20 Dec, 2019 12:45
1909
Precizăm că beneficiarul/utilizatorul are obligația să înfiinţeze, să completeze şi să transmită Registrul electronic de evidenţă a zilierilor conform metodologiei şi modelului ce urmează a fi stabilite în termenul legal prevăzut de 60 de zile,prin ordinul ministrului muncii şi protecției sociale, să înregistreze, în Registrul electronic de evidenţă a zilierilor, toţi zilierii cu care exercită activităţi cu caracter ocazional, să transmită registrul electronic, zilnic, înainte de începerea activităţii de către fiecare persoană care urmează să se afle într-un raport de muncă cu beneficiarul, transmite ITM.
„Inspectia Muncii este o aplicație modernă, ușor de utilizat, care vine în sprijinul angajatorilor și va reprezentasingura modalitate legală de înregistrare a activităților prestate de zilieri, fiind atât în avantajul angajatorului, cât și al lucrătorului, ambii beneficiind, astfel, de protecția legii.Totodată, țin să mulțumesc public echipei de lucru care, prin mult efort șitenacitate, a făcut posibilă realizarea acestei prime aplicații mobile din administrația publică centrală.”- Dantes Nicolae Bratu, inspector general de stat.
Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: