Eşti absolvent de Studii Economice? Primăria comunei Limanu îşi reîntregeşte efectivul



Primăria comunei Limanu îşi sporeşte efectivul. Instituţia organizează concurs pentru ocuparea unei funcţii publice de inspector clasa I, asistent în cadrul Biroului de Buget Finanţe, Contabilitate, Taxe şi Impozite Locale, Contracte, Autorizare, Control. Examenul pentru ocuparea funcţiei temporar vacante se va desfăşura în două etape: pe 2 martie, de la ora 10.00, este programată proba scrisă, urmând ca, pe 4 martie, cei calificaţi să se prezinte la interviu, probă care va avea loc tot de la ora 10.00.

Candidaţii care îşi doresc să ocupe funcţia disponibilă trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de articolul 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare. De asemenea, doritorii trebuie să fie absolvenţi de studii superioare economice, să deţină cunoştinţe de utilizare a calculatorului şi să aibă o vechime de cel puţin 12 ani în specialitatea studiilor. Dosarele se vor depune în maximum şapte zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României, adică până pe 27 februarie, la sediul Primăriei Limanu. Mai multe detalii, precum şi bibliografia de concurs se găsesc la sediul instituţiei, dar şi la numărul de telefon 0241.858.204.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nu exista articole asemanatoare.