Şoseaua de coastă prinde contur? Patru ofertanţi se „bat“ pentru proiectul de suflet al lui Mazăre (document)

Proiectul Primăriei Constanţa, care îşi propune să amenajeze zona de acces în Portul Turistic Tomis şi Plaja Modern, cunoscut de constănţeni sub numele de şoseaua de coastă, începe să prindă contur.
 
Ieri, la licitaţia organizată de Primăria Constanţa pentru atribuirea contractului „Achiziţie execuţie lucrări aferente obiectivului de investiţii «Amenajarea integrată a zonei de acces în Portul Turistic Tomis şi Plaja Modern»“, s-au prezentat patru ofertanţi.
Aceasta deşi, în luna iunie, primarul Radu Mazăre îşi exprima temerile vizavi de acest subiect: „Proiectul şoselei de coastă este în pericol. Dacă și la a doua licitație nu se prezintă nicio firmă, vom pierde fondurile europene“. De altfel, în luna februarie, prima licitaţie organizată pentru atribuirea contractului a fost anulată din lipsa ofertanţilor. Marţi, la sediul Inspectoratului de Poliţie Judeţean, unde s-a prezentat pentru controlul judiciar sub care se află în Dosarul Campusului social „Henri Coandă“, Radu Mazăre a declarat că proiectul său de suflet, şoseaua de coastă, nu-l mai interesează. „Miercuri e ultima zi de depunere a ofertelor, nu ştiu cine a depus, nici nu mă interesează. De ce ar trebui să ştiu eu, primar, dacă cumva ăla câştigă? Este problema comisiei“, a comentat Radu Mazăre. Reamintim că respectivul contract este finanţat prin Programul Operaţional Regional - POR. Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 151971/04.07.2014, lucrările vor fi executate între Portul Turistic Tomis şi Plaja Modern. „Lucrările aferente obiectivului de investiţii «Amenajarea integrată a zonei de acces în Portul Turistic Tomis şi Plaja Modern» sunt situate pe ţărmul Mării Negre, pe o lungime de aproximativ 2,6 km, de la Comandamentul Marinei (Amiralitate), până în dreptul străzii Mihai Eminescu“, se precizează în anunţul de participare.

Două bretele de acces, sens girator, parcări şi pasarelă

Potrivit anunţului de participare la licitaţie, lucrările constau în: „Infrastructură de acces în Portul Tomis (Tronson 1), amenajarea accesului cu cele două bretele de sensuri diferite şi a unei parcări, reamenajarea urbanistică a zonei Bellevue (cuprinsă între strada Mircea cel Bătrân, partea superioară a taluzului şi blocul turn), reabilitarea şi modernizarea accesului şi sens giratoriu - legătura cu acces Mihai Eminescu“. De asemenea, va fi amenajată o parcare pe strada Mihai Eminescu, în zona Bellevue va fi montat un ascensor pe plan înclinat, vor fi reabilitate scările şi va fi montată o pasarelă. Valoarea estimată a contractului este de 32.338.591,85 de lei fără TVA, din care: amenajare teren - 273.900 de lei fără TVA, amenajare pentru protecţia mediului - 81.500 de lei fără TVA, cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului - 117.020 de lei fără TVA, cheltuieli pentru investiţia de bază - 30.531.528 de lei fără TVA, organizare de şantier - 763.291 de lei fără TVA, cheltuieli diverse şi neprevăzute - 571.352,85 de lei fără TVA.

Responsabili de organizarea procedurii publice

Persoanele responsabile de organizarea şi desfăşurarea licitaţiei au fost: Radu Mazăre - primar, Decebal Făgădău - viceprimar, Gabriel Stan - viceprimar, Marcela Enache - secretar municipiu, Constantin Racu - director executiv, Fulvia Dinescu - director executiv adjunct, Viorica Ani Merlă - director executiv, Mihaela Stan -director executiv adjunct, Ionel Pilat - director executiv, Luiza Elena Tănase - arhitect-şef, Daniela Ramona Dospinescu - director executiv, Daniela Nanu - director executiv adjunct, Marcela Frigioiu - director executiv, Georgeta Gheorghe - director executiv adjunct, Constantin Babuş - director executiv, Ionuţ Pripişi - director executiv adjunct, Aurora Traşcă - director executiv, Doina Gheondea - director executiv adjunct, Adriana Stamat - director executiv, Petrică Munteanu - director executiv, Ecaterina Velica - director executiv adjunct, Carmina Ionela Popescu - şef Serviciu, Irina Gavriz - şef Serviciu, Dan Baltag - şef Serviciu, Octavia Bardaşu - şef Serviciu, Veaveghiul Borali - şef Birou, Daniel Bratu - director executiv adjunct, Nicoleta Constantin - şef Serviciu, Gheorghe Coman - şef Serviciu, Ana Rodica Crăciun - şef Serviciu, Ionuţ Dumitru - şef Serviciu, Dezideriu Dudaş - şef Serviciu, Oana Dobre - şef Serviciu, Daniela Drecşan - şef Serviciu, Camelia Dudaş - şef Serviciu, Lenuţa Petcu - şef Serviciu, Sânziana Ene - şef Serviciu, Nicoleta Florescu - şef Serviciu, Emil Andrei Mereuţă - şef Serviciu, Cristina Laurenţia Itoafa - şef Serviciu, Mădălina Laciu - director executiv, Mihaela Liuţă - şef Serviciu, Antuanela Dancu - şef Serviciu, i Mihaela Miha- şef Birou, Ghiulnihal Mutalâp - şef Serviciu, Jenica Eugenia Munteanu - şef Serviciu, Nicolai Nuţu - şef Serviciu, Liviu Pătraşcu - şef Serviciu, Mihaela Pătruţoiu - şef Serviciu, Irina Roxana Pînzariu - şef Serviciu, LaurBobeş a - şef Serviciu, Mugurel Leonard Petcu - şef Serviciu, Cristian Andrei Militaru - şef Serviciu, Graţiela Rusu - şef Serviciu, Ştefan Taran - şef Serviciu, Gabriela Teşuleanu - şef Serviciu, Liviu Tramudana - şef Serviciu, Adrian Constantin Untaru - şef Serviciu, Dorel Vârlan - şef Serviciu, Iuliana Zahariciuc - şef Serviciu, Dayan Fetislam - şef Serviciu, Georgiana Soare - şef Serviciu, Mihaela Rodica Nache - şef Birou, Georgiana Bratu - şef Serviciu.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Licitație pentru supervizarea lucrărilor de reabilitare a rețelelor de termoficare din zona centrală a municipiului Constanța

16 Nov 2022 1520

Se caută firmă pentru reabilitarea Școlii Primare din Vadu, județul Constanța (document)

15 Jul 2020 1929

Cum poţi închiria un spaţiu comercial în Satul de Vacanţă

17 Jun 2015 4641