Actualitate

Ministerul Turismului va cheltui peste 100.000 de lei pentru un film publicitar și spot-uri. Iată ce temă vor avea! (document)

Ministerul Turismului a publicat pe portalul oficial al instituției un anunț de participare privind atribuirea contractului având ca obiect realizarea unui film publicitar și a trei spot-uri de promovare turistică. Valoarea estimată totală a achiziției se ridică la 116.849,50 de lei, fără TVA.
 
Practic, ministerul dorește să realizeze un film publicitar cu o durată de trei minute, dar și trei spot-uri, fiecare de 10, 15, respectiv 30 de secunde. Procedura de atribuire este simplificată. Filmele și spot-urile ar trebui să fie gata până la data de 31 decembrie.
 
Tema filmului publicitar este de a realiza un nou concept vizual al destinației România. Filmele sunt create pentru a fi utilizate pentru campaniile de promovare ulterioare ale Ministerului Turismului precum: campanii TV, marketing online, cu ocazia unor evenimente interne și externe, fără a se limita la acestea.
 
Efectele realizării acestui clip, care va fi promovat ulterior în cadrul unor campanii integrate, vor include România pe harta turismului internațional, după cum este precizat în caietul de sarcini. România va fi, în opinia ministerului, o destinație turistică de calitate competitivă la nivel global într-o serie de produse și experiențe de călătorie. Pe termen lung, punctele forte ale României ca destinație turistică trebuie să fie cunoscute la nivel internațional.
 
Promovarea României ca destinație turistică la nivel mondial este o prioritate strategică în dezvoltarea turismului românesc și a imaginii de țară. Unul dintre pilonii importanți în comunicare este reprezentat de dezvoltarea campaniilor de publicitate internaționale adresate consumatorilor finali.
 
Pe toată durata clipului, brandul de turism „Romania, Explore the Carpathian Garden” va fi inserat în colțul din stânga jos. Se va marca președinția Consiliului UE 2019 printr-un carton care va fi editat la finalul filmului.
 
Filmarea se va realiza în maximum 40 de zile de la semnarea contractului. Filmul principal și spot-urile vor putea conține unele imagini (maximum 25% din durata totală) din arhiva filmată a ofertanților, adică realizate înainte de încheierea contractului cu Ministerul Turismului, cu condiția ca acestea să nu mai fi fost oferite altor beneficiari în țară și în străinătate. În acest sens, prestatorul va da o declarație pe propria răspundere.
 
La maximum 50 de zile de la semnarea contractului, ofertantul câștigător va prezenta Ministerului Turismului o propunere de film de 3 minute. În 2 zile de la primirea materialului, ministerul va comunica modificările pe care ofertantul câștigător trebuie să le opereze în vederea editării materialului final.
 
În 60 de zile, filmul publicitar și spot-urile trebuie livrate. Materialul brut, care trebuie să aibă minimum 2 ore și 30 de minute, va fi pus la dispoziția Ministerului Turismului. Spot-urile vor prezenta cele șase forme de turism conform studiului care a stat la baza elaborării brandului de turism: circuite culturale, turism în natură, turism rural, turism activ și de aventură, turism de sănătate și întreținere, citybreak.
 

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Revista presei locale

05 Jul 2019 539

Bugetul Ministerului Tineretului și Sporturilor, suplimentat pentru organizarea la București a Turneului internațional WTA de tenis

03 Jul 2019 462

Ministrul Turismului și ministrul Apelor și Pădurilor, în control pe litoralul românesc al Mării Negre (galerie foto)

21 Jun 2019 756

Ce societăţi sunt subordonate Ministerului Turismului. Iată câte sunt în judeţul Constanţa şi cine le conduce!

06 Jun 2019 657

Ministerul Turismului Orașele și stațiunile din România, tot mai căutate de turiști

03 Jun 2019 391

Guvernul României a adoptat Strategia de dezvoltare a ecoturismului. Ce prevede documentul

30 May 2019 410

Doi administratori noi la Biroul de Turism pentru Tineret. Unul este din Constanţa

17 May 2019 417

Ministerul Turismului a finalizat finanțarea dezvoltării domeniului schiabil de la Voineasa

10 Apr 2019 348

Pregătirile pentru sezonul estival, pe ultima sută de metri la Constanța. Cu ce noutăți sunt așteptați turiștii pe litoral

09 Apr 2019 654

Proiect de aproape 5 milioane de euro. Extinderea Delfinariului din Constanţa, aprobată de Comisia Tehnico-Economică a Ministerului Turismului

05 Apr 2019 872

Minivacanță de Paște și 1 mai pentru salariaţii din sectorul public. Ce s-a decis în ședință de guvern

29 Mar 2019 1454

Anunț de ultimă oră despre voucherele de vacanță. Ce a declarat ministrul Turismului, Bogdan Trif

21 Mar 2019 994

România, seară de excepție la Târgul de Turism din Berlin

06 Mar 2019 470

Ministrul Turismului, întâlnire cu primarii stațiunilor balneare din România. Ce mesaj a transmis Bogdan Trif

02 Mar 2019 576

Delfinariul din Constanţa se va extinde, cu fonduri de la Ministerul Turismului

24 Dec 2018 542