Municipalitatea Constanţa pregăteşte achiziţia serviciului de pază şi transport valori

Municipalitatea anunţă achiziţia serviciului de pază şi transport valori, monitorizare sisteme de alarmare antiefracţie şi intervenţie rapidă, cu agenţi înarmaţi, precum şi pentru eliminarea disfuncţionalităţilor echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese.
 
În acest sens, Primăria consultă public piaţa în vederea determinării valorii estimate a achiziţiei. Potrivit anunţului municipalităţii, transportul şi paza valorilor se realizează, zilnic, în zilele lucrătoare, de la sediile Primăriei Municipiului Constanţa, la Casieria Centrală a achizitorului, ulterior la Trezoreria Municipiului Constanţa şi retur, folosind autovehicule blindate, pe traseele prestabilite.
 
Locaţiile instituţiei de unde se vor colecta valorile sunt următoarele: City Park Mall - bulevardul Alexandru Lăpuşneanu nr. 116 C, etaj 2,; Casa Căsătoriilor - str. Mihai Eminescu nr. 20; Administraţie Cimitire - str. Bărăganului nr. 2-4; Parcarea Verde din zona Spitalului Clinic Judeţean Constanţa, în momentul când se va achiziţiona serviciul de încasare a taxei.
 
Suplimentar, în funcţie de necesităţile achizitorului, se vor transporta valori şi la o altă locaţie, în baza ordinului de lucru transmis de achizitor, pe traseele prestabilite. Serviciul de monitorizare sisteme de alarmare antiefracţie şi intervenţie rapidă se realizează cu autovehicule special amenajate, cu minimum doi agenţi de securitate, din cadrul unei societăţi specializate de pază şi protecţie, dotaţi cu arme de foc, în condiţiile legii, cu bastoane din cauciuc sau tip tomfe şi spray-uri iritant-lacrimogene.
 
Serviciul se va realiza în program permanent, pentru următoarele locaţii: sediul din strada Amzacea nr. 13 deţine două sisteme de alarmare antiefracţie; casieria din bulevardul Tomis nr. 51; Arhiva din strada Plevnei nr. 4; casierie sediu City Park Mall, bulevardul Alexandru Lăpuşneanu nr. 116 C, etaj 2; casierie strada Bărăganului 2-4; Arhiva din bulevardul 1 Mai; Arhiva din strada Gh. Lazăr nr. 5A; Casa Căsătoriilor, strada M. Eminescu nr. 20.
 
Obligaţiile prestatorului cu privire la serviciul de monitorizare sisteme antiefracţie şi intervenţie cu agenţi înarmaţi sunt: să deţină minimum trei echipaje de intervenţie specializate (minimum trei autoturisme), formate din cel puţin doi agenţi de securitate dotaţi cu armă de foc şi muniţie aferentă, cu bastoane de cauciuc sau tip tomfe, spray-uri iritant-lacrimogene, uniforme de serviciu cu însemnele distinctive ale societăţii de pază, mijloace de protecţie individuală(veste antiglonţ etc.) şi ecusoane de identificare cu fotografie; să instaleze fără niciun cost dispozitivele necesare conectării sistemelor de alarme existente la dispecerat, în vederea monitorizării (GPRS, butoane panică, senzori etc.), aceste dotări rămânând în custodia beneficiarului, pe toată perioada derulării contractului; să mute dispozitivele de monitorizare fără costuri suplimentare, în cazul mutării casieriei într-un alt sediu; să asigure monitorizarea permanentă şi mentenanţa periodică a sistemului de securitate antiefracţie al obiectivului beneficiarului, prin conectarea GPRS la dispeceratul prestatorului;

prin mentenanţă periodică se înţelege: examinarea aspectului exterior şi interior a tuturor componentelor; verificarea stării tehnice a tuturor acumulatorilor; verificarea individuală a fiecărui detector, buton etc.; să asigure intervenţiile tehnice pentru eliminarea disfuncţionalităţilor echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese; să monitorizeze permanent şi să intervină, în caz de nevoie, în locaţiile Primăriei; să despăgubească beneficiarul, în caz de daune materiale provocate în urma nerespectării timpului de intervenţie menţionat; să intervină rapid şi în cazul solicitării telefonice a beneficiarului, pentru prevenirea şi stoparea unor evenimente care ar putea produce distrugeri şi pagube sau chiar să afecteze integritatea fizică ori să pună în pericol viaţa persoanelor aflate în obiectivele menţionate; să aibă punct de lucru/sediu permanent în municipiul Constanţa; să fie pe deplin responsabil pentru prestarea serviciilor.
Totodată, este răspunzător atât de siguranţa tuturor operaţiunilor şi metodelor de prestare utilizate, cât şi de calificarea personalului folosit, pe toata durata contractului.

Aspecte supuse consultării

Se solicită furnizorilor preţul serviciului de pază şi transport valori, monitorizare sisteme de alarmare antiefracţie şi intervenţie rapidă, cu agenţi înarmaţi, precum şi eliminarea disfuncţionalităţilor echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese.
 
Termenul-limită pentru primirea ofertelor: 4.12.2017. Termenul-limită pentru consultare: 6.12.2017. Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite ofertă de preţ în vederea determinării valorii estimate şi propuneri privind cerinţele tehnice sau condiţii suplimentare, cu respectarea celor precizate în anunţ.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Primăria Constanța Atenție! Se verifică sirenele – Vezi în ce perioadă

23 Apr 2024 554

Ședință CLM Constanța Organizarea şi funcţionarea aparatului de specialitate al primarului municipiului Constanţa, în atenția consilierilor locali (DOCUMENT)

23 Apr 2024 346

Constanța Continuă modernizarea Parcului de la Gară – spațiul verde, extins cu 2000 mp

16 Apr 2024 486

Primăria Constanța O stradă din cartierul Tomis Plus intră în reabilitare

09 Apr 2024 424

Constănțeanul supărat Un copac înclinat din cartierul Km. 4-5 sperie locuitorii din zonă. Un bărbat a sesizat Primăria Constanța

08 Apr 2024 895

Alegeri locale 2024 Eugen Voineagu, fost șef al Protecției Consumatorului Constanța, intră în lupta pentru primărie

02 Apr 2024 1459

LIVE Conferință de presă a CLM. Chițac vrea să construiască un sediu nou pentru Primărie, dacă va câștiga un nou mandat. Unde va fi acesta? (FOTO+VIDEO)

28 Mar 2024 1061

Cine sunt secretarii fiecărei primării de comune și orașe din județul Constanța. Lista oficială

21 Mar 2024 5563

Trimis în judecată de DNA Constanța Ermil Chelariu, fost director general în CJC, își va recupera telefonul mobil marca Iphone 14

21 Mar 2024 833

Mai multe persoane trimise în judecată pentru presupusa delapidare a Primăriei Mereni, din județul Constanța

21 Mar 2024 669

PUSL și-a desemnat candidații pentru primăriile Capitalei

17 Mar 2024 619

Primăria Negru Vodă, județul Constanța lansează licitație pentru renovarea energetică a clădirii primăriei (DOCUMENT)

16 Mar 2024 637

AUR şi-a prezentat oficial candidatul la Primăria Capitalei. Despre cine este vorba

16 Mar 2024 719

Cumpărări directe Constanța Primăria Mereni, contract cu avocatul Marius Adrian Răducan. Ce litigii sunt vizate (DOCUMENT)

20 Feb 2024 1048

DNA Tribunalul Constanța amână, pentru a cincea oară, pronunțarea în dosarul lui Cristian Maricel Cîrjaliu, primarul din Agigea!

15 Feb 2024 950