25 Nov, 2019 00:00
3781
Lavinia SICLITARU
Comisia nr. 2 de organizare şi dezvoltare urbanistică, realizarea lucrărilor publice, protecţia mediului înconjurător, conservarea monumentelor istorice şi de arhitectură analizează în şedinţa de astăzi oportunitatea aprobării înfiinţării unei comisii de identificare şi inventariere a monumentelor istorice de pe raza teritorială a municipiului Constanţa.
Comisia va fi stabilită prin dispoziţie de primar şi va fi formată din reprezentanţi ai Direcţiei de Urbanism din cadrul Primăriei Constanţa, ai Direcţiei de Patrimoniu şi Cadastru, ai Direcţiei Administraţie Publică Locală, ai Direcţiei Gestionare Servicii Publice, un reprezentant al Direcţiei Judeţene de Cultură, un altul al Muzeului de Istorie Naţională şi Arheologie Constanţa. Şi primarul municipiului va avea propriul reprezentant în cadrul Comisiei de Inventariare a Monumentelor.
Comisia îşi va desfăşura activitatea în baza unui regulament care trebuie aprobat până la sfârşitul acestui an
(vezi secţiunea “Documente”).
În termen de trei luni de la aprobarea regulamentului, Comisia va prezenta un raport de activitate, inclusiv propuneri de trecere în domeniul public sau privat al municipiului Constanţa a monumentelor istorice identificate. Proiectul de hotărâre va intra la vot în această săptămână în cadrul şedinţei de CLM ordinare de vineri, 29 noiembrie a.c.
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: