Actualitate

Strategii de marketing şi de promovare a unui produs turistic integrat, la CCINA Constanţa. Parteneriat cu Asociaţia „Dunărea“ din Bulgaria (galerie foto)

Camera de Comerţ, Industrie, Navigaţie şi Agricultură Constanţa a organizat, ieri, masa rotundă din cadrul proiectului de dezvoltare şi promovare a unui produs turistic cultural integrat pe ruta „Frontiera romană în regiunea transfrontalieră România - Bulgaria“. Proiectul este finanţat prin Programul Interreg V-A România - Bulgaria şi este implementat de Asociaţia Municipalităţilor Dunărene „Dunărea“ din Bulgaria, în parteneriat cu CCINA Constanţa.
 
La evenimentul de ieri au participat Dănuţ Jugănaru - directorul CCINA Constanţa, Maria Tzankova Hristova - de la Asociaţia Municipalităţilor Dunărene „Dunărea“ din Ruse, Bulgaria, Decebal Făgădău - primarul municipiului Constanţa, reprezentanţi ai ONG-urilor, operatori de turism, istorici, muzeografi, oameni de cultură şi persoane interesate de dezvoltarea turismului istoric şi cultural.
 
În cadrul evenimentului au fost prezentate activităţile principale care s-au derulat în cadrul proiectului şi au fost dezbătute temele principale pentru elaborarea unei strategii de marketing şi promovare a unui produs istoric integrat.
 
„Pe malul bulgar al Dunării există multe vestigii romane care nu au fost valorificate. Prin acest proiect, se vrea valorificarea acestor obiective turistice. Traseele culturale şi istorice vor contribui la creşterea numărului de turişti de pe litoralul românesc. Vom face o strategie unitară împreună cu partenerii bulgari“, a declarat directorul CCINA, Dănuţ Jugănaru.
 
La rândul său, Maria Tzancova a subliniat importanţa dezvoltării strategiei comune de marketing privind promovarea acestor trasee culturale. Şi primarul Decebal Făgădău a vorbit despre faptul că municipiul Constanţa are foarte multe vestigii. „Astfel de proiecte culturale sunt importante! Acestea trebuie să deschidă calea proiectelor de infrastructură. Invităm partenerii bulgari să scriem cât mai multe proiecte“, a subliniat şeful administraţiei publice locale.
 
Bugetul total al proiectului este de 908.408,15 euro. Acesta a fost demarat pe data de 3 februarie 2017 şi va fi finalizat pe 2 februarie 2018.
 
Obiectivul principal al proiectului îl reprezintă valorificarea moştenirii romane din regiunea de graniţă şi a valorilor culturale, prin realizarea unui produs turistic comun integrat. Această acţiune reflectă cel mai bine potenţialul de dezvoltare al turismului cultural din regiunea cross border, iar cel mai bun rezultat este produsul turistic comun integrat, care reprezintă cea mai bună modalitate de utilizare a potenţialului regiunii. Această acţiune va îmbunătăţi folosirea moştenirii culturale romane din regiunea de graniţă, având ca ţintă finală creşterea potenţialului economic al comunităţilor, ceea ce duce şi la atingerea obiectivului programului.
 
Prin dezvoltarea unui produs turistic comun, toate părţile interesate pot promova, prin intermediul expoziţiilor de turism, al conferinţelor, al televiziunii, al site-urilor web sau al altor mijloace de comunicare, acest traseu turistic istoric şi cultural. În acest sens, turiştii locali şi străini, organizaţi sau nu în grup, vor fi atraşi către situri şi colecţiile de obiecte.
 
Principalul rezultat al proiectului este dezvoltarea şi îmbunătăţirea unui produs turistic: ruta frontiera romană din regiunea de graniţă România - Bulgaria. Proiectul are în vedere realizarea unei strategii comune de dezvoltare, îmbunătăţire şi inovare, precum şi o strategie de marketing şi promovare a unui produs turistic. Grupurile-ţintă sunt: autorităţi naţionale, autorităţi locale, turişti străini, turişti români şi bulgari din afara ariei eligibile a programului, turişti din zona eligibilă, tur-operatori şi agenţii de turism din regiune, unităţi de cazare, organizaţii non-profit din domeniul turismului.

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Curs de perfecționare, organizat de CCINA Constanța

21 Jan 2019 241

Constănţenii, aşteptaţi la primul târg de îmbrăcăminte şi încălţăminte organizat de CCINA în anul 2019

18 Jan 2019 825

Eveniment aniversar la CCINA Constanţa Centrul Enterprise Europe Network, 10 ani de activitate

14 Dec 2018 724

Delegaţia CCI Lesvos (Lesbos) la Constanța, în vizită la CCINA (galerie foto)

03 Dec 2018 298

CCINA Constanţa şi OSIM Bucureşti premiază inovaţia „Trofeul Creativităţii“ a ajuns, în acest an, la Sterk Plast SRL (galerie foto)

28 Nov 2018 780

„Trofeul Creativităţii“, organizat de CCINA Constanţa, a ajuns la cea de-a XVI-a ediţie

27 Nov 2018 628

Constănţenii, aşteptaţi la ediţia de iarnă a TINIMTEX, organizată de CCINA Constanţa

20 Nov 2018 1557

Târg cu produse tradiţionale de Ziua Dobrogei, la Pavilionul Expoziţional. Ce surprize le sunt pregătite constănţenilor (galerie foto)

15 Nov 2018 1286

Solid House SRL, premiată de CCINA la Topul Judeţean al societăţilor din judeţul Constanţa (galerie foto)

03 Nov 2018 871

LIVE TEXT. Eveniment important pentru oamenii de afaceri Firmele de top din judeţ, răsplătite de CCINA Constanţa (galerie foto+video)

01 Nov 2018 1434

CCINA Constanța ne invită la Zilele Dobrogei - expoziție de produse, gastronomie și vinuri din Dobrogea

25 Oct 2018 1189

Târgul TINIMTEX, specializat pe articole din piele şi blană, organizat de CCINA Constanţa, îşi deschide porţile

23 Oct 2018 3004

În premieră CJC, CCINA şi Primăria Constanţa organizează „Zilele Dobrogei“, în perioada 14 - 17 noiembrie, la Pavilionul Expoziţional (document)

20 Oct 2018 1096

CCINA Constanţa şi Fundaţia Laufer, despre soluţiile de finanţare pentru internaţionalizarea afacerilor româneşti (galerie foto)

13 Oct 2018 1073

Oameni de afaceri turci, la Constanţa Protocol de colaborare semnat între CCINA Constanţa şi CCI Iskenderun din Turcia (galerie foto)

12 Oct 2018 1122