07 Jul, 2022 09:41
1052
„Din acest moment trenurile de marfă care vin din Ucraina, via Republica Moldova, pot descărca cerealele direct în Portul Galați, fară a mai avea nevoie de transbordare la frontieră.
Cerealele care vor ajunge astfel rapid în Portul Galați pot fi transferate mult mai eficient pe barje sau pot fi depozitate în silozul din port, care are o capacitate de 25.000 de tone.
Pentru repunerea în funcțiune a acestei linii de cale ferată cu ecartament larg, CFR Infrastructură a executat o serie lucrări specifice: înlocuirea a 780 traverse din lemn speciale de 2,80 m; înlocuirea a 246 de traverse din lemn speciale de pe aparate de cale și pe linia încălecată; înlocuirea a 5,382 de tone de materialul mărunt de prindere; completarea prismei cu 385 de tone de piatră spartă; executarea burajelor tehnologiceׅ“, a publicat ministrul pe facebook.
„Redeschiderea acestei linii feroviare cu ecartament larg, în lungime totală de 3,58 km, va avea un impact economic important pentru transportul feroviar de marfă, atât prin creșterea traficului pe teritoriul României, dar și a transporturilor de cereale din Ucraina, care vor intra direct în Portul Galați, pe la granița cu Republica Moldova (CFM).“, se arată în postaea CFR SA.
„Continuăm lucrările de reparații la linia CF Galați Mărfuri - Port Docuri - Siloz (1,16 km) – ecartament normal, începute pe 4 iulie 2022.“, au conchis cei de la CFR SA.
Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: