În urma reoganizării vor avea loc testări profesionale Primăria Constanța are o nouă organigramă! De când intră în vigoare? (DOCUMENTE)

  • Primarul Vergil Chițac a emis dispoziția pentru aplicarea dispoziție aplicarea HCL nr.298/31.07.2023 privind aprobarea organigramei și statului de funcții ale Primăriei Municipiului Constanța
  • Noua organigramă a Primăriei Constanța va intra în vigoare din 7 septembrie a.c.
  • Funcționarii publici de conducere cărora ca urmare a reorganizării li s-a redus postul ocupat au dreptul de a participa la înscriere la examenul de testare profesională
  • Cabinetul primarului va avea în componență 6 posturi în loc de 4 iar cabinetul viceprimar se desființează
  • Direcția dezvoltare și fonduri europene se redimensionează la 48 de posturi
  • Serviciul de Management Proiecte se transformă în Compartiment iar Direcția activități economice va avea 40 de funcții publice
  • În subordinea Secretarului General al Municipiului vor funcționa serviciul secretariat și Biroul agricol
 
 
 
Primarul Vergil Chițac a emis dispoziția pentru aplicarea dispoziție aplicarea HCL nr.298/31.07.2023 privind aprobarea organigramei și statului de funcții ale Primăriei Municipiului Constanța, vezi secțiunea „documente”.

Noua organigramă a Primăriei Constanța va intra în vigoare din 7 septembrie a.c.




Potrivit dispoziției, funcționarii publici de conducere cărora ca urmare a reorganizării li s-a redus postul ocupat în conditiile art. 519 alin. (1) lit. c) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, și care, potrivit legii, au dreptul de a participa la ocuparea funcției publice de conducere vacante reorganizate vor depune la SRU cererea de înscriere la examenul de testare profesională.

Opțiunea se poate face pentru o singură funcție publică vacanta din cele oferite, în conditiile prezenței metodologii.



Candidații care nu-și manifestă opțiunea de participare la examenul de testare profesională sau care din motive diverse nu se prezintă la examenul de testare profesională pierd dreptul de ocupare a funcțiilor publice în cauză.

În urma participării la examenul de testare profesională, personalul care obține punctajul de promovare va fi numit în limita posturilor vacante existente, ceilalți urmând a fi eliberați din funcțiile publice, cu posibilitatea de a opta, în perioada de preaviz, pentru o altă funcție publică vacantă corespunzătoare din cadrul instituției.

 
Potrivit proiectului adoptat de aleșii locali încă din luna iulie a.c., cabinetul primarului va avea în componență 6 posturi în loc de 4 iar cabinetul viceprimar se desființează. Fostul consilier personal al viceprimarului Ionuț Rusu (n.r.Tiberiu Viorel Cojan) va fi încadrat la cabinetul primarului.
O dată cu noua organigramă se desființează postul de șef serviciu dezvoltare și management proiecte din cadrul Direcției dezvoltare și fonduri europene ocupat de Niculae Stângă Noni Adrian, un vechi angajat în cadrul Primăriei Constanța și prim-vicepreședintele Sindicatului Liber al Salariaților din Administrația Publică Constanța.

Direcția Dezvoltare și Fonduri Europene condusă de Ani Viorica Merlă se redimensionează de la 52 la 48 de posturi din care 42 posturi publice și 10 contractuale.



Totodată, Serviciul de Management Proiecte se transformă în Compartiment proiecte internaționale cu 5 funcții publice.



Se înființează Compartimentul Comunicare prin preluarea unor funcții publice din cadrul Biroului Relații Internaționale iar posturile de la BRI vor fi transferate la Compartimentul Turism, Relații Comunitare și Minorități.

Potrivit proiectului de Organigramă se înființează Direcția activități economice care va avea 40 de funcții publice.

Organigrama vine cu modificări și la nivelul Direcției generale Urbanism și Patrimoniu.








Direcția administrare servicii publice devine Direcția Servicii Publice și va fi condusă de Raluca Georgescu.

Serviciul spații verzi va avea 17 funcții publice ca urmare a preluării Compartimentului întreținere copaci și irigații.

În subordinea Secretarului General al Municipiului vor funcționa serviciul secretariat și Biroul agricol iar alte două posturi de la Arhivă și monitorizare ADI-uri se transformă în inspector, respectiv consilier debutant.

Modificări vor fi și la Direcția Logistică iar Serviciul Achiziții va avea doar 13 posturi.



Organigrama care cuprinde 800 de posturi în aparatul de specialitate al primarului, din care sunt utilizate 487, alte 200 de posturi la nivelul Serviciului Public de Taxe și Impozite și alte 30 la Clubul Sportiv Municipal poate fi studiată în detaliu în secțiunea „documente”.

 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.


Citește și:

Știri din Constanța Șeful Serviciului dezvoltare și management proiecte din Primărie rămâne fără post iar viceprimarul fără consilier (DOCUMENT)
 
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Documentații urbanistice cu impact, pe ordinea de zi a ședinței de Consiliu Local Constanța Printre investitori, Florina Moscu, familia Nicolae și Prefabricate Dobrogea SRL (DOCUMENTE)

28 Nov 2023 475

Consiliul Local Constanța aprobă reactualizarea viziunii de dezvoltare urbană Printre proiecte se află trenul metropolitan, un parc industrial dar și reabilitarea bulevardului Tomis. Toate ar trebui să fie gata până în 2030!(DOCUMENTE)

28 Nov 2023 595

Primăria Constanța vinde șase terenuri. Două dintre ele au deja cumpărători (DOCUMENTE)

27 Nov 2023 933

Consiliul Local Constanța votează majorarea cu până la 500% a impozitului pentru clădiri neîngrijite Supraimpozitare și pentru imobile deținute de afaceriștii Papari, Done, Băluță sau spaniolii de la Ircosol Delta (DOCUMENTE)

24 Nov 2023 6353

Dreptul de superficie, garanție pentru proprietarul construcțiilor să devină și proprietarul terenului Pregătește Primăria Constanța noi vânzări de terenuri? (DOCUMENTE)

22 Nov 2023 1786

Hotărâri de expropriere pentru două terenuri din cartierul Tomis Nord din Constanța. Cât va achita municipalitatea proprietarilor? (DOCUMENTE)

21 Nov 2023 1435

Se întrunește Comisia tehnică de amenajare a teritoriului și urbanism a municipiului Constanța. Ce proiecte imobiliare se află pe ordinea de zi?

20 Nov 2023 776

Cu sula-n coaste, Primăria Constanța a publicat calculul taxei de salubrizare de 17 lei/lună Primarul nu mai vrea să acorde subvenție. USR nu susține această mărire și va depune amendament! (DOCUMENT)

19 Nov 2023 2838

Primăria Constanța vrea să acorde reducere de 60% la impozitul pe imobile utilizate pentru prestarea de servicii turistice minim 6 luni pe an

11 Nov 2023 759

Cine sunt reprezentanții primarului Chițac din conducerea grădiniţelor, şcolilor şi a liceelor din Constanţa? (DOCUMENT)

10 Nov 2023 2111

Calendarul concursului de proiecte A fost stabilită componența Comisiei care va evalua proiectele de management de la Muzeul de Artă Populară Constanța (DOCUMENT)

09 Nov 2023 794

Chestionar Constănțenii pot participa la reactualizarea Planului de acțiune privind energia durabilă a municipiului (DOCUMENT)

07 Nov 2023 593

Ce proiecte urbanistice intră la vot în Comisia tehnică de amenajare a teritoriului și urbanism a municipiului Constanța

06 Nov 2023 1197

Fac economie la proiecte, dar și-au mărit salariile! Primăria Constanța a anulat licitația pentru reabilitarea parcurilor de la Casa de Cultură și Oleg Danovski (DOCUMENT)

03 Nov 2023 850

„Răzbel” în CJC? Presedintele Mihai Lupu l-a schimbat pe vicele Stelian Gima din AGA Asociației de Dezvoltare Durabilă a județului Constanța. De ce a luat această decizie? (DOCUMENTE)

03 Nov 2023 1572