Mic ghid de cumpărături pentru constănţeni Black Friday, între chilipiruri şi oferte mincinoase

Black Friday 2014 se aproprie. În Constanţa, atât în ziua de 21 noiembrie, cât şi pe 28 noiembrie, este marcată Vinerea Neagră a cumpărătorilor. Multe magazine au decis să devanseze această zi şi să pregătească ofertele mai devreme, începând cu 21 noiembrie.

Potrivit site-ului blackfridayromania.net, printre magazinele care şi-au anunţat participarea la Black Friday 2014 se numară F64, EvoMag, MarketOnline, Azerty, Mediadot şi Conrad, dar şi magazine de modă şi accesorii precum My Closet, TinaR, MiniPrix, Kurtmann şi StarShiners.

Cei care vor să-şi cumpere încălţăminte de Black Friday vor putea alege produse de la Originals, Otter sau Shoes.ro, precizează site-ul. Magazinul online de ceasuri WatchShop promite că va da ora exactă de Black Friday, iar pentru culturalizare, putem cumpăra la preţuri-bombă cărţi de la Nemira, Libris sau Okian.

La Altex România, reducerile de Black Friday durează trei zile, în perioada 21 - 23 noiembrie. Începând de vineri, 7 noiembrie, primele produse la preţuri de Black Friday vor fi disponibile în magazine şi pe www.altex.ro, oferta urmând să fie actualizată în fiecare zi.

Black Friday 2014 nu va fi ocolit nici de magazinele de jucării, cele de cadouri, decoraţiuni şi cosmetice.

Probleme pe care le vei întâmpina

Cu probleme s-au confruntat magazinele care nu au avut pregătite suficiente stocuri de produse. Retailerii online au întâmpinat dificultăţi în plasarea comenzilor, dar şi în fluidizarea acestui proces. Numărul mare de comenzi plasate a făcut ca serverele unor magazine să cadă, ceea ce a dus la pierderea clienţilor şi a unor sume consistente de bani.
Black Friday este o cursă pentru vânzător, care trebuie să îşi vândă produsele aflate sub promoţie în timp util, dar şi pentru cumpărător, care trebuie să îşi aleagă cu grijă bunurile dorite.

Răbdarea din Vinerea Neagră este o virtute, de aceea trebuie să ai o planificare bună şi nervi de oţel. Astfel, te poţi răsfăţa cu achiziţionarea unor chilipiruri în singura zi din an în care oricine poate pleca acasă fericit, cu bani în buzunare.

Din păcate, nu puţine au fost cazurile când anumite magazine au oferit reduceri „româneşti“, mărind preţurile înainte de eveniment pentru a le „tăia“ de Black Friday.
Pentru a avea parte de o sesiune de shopping ferită de neplăceri, cumpărătorii trebuie să citească atent caracteristicile produsului pe care intenţionează să îl cumpere, dar şi să urmărească evoluţia preţurilor la acest produs cu câteva săptămâni înainte.

Originea sărbătorii Black Friday

Black Friday este o sărbătoare americană care a reuşit să se impună pe majoritatea pieţelor din lume. Sub aspectul reducerilor substanţiale la diverse produse, retailerii reuşesc să atragă foarte mulţi clienţi dispuşi să scoată din buzunar sume de bani pentru laptop-uri, televizoare, monitoare, maşini de spălat, tablete, telefoane mobile sau console video.

Ideea unei zile în care substanţiale reduceri se aplică pentru toate produsele de pe rafturi încântă consumatorii, deoarece, cu reduceri de 30%, 40% sau chiar 50%, atât magazinele, cât şi cumpărătorii, reuşesc să iasă în câştig. Pe de o parte, orice client plăteşte mai puţin decât se aştepta pe produsul dorit, în timp ce magazinul reuşeşte să câştige la capitolul cantitate a bunurilor vândute.

Cele mai câştigate din „afacerea“ Vinerea Neagră sunt magazinele online, deoarece comenzile pot fi făcute cu uşurinţă cu ajutorul site-urilor acestora. Clientul nu mai este nevoit să se deplaseze într-un spaţiu fizic, iar magazinul câştigă timp odată cu livrările deja plasate.

România a sărbătorit Black Friday pentru prima dată în anul 2011.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nu exista articole asemanatoare.