O firmă din Ungaria pune beţe-n roate Primăriei Constanţa A cerut anularea licitaţiei pentru achiziţia băncilor de odihnă (documente)


 
Primăria Constanţa a organizat, la sfârşitul anului trecut, o procedură publică prin care intenţiona să cumpere sute de bănci pentru odihnă. Municipalitatea urma să stabilească firma care ar fi livrat şi montat 350 de băncuţe în parcuri, locuri publice şi în staţiile RATC. Însă, cum socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg, municipalitatea nu poate anunţa câştigătorul contractului, din cauza unei firme din Ungaria.
 
Prin contestaţia nr. 1252/15.02.2016, înregistrată la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC) cu nr. 3953/15.02.2016, depusă de Polyduct Zrt., cu sediul în localitatea Nádudvar, Ungaria, privind procedura de cerere de oferte pentru atribuirea contractului de furnizare şi montare a 350 de bănci de odihnă, cu data de deschidere a ofertelor 24.11.2015, organizată de Municipiul Constanţa, în calitate de autoritate contractantă, contestatoarea a solicitat anularea rezultatului procedurii de atribuire şi reevaluarea ofertelor. CNSC a admis contestaţia firmei Polyduct Zrt. nr. 1252/15.02.2016, în contradictoriu cu Municipiul Constanţa, şi a anulat raportul procedurii nr. 19189/08.02.2016, precum şi adresele autorităţii contractante de comunicare către operatorii economici implicaţi a rezultatului procedurii.
 
De asemenea, CNSC obligă Primăria Constanţa să reia etapa de licitaţie electronică cu ofertanţii admisibili şi să emită un nou raport al procedurii de atribuire, cu respectarea întocmai a documentaţiei de atribuire şi a legislaţiei în vigoare privind achiziţiile publice. După aprobarea noului raport, autoritatea va comunica operatorilor economici implicaţi rezultatul procedurii, potrivit ordonanţei.

Licitaţia, organizată în noiembrie anul trecut

 Reamintim că Primăria Constanţa a organizat, anul trecut, o licitaţie publică pentru atribuirea contractului „Achiziţia şi montarea a 350 de bucăţi bănci de odihnă“. Potrivit anunţului de participare nr. 381862/10.11.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, valoarea estimată a contractului este de 265.950 de lei. Ofertele urmau să fie depuse până pe data de 24 noiembrie, ora 10.00, urmând a fi deschise în aceeaşi zi, la ora 13.00.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele responsabile de organizarea, desfăşurarea şi atribuirea procedurii publice au fost: Decebal Făgădau- viceprimar cu atribuţii de primar, Gabriel Stan - viceprimar, Marcela Enache - secretar, Irina Roxana Pînzariu - director executiv, Fulvia Dinescu - director executiv adjunct, Tănase Mişoc - şef Serviciu, Mihaela Liuţă - şef Serviciu, Iuliana Voicu - şef Serviciu, Laura Bobe - şef Serviciu, Mihaela Talpalaru - director executiv, Viorica Ani Merlă - director executiv, Mihaela Stan - director executiv adjunct, Carmina Ionela Popescu - şef Serviciu, Octavia Bărdaşu - şef Serviciu, Georgiana Bratu - şef Serviciu, Mădălina Vascu-Laciu - director executiv, Cristina Laurenţia Itoafă - şef Serviciu, Nicolai Nuţu - şef Serviciu, Luiza Elena Tănase - arhitect-şef, Nicoleta Constantin - şef Serviciu, Georgiana Gospodaru - director executiv, Nicoleta Florescu - şef Serviciu, Mihai Balaban - şef Birou, Daniela Nanu - director executiv adjunct, Veaveghiul Borali - şef Serviciu, Ghiulnihal Mutalâp - şef Serviciu, Marcela Frigioiu - director executiv, Georgeta Gheorghe - director executiv adjunct, Oana Dobre - şef Serviciu, Lenuţa Petcu - şef Serviciu, Camelia Dudaş - director executiv, Monica Hagi - şef Serviciu, Sânziana Ene - şef Serviciu, Dorel Vârlan - şef Serviciu, Ionuţ Pripişi - director executiv adjunct, Daniel Bratu - director executiv adjunct, Dan Baltag - şef Serviciu, Ionuţ Dumitru - şef Serviciu, Mugurel Leonard Petcu - şef Serviciu, Adrian Constantin Untaru - şef Serviciu, Florin  Tudose - şef Serviciu, Mihaela Rodica Nache -şef Birou, Aurora Traşcă - director executiv, Doina Gheondea - director executiv adjunct, Irina Gavriz - şef Serviciu, Gheorghe Coman - şef Serviciu, Dragoş Morcov Manolache - şef Serviciu, Jenica Eugenia Munteanu - şef Serviciu, Mihaela Pătruţoiu - şef Serviciu, Adriana Stamat - director executiv, Antuanela Dancu - şef Serviciu, Mihaela Mihai - şef Birou, Liviu Pătraşcu - director executiv, Liviu Tramudana - şef Serviciu, Emil Andrei Mereuţă - director executiv, Ecaterina Velica - director executiv adjunct, Iuliana Zahariciuc - şef Serviciu, Ana Rodica Crăciun - şef Serviciu, Dezideriu Dudaş - şef Serviciu,  Ştefan Taran - şef Serviciu, Sorina Gherasim - şef Serviciu, Ionuţ Văduva - şef Serviciu, Georgeana Preoteasa - şef Serviciu, Noni Adrian Niculae Stângă - şef Birou, Elena Ghinea - şef Birou, Sanda Apostolide - şef Serviciu.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi vizualiza anunţul de participare la licitaţie, precum şi decizia Consiliului Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Au fost ridicate băncile de odihnă de pe Faleza Cazino din Constanța! Mobilierul urban, în curs de recondiționare (FOTO)

28 Feb 2023 2151

Branic SRL a câștigat și anul acesta contractul de livrare și montare a copertinelor pentru mobilierul urban din Constanța (DOCUMENTE)

04 Dec 2022 1300

Cine și-a adjudecat contractul de montare a copertinelor pentru băncile de odihnă din municipiul Constanța? (document)

07 Sep 2021 2936

Se înlocuiesc parasolarele băncilor de odihnă amplasate pe domeniul public din municipiul Constanța

12 Jun 2021 1481

Constănțeanul supărat „Criză medicală cauzată de COVID-19. Primăria Constanța să oprească investițiile neprioritare și să aloce bani pentru Spitalul de Boli Infecțioase”

30 Mar 2020 8358

Primăria Constanța achiziționează bănci de odihnă din lemn tropical, jardiniere și coșuri de gunoi

28 Mar 2020 8371

Municipalitatea îşi reevaluează bunurile mobile şi imobile Primăria Constanţa schimbă băncile din oraş

22 Sep 2016 2471