29 Aug, 2019 00:00
1711
Claudia CORBU
Pentru a rămâne în funcția de administrator de bloc, persoanele fizice atestate în acest sens trebuie să dețină și un certificat de calificare profesională, potrivit legislației ce vizează activitatea asociațiilor de proprietari. Termenul limită stabilit de lege pentru a se achita de această obligație era sfârșitul lunii septembrie 2019, însă autoritățile au amânat până la 1 ianuarie 2021 acest termen de conformare, printr-un proiect de ordonanță adoptat marți de către Guvern.
Termenul inițial stabilit de legislație pentru a conformare era 28 septembrie 2019. „Termenul prevăzut la art. 106 din Legea nr. 196/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 660 din 30 iulie 2018, referitor la data de la care persoanele fizice atestate pentru funcția de administrator în conformitate cu prevederile Legii nr. 230/2007 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari, cu modificările și completările ulterioare, pot îndeplini funcția de administrator de condominii numai dacă obțin certificate de calificare profesională care dovedesc calificarea profesională pentru a îndeplini ocupația de administrator de condominii, conform legii, se prorogă până la data de 1 ianuarie 2021”, este articolul unic din ordonanța adoptată de către Guvernul României săptămâna aceasta.
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: