Spitalul Judeţean Constanţa caută un agent economic care se va ocupa de dezinsecţie și deratizare (document)

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa scoate din conturi 297.941,28 lei pentru contractul de achiziţie publică „Servicii de dezinsecţie interioară, dezinsecţie exterioară şi de deratizare“.
 
Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse până pe data de 12.04.2019, ora 15:00. Acestea vor fi deschise în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră. Serviciile de dezinsecţie interioară, dezinsecţie exterioară şi deratizare a spaţiilor din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa vor fi prestate la secţiile exterioare (Secţia Dermato-Venerice, Secţia Psihiatrie Palazu Mare, Secţiile TBC Osteoarticular şi TBC Pneumologie Agigea, Secţia Recuperare Medicală, Fizică şi Balneo Eforie Sud, Serviciul Medicină Legală, Casa Soarelui şi Ambulatoriu integrat). Lucrările de dezinsecţie vor fi periodice, la intervale variind între 1 şi 3 luni. Lucrările de deratizare se vor face la nevoie, dar nu la perioade mai mari de 6 luni, de preferat primăvara şi toamna.
 

Responsabili de atribuirea contractului

 
Persoanele cu funcţii de decizie care au legătură cu procedura de atribuire, precum şi orice alte persoane din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentelor achiziţiei şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: ş.l. dr. Grasa Cătălin Nicolae - manager, ec. Munteanu Natalia - director financiar-contabil, ş.l. dr. Obadă Bogdan - director medical, as. licenţiat Banu Cornelia - director de îngrijiri, dr. Disea Monica - şef Serviciu prevenire IAAM, dr. Sant Ion Felicia - Serviciu prevenire IAAM, şef Serviciu Financiar Contabilitate Buget, ec. Niculescu Eugen - Serviciul Financiar Contabilitate, ec. Dobrescu Marian - Serviciul Financiar Contabilitate, cons. jr. Gherghina Carmela Endora - Serviciul Juridic, cons. jr. Săndulescu Mariana - Serviciul Juridic, Dumitrescu Bianca - şef Serviciu Achiziţii, ref. Sup. Ștefan Cristina - Serviciul Achiziţii.
 

Condiţii pentru ofertanţi

 
Societăţile ofertante vor prezenta lista principalelor prestări de servicii de dezinsecţie interioară, dezinsecţie exterioară şi deratizare, similare celor care fac obiectul achiziţiei, efectuate în ultimii trei ani cu indicarea valorilor, datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi. Ofertantul trebuie să demonstreze că a prestat servicii similare cum ar fi: dezinsecţie interioară, dezinsecţie exterioară şi deratizare similare celor care fac obiectul achiziţiei cu o valoare cumulată de cel puţin 148.970,64 lei (la nivelul unui contract sau al mai multor contracte), reprezentând valoarea celui mai mare contract subsecvent.
 
Experienţa similară se dovedeşte prin prezentarea de documente emise sau contrasemnate de beneficiari publici sau privaţi, cum ar fi certificat constatator/recomandare sau alte documente echivalente, pentru contractele prezentate în listă, din care să rezulte valori, perioade de prestare, beneficiari, precum şi modul de îndeplinire a contractului.
 

Date din caietul de sarcini

 
Produsul folosit pentru dezinsecţie trebuie să îndeplinească următoarele cerinţe: să vor utiliza substanţe cu spectru larg de combatere insecticidă, atât a insectelor zburătoare, cât şi a celor târâtoare (gândacii de bucătărie, molii, ploşniţe, muşte, purici, dăunători de depozite, viespi şi furnici, precum şi a căpuşelor din spaţiile exterioare; să poată fi folosit în prezenţa bolnavilor şi să nu aibă efect toxic inhalator, să nu afecteze activităţile din arealul în care se acţionează, să fie biodegradabile, să nu se acumuleze în mediul înconjurător, neinflamabile şi să nu prezinte riscuri de incendii sau explozii. Pentru spaţiile interioare se va folosi insecticid carbamic, iar în secţiile Nou-născuţi, Neonatologie, ATI Adulţi, ATI Copii, se vor folosi substanţe de dezinsecţie sub formă de gel insecticid. Dezinsecţia exterioară se va face cu atomizoare la sol.
 
Prestatorul are obligaţia de a presta serviciile cu profesionalism şi promptitudinea cuvenită angajamentului asumat în conformitate cu cerinţele din caietul de sarcini. De asemenea, prestatorul are obligaţia de a supraveghea prestarea serviciilor, de a asigura resursele umane, materiale echipamentele şi orice alte asemenea necesare îndeplinirii contractului. La acestea se adaugă respectarea legislaţiei specifice din domeniul protecţiei muncii, securităţii şi sănătăţii în muncă pe toată perioadă de derulare a contractului pentru angajaţii săi.
 
Prestatorul va fi pe deplin responsabil pentru prestarea serviciilor în conformitate cu graficul de prestare ce va reprezenta anexa la contract. Totodată, prestatorul va fi răspunzător atât de siguranţa tuturor operaţiunilor şi a metodelor de prestare utilizate, cât şi de calificarea personalului calificat pe toată perioada de derulare a contractului.
 

În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Cumpărări directe Constanța Spitalul Județean Constanța investește în servicii de prelucrare date (DOCUMENT)

12 Apr 2024 437

Investiție de 3,2 milioane de euro la Spitalul Județean Constanța! Licitație deschisă pentru un sistem robotic dedicat intervențiilor ortopedice (DOCUMENT)

12 Apr 2024 500

UPDATE Unui bărbat i s-a făcut rău pe stradă, în Constanța. A fost transportat la spital

10 Apr 2024 892

Licitații publice CJC O companie din Craiova va promova „Departamentul Sănătatea mamei și copilului din cadrul Spitalului Clinic Județean de Urgență Sf. Apostol Andrei Constanța“

06 Apr 2024 599

Brancardier din Spitalul Județean Constanța, acuzat de trafic de influență, achitat

02 Apr 2024 673

Cumpărări directe Constanța Spitalul Județean Constanța, asigurat prin Omniasig Vienna Insurance Group SA (DOCUMENT)

31 Mar 2024 577

Se fac angajări la Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei” Constanța

30 Mar 2024 1214

Locuri de muncă Constanța Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei” angajează. Detalii

25 Mar 2024 1052

Ședință CJ Constanța Aprobarea situațiilor financiare la finalul anului 2023 a instituțiilor și serviciilor publice finanțate integral sau parțial din bugetul local, pe ordinea de zi (DOCUMENT)

24 Mar 2024 615

Ședință CLM Constanța Aprobarea organigramei și a statului de funcții ale Spitalului Clinic de Boli Infecțioase Constanța, pe ordinea de zi (DOCUMENT)

24 Mar 2024 524

Bolile de rinichi, a opta cauză de deces la nivel mondial. Atenționările medicilor de la Spitalul Clinic Județean de Urgență Constanța

14 Mar 2024 824

Scandal în holul Unităţii de Primiri Urgenţe din Spitalul Judeţean Constanţa! S-a lăsat cu o trimitere în judecată, după șase ani de anchetă

13 Mar 2024 1092

Licitații publice CJC organizează o nouă achiziție pentru reabilitarea bazinelor de tratament de la secția de Balneologie din Eforie-Sud

12 Mar 2024 664

Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei”, Constanța, scoate la concurs un post vacant. Iată ce trebuie să faci

11 Mar 2024 1108

LIVE Text Mariana Gâju, alături de membrele OFSD, celebrează femeile la Spitalul Județean Constanța (FOTO+VIDEO)

08 Mar 2024 847