Actualitate

Ministerul Turismului va cheltui peste 100.000 de lei pentru un film publicitar și spot-uri. Iată ce temă vor avea! (document)

Ministerul Turismului a publicat pe portalul oficial al instituției un anunț de participare privind atribuirea contractului având ca obiect realizarea unui film publicitar și a trei spot-uri de promovare turistică. Valoarea estimată totală a achiziției se ridică la 116.849,50 de lei, fără TVA.
 
Practic, ministerul dorește să realizeze un film publicitar cu o durată de trei minute, dar și trei spot-uri, fiecare de 10, 15, respectiv 30 de secunde. Procedura de atribuire este simplificată. Filmele și spot-urile ar trebui să fie gata până la data de 31 decembrie.
 
Tema filmului publicitar este de a realiza un nou concept vizual al destinației România. Filmele sunt create pentru a fi utilizate pentru campaniile de promovare ulterioare ale Ministerului Turismului precum: campanii TV, marketing online, cu ocazia unor evenimente interne și externe, fără a se limita la acestea.
 
Efectele realizării acestui clip, care va fi promovat ulterior în cadrul unor campanii integrate, vor include România pe harta turismului internațional, după cum este precizat în caietul de sarcini. România va fi, în opinia ministerului, o destinație turistică de calitate competitivă la nivel global într-o serie de produse și experiențe de călătorie. Pe termen lung, punctele forte ale României ca destinație turistică trebuie să fie cunoscute la nivel internațional.
 
Promovarea României ca destinație turistică la nivel mondial este o prioritate strategică în dezvoltarea turismului românesc și a imaginii de țară. Unul dintre pilonii importanți în comunicare este reprezentat de dezvoltarea campaniilor de publicitate internaționale adresate consumatorilor finali.
 
Pe toată durata clipului, brandul de turism „Romania, Explore the Carpathian Garden” va fi inserat în colțul din stânga jos. Se va marca președinția Consiliului UE 2019 printr-un carton care va fi editat la finalul filmului.
 
Filmarea se va realiza în maximum 40 de zile de la semnarea contractului. Filmul principal și spot-urile vor putea conține unele imagini (maximum 25% din durata totală) din arhiva filmată a ofertanților, adică realizate înainte de încheierea contractului cu Ministerul Turismului, cu condiția ca acestea să nu mai fi fost oferite altor beneficiari în țară și în străinătate. În acest sens, prestatorul va da o declarație pe propria răspundere.
 
La maximum 50 de zile de la semnarea contractului, ofertantul câștigător va prezenta Ministerului Turismului o propunere de film de 3 minute. În 2 zile de la primirea materialului, ministerul va comunica modificările pe care ofertantul câștigător trebuie să le opereze în vederea editării materialului final.
 
În 60 de zile, filmul publicitar și spot-urile trebuie livrate. Materialul brut, care trebuie să aibă minimum 2 ore și 30 de minute, va fi pus la dispoziția Ministerului Turismului. Spot-urile vor prezenta cele șase forme de turism conform studiului care a stat la baza elaborării brandului de turism: circuite culturale, turism în natură, turism rural, turism activ și de aventură, turism de sănătate și întreținere, citybreak.
 

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Delfinariul din Constanţa se va extinde, cu fonduri de la Ministerul Turismului

24 Dec 2018 435

Guvernul a adoptat Autoritățile publice locale vor putea obține mai ușor fonduri pentru investiții în turism

21 Dec 2018 353

Au puterea şi banii, dar le lipseşte voinţa Proiectul miniporturilor turistice pe Dunăre, din judeţul Constanţa, a picat. CJC bagă subiectul sub preş! (documente)

12 Dec 2018 914

Ministerul Turismului trimite 13 medici într-un infotrip pe litoral, în luna decembrie. Ce costuri implică

29 Nov 2018 538

Guvernul a decis ca 11 localități din România să devină staţiuni turistice de interes local. Care sunt acestea

15 Nov 2018 682

Cristina Dumitrache (PSD) - „În an aniversar, ce facem cu monumentele istorice care se degradează?“

13 Nov 2018 614

Ministerul Turismului va face un film de promovare cu tema Centenarului. Filmări vor fi la Constanţa şi în alte oraşe (document)

23 Oct 2018 966

Campanie a Ministerului TurismuluiJurnalişti din toată Europa vin să promoveze România

18 Oct 2018 390

Dosar pentru furt cu „A.N.“, aflat în lucru la Poliţie. De echipamente s-au bucurat şi firme de casă Unde sunt ambarcaţiunile Primăriei Constanţa achiziţionate acum 16 ani? (document)

24 Sep 2018 3127

Deputatul Mircea Dobre - „Ministrul Trif, vicepreşedinte PSD, tocmai a legalizat ţeparii din turism!“

07 Sep 2018 1069

Oficial de la Ministerul Turismului! Ce a declarat Bogdan Trif legat de voucherele de vacanţă

02 Sep 2018 642

Ministerul Turismului. Noi localități, în lista zonelor cu potențial turistic ridicat. Unde va investi Ministerul

30 Aug 2018 486

Acţionarii societăţii Neptun Olimp SA, convocaţi în AGOA. Care este ordinea de zi

13 Aug 2018 592

Cooperare în domeniul turismului între Polonia și România. Ce a declarat ministrul Turismului, Bogdan Trif despre acest protocol

03 Aug 2018 434

Ministerul Turismului, protecție 100% pentru turiști. România scapă de infringenment

02 Aug 2018 494