Administratie locala

Au fost emise certificatele de urbanism Seaview Media începe degajarea domeniului public de panouri publicitare şi mesh-uri


Contractul de panotaj dintre Primăria Constanţa şi firma prietenă a lui Mazăre, care a dus la amplasarea celor 647 de panouri publicitare în tot municipiul, s-a încheiat în iulie anul acesta. Acest contract, ce a adus o imagine urbanistică dezastruoasă timp de 15 ani, a fost total nefavorabil pentru Primăria Constanţa. Sumele mari încasate pentru publicitatea afişată pe aceste panouri s-au dus în buzunarele firmei prietene a lui Mazăre (Seaview Media) şi mai puţin în bugetul administraţiei locale.
 
Pe portalul municipalităţii se află în dezbatere publică noul regulament privind panotajul stradal, care a fost reactualizat în conformitate cu legislaţia în vigoare, apoi va fi supus votului Consiliului Local Municipal. Ulterior, se va organiza o nouă licitaţie.
 
Deoarece panourile publicitare erau amplasate pe domeniul public şi privat al municipiului, procedura de eliberare a domeniul public de către Seaview Media va dura câteva luni. Societatea a început să obţină autorizaţii de desfiinţare pentru aceste panouri şi ulterior e obligată să readucă domeniul public la starea iniţială.

Primăria municipiului Constanţa a eliberat chiar ieri mai multe certificate de urbanism pentru desfiinţarea unor panouri amplasate pe: bulevardul Aurel Vlaicu - zona Metrou, bulevardul Tomis, străzile Ştefan cel Mare sau Mihăileanu, şoseaua Mangaliei, strada Grozeşti, bulevardul Mamaia, zona Dolce Vita şi hotel Parc.
 

Despre Seaview Media SRL

 
Conform datelor de la Registrul Comerţului, firma Seaview Media SRL a fost înfiinţată în 2000 şi are sediul social în Constanţa. Capitalul social, de 2.000 de lei, este deţinut de Elena Geraldina Neagoe, cu 1% din capital, Carmen Antoanela Stăncescu, cu 1%, Emilian Schwartzenberg, cu 38%, Sorin Ionuţ Barbu, cu 55%, şi Oana Mihaela Schwartzenberg, cu 5% din capital. Administratorul firmei, care desfăşoară activităţi ale agenţiilor de publicitate şi servicii de reprezentare media, este Sorin Ionuţ Barbu. 
 
Citeşte şi:
 
Contractul de panotaj din municipiul Constanţa s-a încheiat. Prietenul lui Mazăre, nevoit să-şi desfiinţeze cele 647 de panouri publicitare (galerie foto)

 
 

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Sătui de batjocură, jurnaliștii de la Info Sud-Est lansează expoziția-manifest „Palatul Reginei“

15 Jul 2019 1593

Activităţi de publicitate doar în relaţie directă cu Primăria Constanţa PMP spune NU panotajului stradal din municipiu

04 Jul 2019 729

Ce prevede regulamentul local de publicitate la nivelul municipiului Constanța

03 Jul 2019 568

Contractul de panotaj din municipiul Constanţa s-a încheiat. Prietenul lui Mazăre, nevoit să-şi desfiinţeze cele 647 de panouri publicitare (galerie foto)

02 Jul 2019 8433

Anul trecut au plătit 10.000 de euro! CJC cumpără servicii pentru standul de la Târgul de Turism al României

10 Feb 2019 546

Consiliul Judeţean Constanţa participă la Târgul de Turism al României. 10.000 de euro pentru un stand!

27 Oct 2018 766

Riseproject.ro #Panama_papers - Elan Schwartzenberg, urmele din Caraibe (document)

08 Apr 2016 3102

Christian Gigi Chiru „Carnavalul electoral sufocă oraşele”

02 Apr 2015 1121

Senatorul Christian Gigi Chiru a susţinut în Parlament declaraţia politică „Carnavalul electoral sufocă oraşele”

02 Apr 2015 862