13 Mar, 2020 13:22
2081
Nicoleta BACIU
În ședința Senatului Universitar al Academiei Navale „Mircea cel Bătrân” din data de 12.03.2020 a fost avizată propunerea Consiliului de Administrație de suspendare a activităților didactice în perioada 12 – 31 martie 2020, cu posibilitatea de prelungire, în contextul măsurilor adoptate la nivel național pentru reducerea riscurilor de răspândire a infecției cu noul COVID-19.
În această perioadă, studenții pot depune solicitări administrative la secretariatele facultăților doar prin email sau telefon, astfel:
• Facultatea de Inginerie Marină - email: secretariat.fim@anmb.ro, telefon: 0241626200 int. 0114 (studenți) și 0180 (masteranzi)
• Facultatea de Navigație și Management Naval: - email: secretariat.fnmn@anmb.ro, telefon: 0241626200 int. 0191 (studenți NTMF) și 0117 (studenți IMNP și masteranzi)
În această perioadă, legătura studenților cu cadrele didactice privind sarcinile de învățământ (proiecte, teme de casa, lucrări practice, îndrumări de licență/ disertație, etc.) se poate face prin: mesaje colective trimise clasei prin platforma ADL, mesaje individuale trimise profesorului prin platforma ADL, prin adresele email personale ale profesorilor.
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: