Navele tip dragor maritim intră în reabilitare. Unitatea Militară 02022 Constanţa anunţă o consultare de piaţă

Ministerul Apărării Naţionale - Unitatea Militară 02022 Constanţa vrea să cumpere servicii de reparaţii şi andocare la nave tip dragor maritim Proiect 1073/3 şi Proiect 1370.
 
În vederea iniţierii unei proceduri de achiziţie pentru serviciile de reparaţii, autoritatea contractantă, Ministerul Apărării Naţionale - UM 02022 Constanţa, lansează consultarea de piaţă pentru definitivarea/completarea specificaţiei tehnice, estimarea costurilor de execuţie a serviciilor de reparaţii şi graficul de execuţie a acestora.
 
În perioada 2 - 15.08.2018 este programată vizita de documentare la nave în portul militar Constanţa, primire propuneri/observaţii pentru specificaţie tehnică, valori estimate ale serviciilor şi şedinţe comune cu operatorii economici, dacă este cazul. Solicitările, propunerile şi observaţiile se pot depune la sediul UM 02022 din strada Fulgerului nr. 99, pentru Biroul Achiziţii, până pe data de 15.08.2018. Data-limita de consultare este 17 august.
 
Serviciile se vor efectua la bordul navei şi la sediul prestatorului, iar prelucrările necesare componentelor se vor executa la sediul prestatorului. Recepţia serviciilor executate la sediul prestatorului se va face de către reprezentanţii beneficiarului. Transportul navei la şi de la sediul prestatorului, pentru predarea / primirea navei în / din reparaţie, se va executa, în mod normal, de către beneficiar. La cererea beneficiarului, nava se poate deplasa remorcată, situaţie în care serviciile de remorcaj şi tranzit canal vor fi executate de către prestator.
 
Orice alte cheltuieli de remorcaj, pilotaj etc. pentru intrarea navei în şantier/doc, mutarea navei în perimetrul sediului prestatorului, la cererea prestatorului sau ca urmare a necesitaţii finalizării reparaţiilor cuprinse în prezentul caiet de sarcini, vor fi suportate de către prestator.
 
Transportul subansamblelor pentru prelucrare (reparaţii) ce nu pot fi reparate la bordul navei, la şi de la sediul atelierelor de reparaţii, se va executa de către prestator. Cheltuielile de transport vor fi suportate de către prestator. Materialele necesare executării serviciilor vor fi asigurate în totalitate prin grija prestatorului, acesta fiind obligat să înainteze beneficiarului documentele privind certificarea calităţii emise de fabricant. Predarea şi recepţia serviciilor se vor face la bordul navei, cu materialele şi piesele necesare asigurate de către prestator, conform planurilor şi rapoartelor de testare şi acceptanţă întocmite de prestator, precum şi prin completarea fişelor de testare/măsurători, în prezenţa beneficiarului.
 
Toate materialele necesare pentru executarea serviciilor vor fi asigurate de executant, mai puţin cele menţionate expres în caietul de sarcini la condiţii tehnice minimale. Pentru materialele folosite, prestatorul va prezenta certificate de calitate. Materialele folosite trebuie să corespundă specificaţiilor din documentaţia de execuţie. Toate reperele, echipamentele şi agregatele înlocuite rămân în proprietatea beneficiarului. Înainte de a fi folosite în reparaţie, se verifică la parametrii de bază (compoziţie, dimensiuni).
 
Se admite înlocuirea materialelor indicate de documentaţia de execuţie cu altele, cu condiţia ca acestea să prezinte caracteristici tehnice similare sau superioare. Înlocuirea se face numai pe baza aprobării beneficiarului, care se obţine conform legislaţiei în vigoare. Elementele de asamblare, (şuruburi, piuliţe), garniturile (elementele de etanşare) vor fi conform documentaţiei de execuţie sau a modelului existent la navă. Verificarea calităţii lucrărilor executate de către prestator va fi executată şi de un responsabil cu supravegherea calităţii.
 

Supravegherea calităţii reprezintă ansamblul activităţilor desfăşurate la sediul prestatorului/furnizorului sau în legătură cu acesta prin care RSC şi personalul desemnat cu monitorizarea derulării contractului execută activităţi pentru obţinerea datelor şi informaţiilor necesare furnizării încrederii ca produsele/serviciile ce urmează a fi recepţionate sunt conforme cerinţelor contractuale.
 
Pe toată durata executării serviciilor de reparaţii, la sediul prestatorului nava rămâne sub controlul şi în gestiunea echipajului navei. Actul de predare/primire în/din reparaţii se referă la executarea la bordul navei sau la facilităţile prestatorului a serviciilor cuprinse în caietul de sarcini, cu responsabilităţile ce decurg din acestea. Accesul la bordul navei se execută numai prin punctele de acces controlate de serviciul de permanenţă al beneficiarului şi conform tabelului de acces pentru personal propriu şi subcontractanţi comunicat de către prestator.

 
Accesul personalului beneficiarului sau achizitorului la sediul prestatorului se execută în condiţii similare, conform protocolului de intrare a navei în şantier. În situaţia în care pe parcursul derulării contractului apare necesitatea gestionării unor informaţii clasificate, prestatorul se obligă să obţină, în termenul legal prevăzut în Hotărârea de Guvern nr. 585/13.06.2002, autorizaţia de securitate industrială şi certificatul de securitate industrială pentru părţile din contract care au devenit obiectul gestionării informaţiilor clasificate. În situaţia în care prestatorul nu poate să obţină autorizaţia şi certificatul de securitate industrială, achizitorul are dreptul de a angaja serviciile în cauză cu alt prestator care îndeplineşte condiţiile HG nr. 585 din 13 iunie 2002 privind standardele naţionale de protecţie a informaţiilor clasific
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

fara nume

04 Aug, 2018 15:16

Poze cu navele 02020 si vorbiti de 02022???! Habar nu aveti de voi. In poza de la stanga la dreapta SRS 571,SRS 575,SRS581,Submarinul 609 si vedeta Venus.

Articole asemanatoare

Licitații Constanța Achiziție făcută pentru navele de tip Corvetă și Dragor Maritim de Baza Logistică Navală. Cine sunt firmele câștigătoare (DOCUMENT)

09 Feb 2024 796

Ministerul Apărării a bătut palma cu Omniasig pentru asigurarea Fregatei Regina Maria 222 și a Dragorului Maritim 30 (DOCUMENTE)

15 Nov 2023 900

Ministerul Apărării a atribuit contractul pentru reparații și andocare la nava Dragor Maritim 29 afectat de explozia unei mine de război (DOCUMENT)

25 Apr 2023 1376

Ce firmă din Constanța va asigura serviciile de modernizare a navei Dragor Maritim (DOCUMENT)

11 Jan 2023 1686

Compania Navotec, contract cu Forțele Navale pentru servicii adiționale la sistemul de propulsie al dragorului maritim 25

05 Jan 2023 1164

Dragorul maritim 39 afectat de explozia unei mine de război, pe Marea Neagră, intră în reparații! (DOCUMENT)

23 Nov 2022 1878

Ministerul Apărării Naționale bagă în reparații Dragorul Maritim 24! Care este valoarea contractului și cine va executa lucrările (DOCUMENT)

11 Oct 2022 2080

UPDATE Nava militară avariată de o mină pe Marea Neagră a ajuns în Portul Constanța (GALERIE FOTO+VIDEO)

09 Sep 2022 2420

Alertă pe Marea Neagră! O navă militară din cadrul Forțelor Navale Române, cu 75 de militari la bord, avariată după ce lovit o mină

09 Sep 2022 2727

Principalele operații, misiuni și exerciții la care Forțele Navale Române vor participa în anul 2022

21 Jan 2022 1649

Misiune îndeplinită pentru dragorul maritim „Locotenent Lupu Dinescu” (galerie foto)

15 Oct 2021 1391

Dragorul maritim, în misiune în cadrul Grupării Navale Permanente NATO, SNMCMG-2 (galerie foto)

08 Oct 2021 1537

Dragorul maritim ,,Locotenent Lupu Dinescu” s-a întors astăzi în portul militar Constanța

28 Jul 2021 1506

Forțele Navale Române Dragor maritim românesc, integrat într-o grupare navală NATO

07 Jul 2021 2288

Baza Logistică Navală a semnat un contract cu o firmă din Constanța. Despre ce este vorba

03 Jun 2021 4042