08 Dec, 2018 00:00
2037
Lavinia SICLITARU
Primăria Municipiului Constanţa îi invită pe constănţeni să evalueze calitatea serviciilor prestate de instituţie.
Reprezentanţii Primăriei susţin că sunt preocupaţi de îmbunătăţirea continuă a calităţii serviciilor, inclusiv prin implementarea sistemului de management al calităţii în conformitate cu standardele în vigoare.
Sondajul cuprinde 13 întrebări, cum ar fi: „În ce măsură serviciile publice oferite de Primăria Municipiului Constanţa vă satisfac aşteptările?”, „Aţi contactat vreodată, în ultimele 12 luni, unul sau mai multe servicii ale Primăriei Municipiului Constanţa?”, „Ce modalitate aţi ales pentru a contacta Primăria?”, „Care a fost motivul pentru care v-aţi adresat Primăriei?”, „Aţi fost mulţumit de răspunsul primit?”, „Care a fost motivul pentru care NU aţi fost mulţumit?” sau „Per ansamblu, cât de mulţumit sunteţi de activitatea Primăriei Constanţa?”
Constănţenii interesaţi pot formula propuneri privind activitatea Primăriei Municipiului Constanţa.
Sondajul poate fi accesat la adresa:
https://goo.gl/forms/CMCgP8ZpqQ6DRCn12.
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: