Nava Maritimă pentru Scafandri „Grigore Antipa“ are nevoie de reparaţii pentru menţinerea capacităţii de intervenţie (document)

Ministerul Apărării Naţionale - Unitatea Militară  02145 Constanţa anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Servicii de reparare şi de întreţinere a navelor“, în valoare estimată de 25.210.084 de lei fără TVA.
 
Ofertele de participare vor fi depuse până pe data de 14.09.2018, ora 11.00. Data expedierii invitaţiilor de prezentare de oferte sau de participare către candidaţii selectaţi este 12.10.2018.
Cuantumul garanţiei de participare va fi de 200.000 de lei.
 
Serviciul ce face obiectul achiziţiei este necesar în vederea menţinerii capacităţii de intervenţie şi de executare a misiunilor specifice navei Navei Maritime pentru Scafandri „Grigore Antipa“. Execuţia serviciilor/lucrărilor se va efectua la bordul navei şi la sediul prestatorului, prelucrările necesare componentelor se vor executa la sediul prestatorului. Serviciile vor fi executate în concordanţă cu cerinţele documentaţiei descriptive. Perioada de garanţie acordată de prestator pentru servicii, respectiv furnizare şi instalare echipamente este de 24 de luni de la semnarea procesului-verbal de recepţie la terminare de către comisia de supraveghere şi recepţie a tuturor serviciilor contractate, certificată de prestator şi producător echipament. Contractul va avea o durată de 24 de luni de la data atribuirii.
 
Responsabili de atribuirea procedurii
 
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractate, responsabile de atribuirea licitaţiei, sunt: conducătorul autorităţii contractante: Bogdan Dumitrescu - comandant; membrii organelor decizionale ale autorităţii contractante ce au legătură cu procedura de atribuire - Paul Cazacu, Adrian Boancă, Nicoleta-Cristina Bălăceanu, Mihaela Pap; persoane din cadrul autorităţii contractante care organizează, derulează şi finalizează procedura de achiziţie pentru „servicii R.K./Revizie majoră cu modernizări NMS Grigore Antipa”, din comisia de evaluare/negociere - Dan Constantin Zaharia, Laurenţiu Cocea, Cristian Mitu, Alexandru-Dorinel Ivan, Florin Zaharia, Alina-Manuela Cojocaru, Dragos-Viorel Dumitru, Mihnea-Marius Nicola, Babiuc Bogdan, Ivan-Virgil Evsei.

Condiţii pentru ofertanţi

Societăţile ofertante trebuie să aibă o cifră de afaceri globală egală sau mai mare, pe ultimii 3 ani (2015, 2016, 2017), cu valoarea de 30.000.000 de lei. Pentru confirmarea cifrei de afaceri, candidatul are obligaţia de a prezenta documente edificatoare din care să rezulte cifra de afaceri globală. De asemenea, societăţile participante vor face dovada că deţin (proprii sau închiriate) următoarele utilaje, instalaţii, echipamente tehnice: doc plutitor/uscat de minim 1 505 tf, instalaţie de spălare cu jet de apă (Pmin 250 barr) = o bucată, instalaţie de sablare - o bucată, macarale (sarcină minim 10 tf) - două bucăţi, instalaţie de verificare suduri prin metode nedistructive - o bucată, instalaţii de sudură (electrică - o bucată, oxiacetilenic - o bucată, gaz inert - o bucată), instalaţii de aer comprimat - o bucată.
 
Mai mult, operatorii economici vor face dovada că dispun de un minim de personal de specialitate considerat ca strict necesar pentru efectuarea serviciilor, respectiv: un inginer/subinginer construcţii nave, doi ingineri/subingineri UTS, un inginer/subinginer TCM, un proiectant, un desenator/tehnician proiectant, 2 maiştri, 2 tehnicieni, 2 curăţitori de faţade/sablator, 2 vopsitori, 2 lăcătuşi construcţii metalice şi navale, 4 sudori, 2 tubulatori navali, un izolator, 2 instalatori, 2 electricieni, 2 tâmplari/dulgheri, 2 motorişti, un personal CTC.
 
Mai mult, ofertanţii vor prezenta şi lista principalelor servicii prestate în ultimii cinci ani, din care să rezulte prestarea unor servicii similare cu cele care fac obiectul contractului de achiziţie, în valoare cumulată egală sau mai mare decât 25.210.084 de lei, fără TVA, la nivelul unui contract sau al mai multor contracte.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
 

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Post vacant la Unitatea Militară nr. 02145 Constanța. Când are loc concursul

31 Dec 2021 2359

Ce firmă a bătut palma cu Centrul de Scafandri Constanța. Detalii din contract (DOCUMENT)

22 Dec 2021 2357

Contract de peste 32 de milioane de lei Nava maritimă pentru scafandri „Grigore Antipa“, modernizată (document)

07 Apr 2020 3905

Investiție de aproape 50 de milioane de lei la Centrul de Scafandri Constanța (document)

17 Mar 2020 2655

Unitatea Militară 02145 Constanța angajează economist. Nu este necesară vechimea

01 Oct 2019 1649

Concurs de recrutare pentru 5 posturi vacante, la Unitatea Militară 02145 din Constanța

07 Aug 2019 1845

Unitatea Militară 02145 Constanța angajează. Ce posturi sunt disponibile

02 Aug 2019 2394

După ani buni, Centrul de Scafandri Constanţa cumpără o barocameră containerizată (document)

06 Jul 2019 2760

Centrul de Scafandri din Constanţa, pârât la CNSC de Grandpharma SRL. Ce a solicitat contestatoarea

08 Feb 2019 1866

Navirex SRL, contract semnat cu Centrul de Scafandri Constanţa (document)

09 Jan 2019 2381

O firmă din Năvodari a semnat cu Centrul de scafandri Constanța. Ce scrie în contract (document)

22 Oct 2018 3113

Centrul de scafandri din Constanţa cumpără echipamente de scufundare. Cât va scoate din conturi (document)

20 Oct 2018 1650

Opal Construct va furniza o ambarcaţiune gonflabilă Centrului de Scafandri Constanţa (document)

09 Oct 2018 1830

Cine va furniza compresoare pentru buteliile de aer folosite de Centrul de Scafandri Constanța (document)

05 Oct 2018 1292

Centrul de Scafandri din Constanța cumpără barocameră! Până când pot fi depuse ofertele (document)

22 Sep 2018 1805