Actualitate

Ministerul Turismului va cheltui peste 100.000 de lei pentru un film publicitar și spot-uri. Iată ce temă vor avea! (document)

Ministerul Turismului a publicat pe portalul oficial al instituției un anunț de participare privind atribuirea contractului având ca obiect realizarea unui film publicitar și a trei spot-uri de promovare turistică. Valoarea estimată totală a achiziției se ridică la 116.849,50 de lei, fără TVA.
 
Practic, ministerul dorește să realizeze un film publicitar cu o durată de trei minute, dar și trei spot-uri, fiecare de 10, 15, respectiv 30 de secunde. Procedura de atribuire este simplificată. Filmele și spot-urile ar trebui să fie gata până la data de 31 decembrie.
 
Tema filmului publicitar este de a realiza un nou concept vizual al destinației România. Filmele sunt create pentru a fi utilizate pentru campaniile de promovare ulterioare ale Ministerului Turismului precum: campanii TV, marketing online, cu ocazia unor evenimente interne și externe, fără a se limita la acestea.
 
Efectele realizării acestui clip, care va fi promovat ulterior în cadrul unor campanii integrate, vor include România pe harta turismului internațional, după cum este precizat în caietul de sarcini. România va fi, în opinia ministerului, o destinație turistică de calitate competitivă la nivel global într-o serie de produse și experiențe de călătorie. Pe termen lung, punctele forte ale României ca destinație turistică trebuie să fie cunoscute la nivel internațional.
 
Promovarea României ca destinație turistică la nivel mondial este o prioritate strategică în dezvoltarea turismului românesc și a imaginii de țară. Unul dintre pilonii importanți în comunicare este reprezentat de dezvoltarea campaniilor de publicitate internaționale adresate consumatorilor finali.
 
Pe toată durata clipului, brandul de turism „Romania, Explore the Carpathian Garden” va fi inserat în colțul din stânga jos. Se va marca președinția Consiliului UE 2019 printr-un carton care va fi editat la finalul filmului.
 
Filmarea se va realiza în maximum 40 de zile de la semnarea contractului. Filmul principal și spot-urile vor putea conține unele imagini (maximum 25% din durata totală) din arhiva filmată a ofertanților, adică realizate înainte de încheierea contractului cu Ministerul Turismului, cu condiția ca acestea să nu mai fi fost oferite altor beneficiari în țară și în străinătate. În acest sens, prestatorul va da o declarație pe propria răspundere.
 
La maximum 50 de zile de la semnarea contractului, ofertantul câștigător va prezenta Ministerului Turismului o propunere de film de 3 minute. În 2 zile de la primirea materialului, ministerul va comunica modificările pe care ofertantul câștigător trebuie să le opereze în vederea editării materialului final.
 
În 60 de zile, filmul publicitar și spot-urile trebuie livrate. Materialul brut, care trebuie să aibă minimum 2 ore și 30 de minute, va fi pus la dispoziția Ministerului Turismului. Spot-urile vor prezenta cele șase forme de turism conform studiului care a stat la baza elaborării brandului de turism: circuite culturale, turism în natură, turism rural, turism activ și de aventură, turism de sănătate și întreținere, citybreak.
 

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Au mărit nejustificat tarifele! Senatorul Mihu solicită controale de la Ministerul Turismului în unităţile de cazare care utilizează voucherele de vacanţă

05 Sep 2019 749

Ministrul Turismului despre utilizarea voucherelor de vacanță de către operatorii

03 Sep 2019 745

Ministerul Transporturilor vrea să mărească distanţa de revizie pentru vagoanele CFR Călători

03 Sep 2019 518

Se aprobă dizolvarea și lichidarea societății LITORAL SA, hotărâre a Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor

22 Aug 2019 567

Ministerul Turismului acordă 5,5 milioane de euro pentru modernizarea Delfinariului din Constanța

07 Aug 2019 430

Ministrul Turismului, Bogdan Trif, vine la Constanța Se va semna contractul de finanțare pentru extinderea Delfinariului

06 Aug 2019 497

Tranzacţie cheie la SIF Transilvania. Societatea vrea să vândă pachetul de acţiuni deţinut la Neptun-Olimp SA (document)

06 Aug 2019 651

Senatoarea USR Ramona Dinu caută soluţii legislative pentru promovarea tradiţiilor şi a obiceiurilor locale

03 Aug 2019 516

Revista presei locale

05 Jul 2019 581

Bugetul Ministerului Tineretului și Sporturilor, suplimentat pentru organizarea la București a Turneului internațional WTA de tenis

03 Jul 2019 531

Ministrul Turismului și ministrul Apelor și Pădurilor, în control pe litoralul românesc al Mării Negre (galerie foto)

21 Jun 2019 865

Ce societăţi sunt subordonate Ministerului Turismului. Iată câte sunt în judeţul Constanţa şi cine le conduce!

06 Jun 2019 738

Ministerul Turismului Orașele și stațiunile din România, tot mai căutate de turiști

03 Jun 2019 425

Guvernul României a adoptat Strategia de dezvoltare a ecoturismului. Ce prevede documentul

30 May 2019 467

Doi administratori noi la Biroul de Turism pentru Tineret. Unul este din Constanţa

17 May 2019 456