Parcul auto al CN APM Constanța va fi reînnoit (document)

Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța cumpără șase autoutilitare, pentru care va scoate din conturi circa 800.000 de lei.
 
În acest sens, CN APMC va organiza și desfășura o procedură publică pentru atribuirea contractului „Furnizare autoutilitare“, cu două loturi: lot 1 - furnizare o autoutilitară și lot 2 - furnizare cinci autoutilitare. Ofertele pot fi depuse până pe data de 22.09.2017, ora 15.00, urmând ca acestea să fie evaluate până la 18.10.2017, ora 18.00. Data-limită de valabilitate a ofertei este de 21.11.2017. Cuantumul garanției de participare este de 1.800 de lei pentru lotul 1 și de 6.200 de lei pentru lotul 2. Ofertanții vor face dovada furnizării, în ultimii trei ani, a produselor similare cu cele care fac obiectul achiziției, în valoare cumulată de cel puțin 180.000 de lei, la nivelul unuia sau al mai multor contracte.

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele care dețin funcții de decizie în cadrul CN Administrația Porturilor Maritime SA Constanța responsabile de atribuirea achiziției publice sunt: director general - Nicolae Dan Tivilichi; director general adjunct - Marian Tănase; director economic - Daniela Șerban; director coordonator - Ciprian Hanganu; șef Departament Achiziții Publice - Otilia Ifimov; șef Serviciu Juridic și Contencios - Tănase Iulian Pepi, șef Sucursală Servicii Port - Vicențiu Petrescu.

Condiții pentru furnizor 

Furnizorul se va obliga să predea/să pună la dispoziția achizitorului autoutilitarele la standardele și/sau performanțele prezentate în propunerea tehnică. De asemenea, acesta se obligă să furnizeze produsul, în termen de maximum 120 de zile calendaristice de la data când contractul începe să își producă efectele. De asemenea, furnizorul se obligă să despăgubească achizitorul împotriva oricăror reclamații / acțiuni în justiție ce rezultă din încălcarea unor drepturi de proprietate intelectuală (brevete, nume, mărci înregistrate), legate de echipamentele, materialele, instalațiile sau utilajele folosite pentru sau în legătură cu produsele achiziționate. Furnizorul are obligația de a efectua punerea în funcțiune și efectuarea probelor de funcționare în condiții normale de lucru și siguranță. Mai mult, acesta are obligația de a instrui personalul achizitorului ce va exploata produsul livrat; de a dispune de atelier service autorizat în județul Constanța; de a transmite comunicare scrisă achizitorului cu cel puțin două zile lucrătoare înainte de punerea la dispoziție a produsului.
 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de participare la licitație. 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Trei parcele de teren, situate în Porturile Constanța și Midia, pot fi închiriate de la CN APM Constanța. Licitația de atribuire se va desfășura în luna mai (DOCUMENT)

22 Apr 2024 495

Licitații Constanța CN APM Constanța investește în servicii de legătorie a documentelor (DOCUMENT)

27 Feb 2024 626

Licitații Constanța Licitație organizată de CN APM Constanța pentru securitate și detecție la incendii pentru clădirile instituției (DOCUMENT)

14 Feb 2024 645

INCD GeoEcoMar va elabora un studiu de amplasament a unor noi posturi de acostare la geamanduri în Portul Constanța (DOCUMENT)

09 Feb 2024 881

Investiție masivă în Portul Constanța! CN „Administrația Porturilor Maritime” SA Constanța, licitație de peste 85 milioane de euro (DOCUMENT)

07 Feb 2024 992

Licitație organizată de CN APM Constanța pentru modernizarea și extinderea infrastructurii de alimentare cu apă și canalizare în Portul Constanța (DOCUMENT)

06 Feb 2024 881

Licitație organizată de CN APM Constanța „desființată" de Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor. Ce decizii s-au luat?

24 Aug 2022 1551

Sistemul de securitate din Portul Constanța este întreținut de o companie controlată de firme din Cipru și Olanda

06 Aug 2022 3320

CN APM Constanța a semnat un contract cu Eximprod Engineering. Firma a avut litigii cu Primăria Constanța (DOCUMENT)

29 Jul 2022 2370

CN APM SA a semnat un contract cu o firmă din Constanța. Ce servicii vor fi furnizate (DOCUMENT)

23 Jun 2022 1001

CN Administrația Porturilor Maritime SA cumpără imprimante. Detalii din contract (DOCUMENT)

02 Jun 2022 1322

CN „Administrația Porturilor Maritime” SA Constanța a semnat un contract cu Iridex Group Salubrizare (DOCUMENT)

13 Apr 2022 2639

CN Administrația Porturilor Constanța a semnat un contract cu o firmă din București (DOCUMENT)

26 Dec 2021 3235

CN Administrația Porturilor Maritime Licitația pentru mai multe lucrări în Portul Constanța a fost anulată. Iată de ce

19 Aug 2021 2389

CN APM Constanța cumpără servicii de mentenanță hard și soft

28 Mar 2021 1924