolache - şef Serviciu, Jenica Eugenia Munteanu - şef Serviciu, Mihaela Pătruţoiu - şef Serviciu, Adriana Stamat - director executiv, Antuanela Dancu - şef Serviciu, Mihaela Mihai - şef Birou, Liviu Pătraşcu - şef Serviciu, Liviu Tramudana - şef Serviciu, Emil Andrei Mereuţă - director executiv, Ecaterina Velica - director executiv adjunct, Iuliana Zahariciuc - şef Serviciu, Ana Rodica Crăciun - şef Serviciu, Dezideriu Dudaş - şef Serviciu, Ştefan Taran - şef Serviciu.
 
În ediţia online a cotidianului ZIUA de Constanţa, secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza decizia publicată de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor.

Citeşte şi Vezi unde vor fi amplasate! Primăria Constanţa cumpără sirene pentru alarmare publică (document)


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Constanța dispune de 63 de sirene electronice pentru alarmarea populației! Unde sunt amplasate (FOTO)

12 Jun 2023 1204

Constanța. Astăzi începe montarea sirenelor pentru alarmarea populației. Iată locațiile

23 May 2023 1226

Primăria Constanța va monta noi sirene de alarmare a populației în oraș

22 May 2023 1285

Primăria Constanța a decis Axatel Service livrează noile sirene de alarmare a populației (DOCUMENTE)

20 May 2023 1968

În ce interval orar vor suna sirenele Săptămâna Protecției Civile, marcată la Constanța. Apelul Primăriei Municipiului către constănțeni

28 Feb 2023 2036

Mai multe sirene de alarmare a populației vor fi relocate. Iată noile adrese! (DOCUMENT)

14 Dec 2022 1803

Primăria Constanța cumpără servicii de mentenanță la sistemul de înștiințare, avertizare și alarmare a populației (DOCUMENTE)

01 Dec 2022 1364

Axatel Service a câștigat contractul de mentenanță la sirenele electrice şi electronice de alarmare publică din municipiul Constanţa

13 Aug 2021 3095

Cine asigură mentenanţa la sirenele electrice şi electronice de alarmare publică din municipiul Constanţa? (documente)

22 Feb 2020 2733

Primăria cumpără sirene electronice de alarmare publică (document)

14 Mar 2016 3622

Vezi unde vor fi amplasate! Primăria Constanţa cumpără sirene pentru alarmare publică (document)

13 Aug 2015 2521