Primăria Constanţa, gata să achite peste jumătate de milion de lei pentru imprimarea şi distribuirea tichetelor valorice (document)



Municipiul Constanţa lansează organizarea şi desfăşurarea unei proceduri de achiziţii pentru atribuirea contractului „Servicii de realizare a imprimatelor şi a serviciilor ce constau în asigurarea funcţionalităţii şi securităţii tichetelor valorice, precum şi distribuirea tichetelor valorice la domiciliul/reşedinţa/adresa de corespondenţă a persoanelor înscrise în programul RESPECT“.
 
Potrivit anunţului de invitaţie nr. 385807/14.03.2016, publicat pe licitatiapublica.ro, valoarea estimată a contractului este de 579.810,35 de lei. Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 28 martie, ora 9.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 11.00.
 
Obiectul contractului constă în achiziţionarea serviciului de imprimare şi distribuire a tichetelor sociale la domiciliul/reşedinţa/adresa de corespondenţă a persoanelor înscrise în programul RESPECT. Autoritatea contractantă va încheia, în urma aplicării procedurii de atribuire, un contract de prestări servicii cu un singur ofertant, prin care se vor asigura serviciile de realizare a imprimatelor şi a serviciilor ce constau în asigurarea funcţionalităţii şi securităţii tichetelor valorice, precum şi în distribuirea tichetelor valorice la domiciliul/reşedinţa/adresa de corespondenţă a destinatarilor.
 
Fiecare destinatar beneficiază de patru tichete valorice, cu valoarea nominală de 10 lei/tichet pentru fiecare tranşă. Numărul maxim estimat necesar de tichete valorice distribuite într-un an va fi de 1.328.000. Tichetele valorice se vor acorda de opt ori de an, pentru maximum 41.500 de persoane pe tranşă, în plic închis, la domiciliul/reşedinţa/adresa de corespondenţă a destinatarilor. În prima lună, se vor cumula doua tranşe, numărul maxim estimat de tichete fiind de 332.000. Imprimarea şi pregătirea plicurilor pentru distribuire se vor face pe baza comenzilor transmise de către autoritatea contractantă. Distribuirea tichetelor valorice se va efectua în perioada de acordare a pensiilor. Predarea plicurilor către persoanele înscrise în programul RESPECT se va face numai pe baza prezentării actului de identitate în original, cu confirmare de primire. Autoritatea contractantă are dreptul să păstreze în gestiune plicurile cu tichete nedistribuite, conform datelor specificate anterior, pe o perioadă de trei luni calendaristice de la data returnării de către prestator, pentru a fi predate destinatarilor.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele responsabile de organizarea, desfăşurarea şi atribuirea procedurii publice au fost: Decebal Făgădau - viceprimar cu atribuţii de primar, Gabriel Stan - viceprimar, Marcela Enache - secretar, Irina Roxana Pînzariu - director executiv, Fulvia Dinescu - director executiv adjunct, Tănase Mişoc - şef Serviciu, Mihaela Liuţă - şef Serviciu, Iuliana Voicu - şef Serviciu, Laura Bobe - şef Serviciu, Mihaela Talpalaru - director executiv, Viorica Ani Merlă - director executiv, Mihaela Stan - director executiv adjunct, Carmina Ionela Popescu - şef Serviciu, Octavia Bărdaşu - şef Serviciu, Georgiana Bratu - şef Serviciu, Mădălina Vascu-Laciu - director executiv, Cristina Laurenţia Itoafă - şef Serviciu, Nicolai Nuţu - şef Serviciu, Luiza Elena Tănase - arhitect-şef, Nicoleta Constantin - şef Serviciu, Georgiana Gospodaru - director executiv, Nicoleta Florescu - şef Serviciu, Mihai Balaban - şef Birou, Daniela Nanu - director executiv adjunct, Veaveghiul Borali - şef Serviciu, Ghiulnihal Mutalâp - şef Serviciu, Marcela Frigioiu - director executiv, Georgeta Gheorghe - director executiv adjunct, Oana Dobre - şef Serviciu, Lenuţa Petcu - şef Serviciu, Camelia Dudaş - director executiv, Monica Hagi - şef Serviciu, Sânziana Ene - şef Serviciu, Dorel Vârlan - şef Serviciu, Ionuţ Pripişi - director executiv adjunct, Daniel Bratu - director executiv adjunct, Dan Baltag - şef Serviciu, Ionuţ Dumitru - şef Serviciu, Mugurel Leonard Petcu - şef Serviciu, Adrian Constantin Untaru - şef Serviciu, Florin  Tudose - şef Serviciu, Mihaela Rodica Nache -şef Birou, Aurora Traşcă - director executiv, Doina Gheondea - director executiv adjunct, Irina Gavriz - şef Serviciu, Gheorghe Coman - şef Serviciu, Dragoş Morcov Manolache - şef Serviciu, Jenica Eugenia Munteanu - şef Serviciu, Mihaela Pătruţoiu - şef Serviciu, Adriana Stamat - director executiv, Antuanela Dancu - şef Serviciu, Mihaela Mihai - şef Birou, Liviu Pătraşcu - director executiv, Liviu Tramudana - şef Serviciu, Emil Andrei Mereuţă - director executiv, Ecaterina Velica - director executiv adjunct, Iuliana Zahariciuc - şef Serviciu, Ana Rodica Crăciun - şef Serviciu, Dezideriu Dudaş - şef Serviciu,  Ştefan Taran - şef Serviciu, Sorina Gherasim - şef Serviciu, Ionuţ Văduva - şef Serviciu, Georgeana Preoteasa - şef Serviciu, Noni Adrian Niculae Stângă - şef Birou, Elena Ghinea - şef Birou, Sanda Apostolide - şef Serviciu.
 
În secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza anunţul de participare la licitaţie.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

ZIUA LIVE Planurile lui Stelian Ion, candidatul dreptei unite pentru municipiul Constanța!

25 Apr 2024 307

Proiectul în atenția consilierilor locali Iată cât vor plăti consumatorii racordați la sistemul centralizat de termoficare din Constanța începând cu 1 aprilie (DOCUMENT)

25 Apr 2024 400

UPDATE. Procurorii din Constanța, percheziții în București, Ilfov și Cluj, pentru înșelăciune și șantaj!

25 Apr 2024 332

Un copil a fost lovit de mașină în municipiul Constanța

25 Apr 2024 567

Confort Urban SRL va primi în gestiune delegată mai multe străzi din Cartierul Tomis Plus din Constanța pentru asfaltare (DOCUMENT)

25 Apr 2024 293

Cu acordul Primăriei Constanța, Alessia Pro Trans Spedition SRL va construi hale pentru depozitare pe strada Interioară 3

24 Apr 2024 449

IPJ Constanța Bărbat de 36 de ani din Mangalia, dat dispărut

24 Apr 2024 395

Proiectul, pe masa consilierilor locali Chioșcul alimentar situat la parterul Școlii Generale nr. 15 „Grigore Antipa" din Constanța poate fi închiriat (DOCUMENT)

24 Apr 2024 322

Terenul în suprafață de 880 mp de pe strada Mircea cel Bătrân din Constanța, dat în folosință gratuită Parohiei „Schimbarea la față″, Biserica Greacă (DOCUMENT)

24 Apr 2024 449

Știri Constanța Activități preventive ale polițiștilor în grădinițe, școli și licee

23 Apr 2024 421

Astăzi reîncepe acțiunea de dezinsecție, dezinfecție și deratizare în piețele din Constanța

23 Apr 2024 358

Ședință CLM Constanța Situația unor terenuri din municipiul Constanța, în atenția consilierilor locali. Unde sunt situate(DOCUMENT)

23 Apr 2024 398

ZIUA LIVE Horia Constantinescu, candidatul PSD la Primăria Constanța - „Lucrurile pot fi făcute cu condiția că trebuie să fii pe teren“ (GALERIE FOTO+VIDEO)

23 Apr 2024 582

Caietul de sarcini și Fișa de date, în atenția consilierilor locali Chioșcul alimentar, situat în corpul C3 al Liceului Tehnologic „Tomis" din Constanța, poate fi închiriat (DOCUMENT)

23 Apr 2024 312

Cumpărări directe ABADL a bătut palma cu Kity Krentz SRL, din Constanța! Vizată, zona de îmbăiere aferentă litoralului Mării Negre

23 Apr 2024 494