Actualitate

Sume uriaşe pentru dragaj CN APM SA va adânci porturile maritime Constanţa şi Mangalia (document)

Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime Constanţa (CN APMC) intenţionează să execute operaţiuni de dragaj de întreţinere la bazinele şi şenalele porturilor maritime şi să realizeze aceste lucrări în zonele afectate de situaţii neprevăzute apărute pe perioada derulării contractului.
 
În acest sens, CN APMC anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Dragaj de întreţinere în porturile maritime“, în valoare estimată de 27.000.000 de lei. Obiectul prestaţiei îl constituie execuţia operaţiunilor de dragaj de întreţinere în bazinele şi şenalele porturilor maritime, dar şi realizarea acestor lucrări în zonele afectate de situaţii neprevăzute apărute pe perioada derulării contractului.
 
Volumul care se va draga pe o perioadă de maximum 24 de luni va fi de 1.000.000 mc. Volumele exacte din zonele de dragaj se vor calcula în vederea decontărilor pe baza ridicărilor hidrografice efectuate înainte şi după dragaj, de către beneficiar. Se vor executa lucrări de dragaj până la încadrarea în valoarea contractuală.
 
Societăţile interesate de acest contract vor depune ofertele până pe data 2.07.2018, ora 16.00. Acestea vor fi deschise pe data de 30.10.2018, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare va fi de 270.000 de lei. Termenul în care entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este a zecea zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Termenul-limită până la care ofertantul poate să adreseze solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 15 zile înainte de data-limită de depunere a ofertelor. La solicitările adresate după acest termen entitatea contractantă nu va răspunde. Ofertanţii vor demonstra că au executat, în ultimii cinci ani, lucrări de dragaj. Valoarea cumulată trebuie să fie de cel puţin 15.000.000 de lei, la nivelul unuia sau al mai multor contracte.
 

Responsabili de atribuirea contractului

 
Persoanele cu funcţie de decizie responsabile de organizarea, desfăşurarea şi atribuirea procedurii de achiziţie publică sunt: director general - Dan Nicolae Tivilichi, director general adjunct - Marian Tănase, director economic - Daniela Şerban, director tehnic - Ion Tomescu, şef Departament Achiziţii Publice - Otilia Ifimov, şef Serviciu Juridic si Contencios - Tănase Iulian Pepi, şef Birou Control Financiar Preventiv - Adina Nicoleta Gamalan, şef Cadastru şi Evidenţe Funciare - Liliana Mihai.
 
Contractul nu intră sub incidenţa acordului privind contractele de achiziţii publice şi nu poate fi împărţit în loturi. Criteriul de atribuire va fi preţul cel mai scăzut. Banii provin din fonduri proprii, iar forma juridică pe care o va lua grupul de operatori economici căruia i se va atribui contractul trebuie să fie Asociere, conf. art. 66 din Legea nr. 99/2016.
 
Sectoarele de dragaj şi bazinele incluse în fiecare sector sunt: bazinul danelor 12-21, din portul Constanţa, şenal de acces către B01 din portul Constanţa, bazinul danelor RR3-RR4-D39, bazinul danelor de pasageri şi DRR 5 din portul Constanţa, bazinul danelor 71 şi 74 din portul Constanţa, bazinul de manevră din portul Constanţa, bazinul danelor 77 din portul Constanţa, şenalul de acces în port, bazinul danelor 89-90 din portul Constanţa, bazinul danelor 91-94 din portul Constanţa, bazinul danelor 1260131 din portul Constanţa; şenalul de acces în portul Mangalia, bazinul de manevră din portul Constanţa, bazinul danei tehnice din portul Mangalia, bazinul danelor 1 şi 2 portul Mangalia şi bazinul şantierului naval din portul Mangalia.
 
Lucrările de dragaj în bazinele unde au fost delimitate prin coordonate subzone cu materiale ce nu pot fi dragate (calcar, stânca) vor fi considerate finalizate, în sensul că dragajul a fost efectuat până la cota la care dragajul este posibil de realizat cu utilajele de dragaj utilizate de către antreprenor. Lucrările de dragaj se execută atât în bazine, până la o distanţă de 15 m de la faţa cheiului, cât şi în zona limitrofă cheiurilor, pe o lăţime de 15 m de la faţa acestora. Pentru aceste lucrări trebui să asigure utilaje corespunzătoare tipului de dragaj necesar în zona respectivă. În funcţie de priorităţile operaţionale, se va stabili ordinea execuţiei lucrărilor în interiorul fiecărui sector prin dispoziţie de dragaj în bazine, emisă de beneficiar.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Două societăţi vor furniza papetărie Companiei Naţionale Administraţia Porturilor Maritime Constanţa (document)

22 Jan 2019 277

D.O. Style 99 SRL se va ocupa de întreţinerea liniilor CF din Portul Constanţa. Contract de peste jumătate de milion de lei (document)

19 Jan 2019 475

A fost solicitat acordul de mediu pentru repararea digului de sud din Portul Midia

14 Jan 2019 281

San Electroterm Grup şi Euro Construct, contracte adjudecate de la CN APM Constanţa. Ce servicii vor presta (document)

12 Jan 2019 338

Centralele termice aflate în Portul Constanţa Sud - Agigea, alimentate de Almatar Trans din Prahova (document)

12 Jan 2019 323

O firmă din Caraş Severin a bătut palma cu CN APM Constanţa. Iată ce va livra! (document)

11 Jan 2019 444

CN APM Constanţa Pasarela de pietoni de la Poarta 2 a Portului Constanţa va fi reabilitată (document)

08 Jan 2019 738

Portul Constanţa se îmbogăţeşte cu o platformă de beton pentru depozitarea mărfurilor containerizate. Cine este investitorul

07 Jan 2019 519

Bunurile proprietate publică şi privată din cadrul CN APMC, asigurate de Omniasig Vienna Insurance Group. Detalii (document)

29 Dec 2018 610

Ave Tebia SA a bătut palma cu CN APM Constanţa SA. Ce contract şi-a adjudecat societatea (document)

28 Dec 2018 329

Atribuire prin negociere directă UTI Servicii şi Mentenanţă a mai semnat un contract cu CN APM Constanţa (document)

28 Dec 2018 406

CN APM Constanţa Mandatele administratorilor provizorii Elena Petraşcu şi Mirela Matichescu, prelungite. Ce salarii vor încasa lunar

28 Dec 2018 681

Instalații noi de paratrăsnet, achiziționate de Compania Națională Administrația Porturilor Maritime Constanța (document)

24 Dec 2018 333

Ofertele pot fi depuse până pe 10 ianuarie 2019 Parcul auto al CN APM Constanţa va fi reînnoit (document)

22 Dec 2018 497

Securitatea porturilor Constanța, Midia și Mangalia, precum și a terminalului de pasageri, evaluată de CN APM Constanța (document)

20 Dec 2018 311