02 Nov, 2020 18:54
43672
Iulia Boieriu de la Graffiti PR, agenția de PR pentru McDonald’s în România a precizat: Ca parte a strategiei noastre de a le oferi clienților cea mai bună experiență McDonald’s, continuăm să facem investiții semnificative pentru a aduce cea mai nouă tehnologie în restaurantele noastre. Restaurantul McDonald’s Delfinariu este închis timp de două săptămâni pentru renovare. La redeschidere, restaurantul va avea un interior nou și va integra noul sistem digital McDonald’s. Modernizarea restaurantului constă în remodelarea completă a bucătăriei și mai multe facilități de comandă, mai rapide și mai ușoare.
Astfel, clienții vor putea plasa singuri comanda pe kiosk-uri, o vor putea personaliza în funcție de preferințe și vor putea alege să plătească în siguranță direct la kiosk, contactless. Mai mult, utilizatorii aplicației de mobil McDonald’s vor putea scana ofertele direct la aceste ecrane de comandă. Suntem încântați să le prezentăm clienților noștri restaurantul McDonald's Delfinariu cu noile funcționalități foarte curând.
În acest moment, peste 40 de restaurante McDonald’s din cele 86 din țară au noua tehnologie integrată.
Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: